Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.607 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

4 jun 2024
Heel teleurgesteld in mijn allumium foto afdruk. Er zit een grote hap precies in het midden van het gezicht. Het ziet er echt niet uit. De klantenservice zegt dat dit inderdaad niet de beste foto is voor graveren op deze ondergrond en raad iets anders aan. Helemaal prima natuurlijk, alleen ben ik wel mijn geld kwijt voor de allumium afdruk want er staat op de site beschreven hoe het afgedrukt word. 1. Er is van te voren geen advies gegeven, het word gewoon afgedrukt wetende dat dit niet een goede foto is voor deze ondergrond. 2. Verantwoordelijkheid wordt bij de klant gelegd. 3. €45 de prullenbak in. Geen stijl. Bedankt voor niks.

Beoordelingen voor Gallery Color

29 jun 2024
Tot producten en goede service! Ik had twee foto’s besteld. Waren ze zoek geraakt bij de post. Gebeld en ik kreeg gelijk 2 nieuwe die wel goed aankwamen Kosteloos. Echt goede service. Producten zijn ook van zeer goede kwaliteit. Tot bedrijf!

Ik vond het proefpakket geweldig en zeer handig

Ik vond het proefpakket geweldig, zo kon ik 3 goedkope afdrukken bestellen en kan nu uitvogelen welke professionele prints ik wil bestellen, dit alles heeft me t.n.t. alleen maar verzendkosten gekost
MV
Mark v.
Rotterdam
Professionele kwaliteit. Persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan met goed advies en duidelijke antwoorden. Heel mooi eindresultaat. Uitstekend verpakt. Blij mee!
FB
Fran B.
Ankeveen
1 jul 2024

Track & Trace

Het zou handig zijn als je via je bestelling op de website kunt zien wanneer er geleverd gaat worden, een track & trace.
12 jul 2024
Prima kleuren en mooi papier voor de reproduktie van mijn schilderij. Zeker voor herhaling vatbaar.
2 jul 2024

Top kwaliteit en snelle service

Al een aantal keren vergrotingen besteld. Mooie consistente kwaliteit en goede service.
Professioneel, goeie webshop,makkelijk te begrijpen. Erg mooi resultaat. Top
27 jun 2024
perfect uitgevoerde order. duratrans zag er zeer goed uit.
Snel, professioneel, goed verpakt en goede kwaliteit
Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding
Snelle verzending en uitstekende kwaliteit.
9 jul 2024
Supermooi materiaal en snelle verzending.
Topservice en super producten!
TD
Ton D.