Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.808 beoordelingen in totaal

ongeldig

24 aug 2023
Ruime keuze, prettige communicatie, snel verzonden/ontvangen met duidelijke track&trace. Meerdere keren besteld en steeds dezelfde positieve ervaring. Eens in de zoveel tijd kortingsperiodes waarbij aantrekkelijke prijzen gehanteerd worden. Zijn op internet goedkopere alternatieven (webshops) te vinden, maar niet die dezelfde voorwaarden kunnen bieden. Betrouwbare verkoper! Wat ik wel mis is een ruimer aanbod brillenkokers voor mannen. Ben een liefhebber van Oakley (die hun brillen vaak leveren in stoffen zakjes). In bagage kan een goed beschermende koker heel praktisch zijn. Beschikbare brillenkokers zijn duur en vooral op vrouwen gericht.
HH

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

18 mrt 2024
Zonnebril is scheef en wordt zo verkocht? Gaat retour
25 jul 2023
Hele slechte kwaliteit carrera zonnebrillen
25 jul 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de zonnebril. Zou je ons er meer over willen vertellen door een mail te sturen naar service@zonnebrillen.com? We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
20 okt 2023
Tweedehands bril in een beschadigd doosje.
27 okt 2023
Wat vervelend dat je het hoesje hebt ontvangen met een beschadiging. Onze producten komen rechtstreeks van de officiële leverancier. We hadden je graag geholpen met een nieuwe koker. Jammer dat de zonnebril uiteindelijk niet was wat je zocht. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
6 feb 2024
Bestelling werd na betaling geannuleerd
9 feb 2024
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Helaas hebben we geen invloed op de werkwijzes van Riverty. Mocht je nog eens bij ons willen shoppen, dan kan dat natuurlijk met een andere betaalmethode. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
11 jan 2024
Ik kreeg een plastic rayban binnen!!
11 jan 2024
Wat vervelend, Eline! Excuses hiervoor. Ik heb je direct een e-mail gestuurd om dit samen uit te zoeken. We sturen het juiste product graag zo snel mogelijk naar je op. - Team Zonnebrillen.com
11 sep 2023

Had mijn pakket nooit ontb

Had mijn pakket nooit ontvangen
13 sep 2023
Bedankt voor je review! Nogmaals vinden we het heel vervelend dat je jouw pakket niets hebt ontvangen. We hebben hierover contact gehad via de e-mail en er loopt een onderzoek naar de levering van jouw pakket. We houden je op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
26 jul 2023
prijs is hoger dan andere site
11 dec 2023
Ik twijfel aan de echtheid
15 dec 2023
Wat vervelend om te vernemen, Anouk! Zonnebrillen.com is officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. Je leest hierover meer op onze website of je mag ons natuurlijk een berichtje sturen! - Team Zonnebrillen.com
11 sep 2023
Heel goed
13 sep 2023
Bedankt voor je positieve review! Mochten we je kunnen helpen, we helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
20 mrt 2024
19 feb 2024
16 jan 2024
10 jan 2024
11 jan 2024
Excuses dat de levering niet vlekkeloos verloopt! We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen en houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
27 okt 2023
Dankjewel voor 3 sterren! Wellicht kunnen we onze service nog verbeteren. We staan open voor jouw feedback. Mochten we je kunnen helpen, laat het ons weten. - Team Zonnebrillen.com
3 okt 2023
27 okt 2023
Excuses dat het pakket niet is aangekomen. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen! Mochten we je in de toekomst kunnen adviseren, neem dan zeker weer contact op. We denken graag mee. - Team Zonnebrillen.com