monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl
Beoordelingen:

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

18 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Meest relevante negatieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(7)
(8)
Resetten
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

duurkoop

Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
9 dagen geleden
Hallo, Onze excuses voor eventuele ongemakken bij de bezorging. Helaas worden gepersonaliseerde producten niet geruild of terugbetaald.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet bestellen bij dit bedrijf!

Wij hebben een mooi schilderij besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Na navraag bij Monsieur Tshirt ontvingen we een vage email welke in slechte Nederlands taal is geschreven. Daarin wordt genoemd dat het pakket al is bezorgd, maar op die dag waren we de gehele dag thuis en toevallig ook in de voortuin bezig. Het pakket is echt niet bezorgd. Na reactie vanuit onze zijde op deze email en een herhaling per mail hebben wij niets meer vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
23 uur geleden
Hallo, We hebben zojuist je antwoord gevonden. Je e-mail zat in onze spammap, daarom heb je geen antwoord gekregen. We hebben je bestelling zojuist geretourneerd, zodat je het product alsnog kunt krijgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op contact@monsieurtshirt.com En onze excuses voor ons Nederlands, we doen ons best met vertaalsites :)
18 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
19 jun 2024
Goedemorgen, Onze excuses voor deze onaangename ervaring. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Uw feedback helpt ons te verbeteren! Het Mister T-Shirt team
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de poster echt tegenvallen. Prijs kwaliteit voor 38,- euro vond ik het niet waard. Eigenlijk zelfs een beetje spijt van achteraf
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
26 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op contact@monsieurtshirt.com, of via het contactformulier op onze website, zodat we meer te weten kunnen komen over het probleem dat u hebt ondervonden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op het volgende nummer: 0977552575. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel een heel leuk shirt met leuke print. Snelle levering, maat de letters zaten al los bij het openen van de verpakking!
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
26 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het probleem dat u ondervond en hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht kwaliteit kledingstof
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
9 dagen geleden
Hallo, Het spijt ons dat uw artikel niet bevalt, we hebben per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing kunnen vinden
10 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerd pakket en 2e Pakket nog steeds niet geleverd

Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd. Ik kreeg eerst een pakket met de verkeerde inhoud. Dus helaas een verkeerde familie Nu hebben ze gelijk een nieuw pakket verstuurd maar dit heeft al een week vertraging…… leverdatum was 4 juni….
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
18 jun 2024
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Uw bestelling zal binnenkort aankomen. Het Mister T-Shirt team
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sent the wrong size and print. But got a new item with the right size, still was the wrong print. The quality of the shirt is very good. Customer was nice and friendly to deal with.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
18 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online shop is great and have great models, but the transport needs to be improved. Choice of partnership with logistic partner needs to be reviewed as the shipping including delivery took up to more than 2wks within Europe
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
26 apr 2024
Good morning, Despite the fact that it was shipped on time, the carrier, it seems, encountered a problem during the delivery. We will inform the carrier so that this does not happen again. Best regards, Team Mr Tshirt
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
La die da, prrrrrrt ping ping
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
13 mei 2024
Salve, Grazie per aver trovato il tempo di lasciarci una recensione. Il suo recente ordine non sembra averla soddisfatta appieno, pertanto l'abbiamo contattata via e-mail per saperne di più. I vostri commenti ci permettono di continuare a migliorare. Cordiali saluti, Il team di Mr Tshirt
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heel leuk cadeau om te geven. De fotolijst was al snel onderweg en is geleverd op de aangegeven datum. De fotolijst is enorm ligt van gewicht. Dit geeft mij een gevoel van iets mindere kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
27 sep 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op contact@monsieurtshirt.com, of via het contactformulier op onze website, zodat we meer te weten kunnen komen over het probleem dat u hebt ondervonden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op het volgende nummer: 0977552575. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd heel lang, veel langer dan vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het probleem dat u ondervond. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de service die wij van u hebben ontvangen. Wij hebben een zeer hoge servicestandaard van u ontvangen en zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product. We wensen u veel plezier met uw bestelling, Het Mr Tshirt team
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending kwam later dan aangegeven
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 nov 2023
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 06-11 en verzonden op 06-11 . Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
11 mrt 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 14/02/2024 en verzonden op 15/02/2024 Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling voor vaderdag geplaatst heb het nog steeds niet....
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
17 aug 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw eerste pakket is verloren gegaan door de vervoerder en wij hebben contact met u opgenomen om een zo spoedig mogelijke terugzending voor te stellen. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds het product niet binnen. Meer dan 9 weken geleden besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
19 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 26/05 en is verzonden op 30/05. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de dienstverlening van het bedrijf. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Hartelijk dank, Het Mr Tshirt team
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maat valt te klein. En dan is het toch een best duur geintje.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je een gedetailleerde maattabel gegeven, tot op de centimeter nauwkeurig, om je te helpen de meest geschikte maat te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
T shirts niet ontvangen. Volgens hun wel bezorgd. Niet dus.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
17 aug 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw eerste pakket is verloren gegaan door de vervoerder en wij hebben contact met u opgenomen om een zo spoedig mogelijke terugzending voor te stellen. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd geleverd totaal niks heb ik hieraan
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team