Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.517 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

27 jun 2023
Communicatie kon beter, moest navragen of het al klaar was en geen reactie op telefoon Verder alles prima, goede kwaliteit!
8 jul 2023
Afdrukken waren van prima kwaliteit maar één van de 17 was compleet onbruikbaar en dat zou toch moeten opgemerkt worden voor het versturen. Ik heb wel heel vlug een nieuwe afdruk gekregen. De verpakking van de prints op dibond was ook geweldig goed. Bedankt voor de goede service!
4 okt 2023
Persoonlijke aanpak was fijn. Bij de website klik je al snel een verkeerd formaat aan nl 20x20 cm terwijl het heel duidelijk was dat A4 bedoeld is. Zo werd het beeld vreemd afgesneden. Kleine waarschuwing of dit wel Klopt zou handig geweest zijn.
19 jul 2023
Prima kwaliteit, misschien bij het ophalen eerst kwaliteitscheck door klant en daarna inpakken, nu moet alles uitgepakt worden gecheckt worden en daarna weer ingepakt. tenzij men dat niet erg vindt
Zoals steeds hoge drukkwaliteit en prima verpakking. Alleen jammer dat het adres van de bestemmeling een foutje bevatte, en daardoor eerst niet afgeleverd kon worden.
13 jun 2023
Kwaliteit van de prints heel goed. Alleen liet de bezorger het pakketje tegen mijn voordeur staan (gelukkig zag mijn beuurman het, en die heeft het binnengenomen)
4 aug 2023
Kwaliteit is super, beste van allemaal tot nu toe. Echter door onderbezetting duurde het even, ze hebben hier trouwens wel netjes een mailtje over gestuurd.
Zeer behulpzaam en ondersteunend. 5 foto’s besteld. 1 foto viel qua kleur tegen. Heel erg rood. Daar hadden ze wel beter advies mogen geven.
18 okt 2023
Kwaliteit van levering is goed. Stevig verpakt. Levering is qua snelheid traag. Je moet wel geduld hebben. See is what you get.
9 mei 2023
Snellere service: De levertijd was meer dan 5 werkdagen; dat is best lang. Ik hoop dat het met de vakprints niet zolang duurt
9 sep 2023

uitstekend

De kwaliteit van de prints zijn uitstekend. Hahnemuhle papier,. precies wat ik zocht.
mooi verzorgde levering met voorbeelden van producten die Gallerycolor levert.
+ Keurige afwerking en bezorging - Wat meer HD aanbod - De prijs is stevig
5 jun 2023
Prima kwaliteit, maar de levering zou wat sneller kunnen
4 aug 2023
Communicatie en kwaliteit uitstekend
3 sep 2023
de levering duurde wel lang
26 aug 2023
Gewoon top!