Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

2.603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.603 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

23 jun 2024

Te weinig planten

Ik heb minder planten ontvangen dan waar ik voor heb betaald. Sommige planten waren ook nog dood
30 mei 2024

ik heb niks ontvangen

ik heb geen pakket ontvangen. heb hier ook al een email over gestuurd
6 jun 2024
Alles was zo goed als dood
20 jun 2024
20 jun 2024
6 jun 2024
31 mei 2024
31 mei 2024
4 mei 2024
Al die witte aarbeien zijn dood gegaan de andere doen het wel goed
4 mei 2024
weet het nog niet is nog nieuw voor mij !!
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
15 mei 2024
Hallo daar! We zijn erg blij dat je hebt besloten om ons te proberen! We hopen dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat dit slechts het begin is van een lange relatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals bedankt dat je voor Aardbeiplantje.nl hebt gekozen!
23 mei 2024

Onervaren sorteerders probleem

25 apr 2024
Verzonden / verkregen aantallen komen niet overeen met bestelde aantallen. Totaal 80 besteld en slechts 76 verkregen, waarvan 2 niet zijn aangeslagen; waren niet-ontwikkelde plantjes. Oppotten geheel volgens richtlijnen uitgevoerd. Overigens wel te spreken over de bijgevoegde brochure "Tips voor de lekkerste aardbeien uit eigen tuin".

Te vroeg

Ik vindt dit onderzoekje te vroeg: de aardbeienplanten staan net in de grond, 't resultaat, waar ik uiteindelijk mijn oordeel op baseer duurt nog een paar mand. 't bestellen en leveren is soepel gegaan hoewel ik -zoals via de mail al gemeld- er op aan dring dat jullie minder plastic gebruiken in de verpakking.
21 apr 2024
Levering op tijd alleen de dubbele levering. Krijg een mail om deze terug te sturen en hiervoor zou ik een tegoedbon krijgen. Dus deze doos met aardbeien plantjes terug gestuurd en hierna niets meer gezien van een tegoed bon voor de moeite. Jammer ik denk niet dat ik hier nog eens iets ga bestellen.
het bestelde kwam op het afgesproken tijdstip de website is helder en duidelijk Het moment van deze enquete is te vroeg de plantjes moeten nog wortelen en zich ontwikkelen beter is om dit na 3 weken te vragen dan is er ook meer te zeggen over de plantontwikkeling
Plantjes zaten zo los als bundel in de doos. Geen bescherming tegen uitdrogen. Pakket is dagen onderweg geweest, dus hopelijk slaan de planten aan. En het waren 18 plantjes ipv 20.. Vorige keer betere ervaring. Helaas geen foto gemaakt
22 apr 2024

Ruimte voor verbetering

Van de 20 plantjes zijn er 3 die niet groeien. De verpakking viel tegen in vergelijking met de foto's op de website. Gewoon een bosje met een elastiekje in een doosje. Viel een beetje tegen voor dit geld.
24 apr 2024
Een rommeltje wat geleverd is. enkele plantjes netjes goed en veel een worteltje, stelt niets voor. Bij elkaar niet veel soeps wat er geleverd is. Plantjes met kluitje gaat nog, rest waardeloos
18 apr 2024
De dubbele levering van de aardbeien plantjes was eigenlijk voor mij niet te doen om het terug te sturen slecht ter been en best wel ver weg , verder zijn de plantjes in goede orde geleverd