Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

25 apr 2024
Verzonden / verkregen aantallen komen niet overeen met bestelde aantallen. Totaal 80 besteld en slechts 76 verkregen, waarvan 2 niet zijn aangeslagen; waren niet-ontwikkelde plantjes. Oppotten geheel volgens richtlijnen uitgevoerd. Overigens wel te spreken over de bijgevoegde brochure "Tips voor de lekkerste aardbeien uit eigen tuin".
21 apr 2024
Levering op tijd alleen de dubbele levering. Krijg een mail om deze terug te sturen en hiervoor zou ik een tegoedbon krijgen. Dus deze doos met aardbeien plantjes terug gestuurd en hierna niets meer gezien van een tegoed bon voor de moeite. Jammer ik denk niet dat ik hier nog eens iets ga bestellen.
22 apr 2024

Ruimte voor verbetering

Van de 20 plantjes zijn er 3 die niet groeien. De verpakking viel tegen in vergelijking met de foto's op de website. Gewoon een bosje met een elastiekje in een doosje. Viel een beetje tegen voor dit geld.
24 apr 2024
Een rommeltje wat geleverd is. enkele plantjes netjes goed en veel een worteltje, stelt niets voor. Bij elkaar niet veel soeps wat er geleverd is. Plantjes met kluitje gaat nog, rest waardeloos
18 apr 2024
De dubbele levering van de aardbeien plantjes was eigenlijk voor mij niet te doen om het terug te sturen slecht ter been en best wel ver weg , verder zijn de plantjes in goede orde geleverd
Al die witte aarbeien zijn dood gegaan de andere doen het wel goed
weet het nog niet is nog nieuw voor mij !!
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
1 dag geleden
Hallo daar! We zijn erg blij dat je hebt besloten om ons te proberen! We hopen dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat dit slechts het begin is van een lange relatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals bedankt dat je voor Aardbeiplantje.nl hebt gekozen!
26 apr 2024

Onervaren sorteerders probleem

rommelige verpakking

Vorig jaar werden de plantjes netjes geordend, goed verpakt geleverd en ze hebben ons de hele zomer heel wat vruchten gegeven. De levering van dit jaar was grondig door elkaar geschud en de kartonnen verpakking had ook wel wat geleden. Ik heb de gekraakte bladeren weggesnoeid en de opgesmukte plantjes in bloempotten van 15 cm geplant. Na een week lijkt het resultaat daardoor nog wat mee te vallen maar we wachten bang af hoe het verder gaat.

Te vroeg

Ik vindt dit onderzoekje te vroeg: de aardbeienplanten staan net in de grond, 't resultaat, waar ik uiteindelijk mijn oordeel op baseer duurt nog een paar mand. 't bestellen en leveren is soepel gegaan hoewel ik -zoals via de mail al gemeld- er op aan dring dat jullie minder plastic gebruiken in de verpakking.
het bestelde kwam op het afgesproken tijdstip de website is helder en duidelijk Het moment van deze enquete is te vroeg de plantjes moeten nog wortelen en zich ontwikkelen beter is om dit na 3 weken te vragen dan is er ook meer te zeggen over de plantontwikkeling
Vorig jaar alles perfect, Nu 1 pakket met 21 aardbeien, pakket nr 2 met 19 aardbeien. Van de 19 waren er 5 alleen een worteltje zonder plantje. Ik hoop dat het wat word? Over 2 weken krijgen ze vloeibare mest. Wim van Zanen Oosterwolde
20 besteld, de onderste 10 waren meer dood dan levend, bladeren waren alle uitgedroogd. Nu hopen dat ze het gaan doen. Wel meteen na aankomst in water gezet en gepland. Wel stevige wortels, daarom denk ik dat ze het wel goed gaan doen.
30 mrt 2024
aardig wat aardbeienplantjes besteld en gekregen doch er waren plantjes bij die totaal niet aan de verwachting voldeden zaten weinig wortels aan laat staan kleine blaadjes.
Ik kan nog niets zeggen door het koude en natte weer zie ik nog niets groeien maar mijn ervaring van de afgelopen jaren zijn zeer positief dus nog even afwachten.
Helaas is het nog te vroeg om dit te beoordelen. Ze zitten net in de grond. Kan ze pas echt beoordelen als ze vruchten gaan dragen...toch !
Heb 10 plantjes bestel Kosten me 1,30 per stuk Een enorm verschil tussen de plantjes wat betreft de grote van de knoppen