monsieurtshirt.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden295 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Very good quality of the t-shirt! Great customer service. I had a discount code and unfortunately it didn’t work upon check out. When I contacted the customer service, they were quick to respond and gave a refund in the amount of the discount code.

Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Online shop is great and have great models, but the transport needs to be improved. Choice of partnership with logistic partner needs to be reviewed as the shipping including delivery took up to more than 2wks within Europe
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Good morning, Despite the fact that it was shipped on time, the carrier, it seems, encountered a problem during the delivery. We will inform the carrier so that this does not happen again. Best regards, Team Mr Tshirt
Goede kwaliteit en snelle levering en ook nog eens heel netjes bedrukt

Topservice!

Snelle levering en de poster zag er geweldig uit! 😃👍
Mooie kwaliteit meestal en goede klantenservice
Mooie en goede kwaliteit
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 14/02/2024 en verzonden op 15/02/2024 Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt

Zeer tevreden!

Leuke originele producten, goede kwaliteit en top service.
Levertijd heel lang, veel langer dan vermeld.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het probleem dat u ondervond. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de service die wij van u hebben ontvangen. Wij hebben een zeer hoge servicestandaard van u ontvangen en zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product. We wensen u veel plezier met uw bestelling, Het Mr Tshirt team
Mooie poster, binnen 5 dagen geleverd
snelle levering, leuk resultaat
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
Maat valt te klein. En dan is het toch een best duur geintje.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je een gedetailleerde maattabel gegeven, tot op de centimeter nauwkeurig, om je te helpen de meest geschikte maat te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
17 feb 2024
Maar klopt totaal noet
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We zullen direct per e-mail contact met u opnemen om meer te weten te komen over uw verzoek! Met vriendelijke groeten Het team van Mr Tshirt
30 dec 2023

Super!!?

Wat een service! Na een mail (foutje van mij uit) meteen antwoord gekregen en werd het probleem opgelost. Mooie t-shirt van goede kwaliteit. Aanrader!!
30 dec 2023