monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

9 jul 2024
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Er ging iets fout met de levering, deze was zoek geraakt, track & trace bleef ook open staan, na een week vanaf leverdatum contact opgenomen omdat ik het nogal lang vond duren, top service ontvangen, excuses en ze gingen erachter aan, opnieuw verzonden en gewoon binnengekregen! Superblij met het T-shirt
7 jul 2024
Na het verkeerde opgestuurd te hebben gekregen en daarom er gemaild had, ontving ik de volgende dag gelijk het goeie exemplaar in huis. Helemaal tevreden erover. Bedankt voor de goeie service
2 jul 2024

Zeker een aanrader, leuke cadeaus!

Pakketje was vertraagd en kreeg via telefoon contact een nieuwe order verstuurd. Kwam binnen 2 dagen aan. Heel vriendelijk en mooie producten! Ik raad het aan 10/10!
2 jul 2024
Over het algemeen tevreden. Ik dacht alleen dat ik een dames v hals had besteld maar kreeg twee keer het mannenmodel opgestuurd.
12 jul 2024
6 jul 2024

duurkoop

9 jul 2024
Hallo, Onze excuses voor eventuele ongemakken bij de bezorging. Helaas worden gepersonaliseerde producten niet geruild of terugbetaald.
11 jul 2024

Niet bestellen bij dit bedrijf!

Wij hebben een mooi schilderij besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Na navraag bij Monsieur Tshirt ontvingen we een vage email welke in slechte Nederlands taal is geschreven. Daarin wordt genoemd dat het pakket al is bezorgd, maar op die dag waren we de gehele dag thuis en toevallig ook in de voortuin bezig. Het pakket is echt niet bezorgd. Na reactie vanuit onze zijde op deze email en een herhaling per mail hebben wij niets meer vernomen.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, We hebben zojuist je antwoord gevonden. Je e-mail zat in onze spammap, daarom heb je geen antwoord gekregen. We hebben je bestelling zojuist geretourneerd, zodat je het product alsnog kunt krijgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op contact@monsieurtshirt.com En onze excuses voor ons Nederlands, we doen ons best met vertaalsites :)
6 jul 2024
Slecht kwaliteit kledingstof
9 jul 2024
Hallo, Het spijt ons dat uw artikel niet bevalt, we hebben per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing kunnen vinden

Goede ervaring

4 jun 2024
Product werd netjes geleverd op de verwachte datum. Verzending duurde wel lang, maar was van te voren bekend. Mooi shirt! Ik vond het spannend hier te bestellen, omdat ik negatieve reviews tegenkwam. Ben blij dat ik toch hier heb besteld!

Goede service, mini afbeelding

Goede service, product makkelijk samen te stellen en snel in huis. Helaas was het plaatje op de mok heel erg klein, maar echt. Dat was een teleurstelling, de met zorg uitgekozen kat voorop de fiets was weinig van terug te zien. Tip: afbeelding groter afdrukken!
10 jun 2024

Verkeerd pakket en 2e Pakket nog steeds niet geleverd

Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd. Ik kreeg eerst een pakket met de verkeerde inhoud. Dus helaas een verkeerde familie Nu hebben ze gelijk een nieuw pakket verstuurd maar dit heeft al een week vertraging…… leverdatum was 4 juni….
18 jun 2024
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Uw bestelling zal binnenkort aankomen. Het Mister T-Shirt team
19 jun 2024

Goede kwaliteit

De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn veel mogelijkheden voor het specifiek maken van designs en de verzending is razendsnel.
21 jun 2024
Prachtige Poster ontvangen. Toen er even iets mis was is de klacht meteen goed opgepakt en een nieuwe kunnen bestellen. Geweldige service!
17 jun 2024

Ingelijste poster

De ingelijste poster was snel binnen. Wel met een kras erop, waarna er kosteloos heel snel nog een exemplaar gestuurd werd. Super! ❤️
LW
Laura W.
Amersfoort

Persoonlijk cadeau

Leuk hoe je kan personaliseren. Er werd een leverdatum gegeven, dit werd later dat is wel jammer.