Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul. 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt. 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul. 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

10 feb. 2024

Hele fijne foto shoot met veel vertrouwen

Hele fijne foto shoot. Didier gaf mij enorm veel vertrouwen en ik voelde me heel erg op mijn gemak. Ook de voorbereidende communicatie was heel fijn en gaf veel vertrouwen. Ik kan Didier echt aanbevelen en de foto’s zijn heel mooi geworden!! Dank je wel
JD
Jolanda D.
Wadenoijen
Met een gerust hart vertrouw ik mijn tekeningen toe aan de medewerkers van Gallerycolor. Steeds opnieuw verrast door de kwaliteit, de prachtige kleuren en blij met de geweldige service!
26 jan. 2024
Prachtige kwaliteit, met zorg ingepakt en verzonden. Tip: levertijd was binnen de aangegeven termijn maar zou fijn zijn om na 6 werkdagen toch een update te ontvangen (status)
Mooie producten, goed verpakt. Jammer dat verzenden zo duur is, zeker met een koeriersdienst waar ik geen positieve ervaringen mee heb. Gelukkig is afhalen mogelijk.
5 feb. 2024
Erg fijn dat men het werk niet had opgerold, op mijn verzoek. Het zag er ook prima uit.

Persoonlijk contact

Dat ze persoonlijk even contact opnamen om te controleren of alles klopt ivm de kleur!
3 feb. 2024

kwaliteit en vakmanschap.

Hele goede kwaliteit, vakmanschap. Degelijk ingepakt voor transport.
Een ophang profieltje bijleveren zou fijn zijn en kost niet veel
31 jan. 2024
Mijn favoriet. Altijd vriendelijk en goede adviezen.
MP
Monic P.
Aalsmeer
Altijd blij, kwaliteit en afhandeling.
5 feb. 2024
goed werk en op tijd geleverd
6 feb. 2024
kwaliteit en service
6 feb. 2024
4 feb. 2024
29 jan. 2024
30 jan. 2024

afmetingen kloppen niet

foto's zijn mooie kwaliteit, maar niet de juiste maat. We moesten alles met de hand bij snijden op de maat die we hebben besteld omdat het niet in de fotolijstjes paste. Toen ik een mailtje stuurde dat ik dit wel jammer vond werd hier erg weinig mee gedaan.
30 dec. 2023

Altijd al goed geweest

Al vaak wanddecoratie besteld op plexi met anti-reflexi, dat is een mooie afwerking die niet overal verkrijgbaar is en ook de mogelijkheid om buiten de standaard formaten een gepersonaliseerde afmeting te kiezen is een groot pluspunt om voor gallery color te kiezen
29 dec. 2023

Zeer tevreden met kwaliteit en service

Erg goed geholpen door de klantenservice bij de vragen die ik had! Vervolgens bestelling geplaatst en zeer tevreden met de kwaliteit en service. Bestelling zelfs nog voor de kerst geleverd, en de prints hangen prachtig aan de muur!