Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.808 beoordelingen in totaal

ongeldig

24 aug 2023
Ruime keuze, prettige communicatie, snel verzonden/ontvangen met duidelijke track&trace. Meerdere keren besteld en steeds dezelfde positieve ervaring. Eens in de zoveel tijd kortingsperiodes waarbij aantrekkelijke prijzen gehanteerd worden. Zijn op internet goedkopere alternatieven (webshops) te vinden, maar niet die dezelfde voorwaarden kunnen bieden. Betrouwbare verkoper! Wat ik wel mis is een ruimer aanbod brillenkokers voor mannen. Ben een liefhebber van Oakley (die hun brillen vaak leveren in stoffen zakjes). In bagage kan een goed beschermende koker heel praktisch zijn. Beschikbare brillenkokers zijn duur en vooral op vrouwen gericht.
HH

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Fijn besteld Makkelijk en snel besteld. Goed op de hoogte gehouden en mega snel geleverd. Jammer dat er alleen vlekken op de bril zaten.
Heel fijn om een aantal zonnebrillen te laten komen en te passen. Mooie keus nu kunnen maken. Heel blij mee. Terug sturen ging ook top
De levering was heel vlot,die bril zelf past heel goed de glazen voelen heel prettig aan.en wel degelijk betaalbaar.top! Zo door gaan.
1 nov 2023
Wat fijn om te vernemen, veel plezier met de zonnebril! - Team Zonnebrillen.com
17 mrt 2024

Ik raad zonnebrillen.com 👍🏼

Blij met mijn nieuwe aanwinst en snelle levering! Ik raad zonnebrillen.com aan omdat de prijzen vaak voordeliger zijn dan de rest!
9 sep 2023

Super!

Heel blij met m’n nieuwe zonnebril. Snel geleverd. Alles netjes verpakt en zelfs een persoonlijk bedankje op mijn bonnetje, lief!
13 sep 2023
Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
7 jan 2024
Heel leuk om een kort handgeschreven berichtje te zien. Dat maakt het iets persoonlijker. Dank je wel Brecht. Groetjes Klaas
8 aug 2023
Bestelling snel ontvangen. Snelle afhandeling retourzending . Nieuwe zonnebril wederom snel ontvangen. Correct verpakt.
11 aug 2023
Bedankt Noortje! Veel plezier met de zonnebril :) - Team Zonnebrillen.com
Snelle levering, hele mooie korting, goed verpakt.. Nouja kan niet iets bedenken wat er niet goed was! Heeel blij mee!
28 sep 2023

Uitstekende klantenservice.

Goede producten netjes verstuurd. Uitstekende hulp van de klanten service via de mail. Snel gereageerd en hulpzaam.
5 okt 2023
Wat een mooie complimenten, dankjewel! Veel plezier met jouw zonnebril. - Team Zonnebrillen.com

Goed product en service

Product is precies zoals omschreven en het juiste type. Verder ook keurig verzonden en duidelijke communicatie. Top!
10 mrt 2024
Prachtige bril, super snel geleverd en goed verpakt. Dit is nu mijn 5e zonnebril van deze shop, stelt nooit teleur
Mooie zonnebril Kreeg de juiste bril opgestuurd , van goede kwaliteit en erg snel binnen. Ga hier vaker bestellen !
Snelle levering en goede communicatie. Helaas stond de bril mij niet en moest hij retour, dit ging ook heel soepel.
13 jan 2024

Great deal!

The sunglasses were exactly what I expected. Style and quality. Great value. Quick delivery. Highly recommended!
12 sep 2023

Heel goed

De klantenservice reageerde snel en duidelijk op mijn vraag. Ik vond het gescreven berichtje op de bon heel leuk!
13 sep 2023
Wat een mooie complimenten, dankjewel! - Team Zonnebrillen.com

Gucci zonnebril

Fijne ervaring, snelle verzending. Mooi verpakte bril met certificaat van echtheid. Ik ben er mega tevreden mee.
Goeie informatie en de service is top. Altijd een kleine leuke tekst op de bon ook. Stukje persoonlijke service.
25 nov 2023

Super snelle levering

In de avond besteld, de volgende ochtend met een handgeschreven kaartje in de bus. Wat kan ik nog meer zeggen..
3 mrt 2024

Mooie website, gebruiksvriendelijk en snelle levering

Mooie, gebruiksvriendelijke website, duidelijke foto's en toelichting, makkelijk bestellen en snelle levering
10 feb 2024

Blij mee!!

Snel geleverd, goed verpakt, mooi koker voor de bril en hij staat mij geweldig ( maar dat is persoonlijk )