Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.600 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

29 jun 2024
Tot producten en goede service! Ik had twee foto’s besteld. Waren ze zoek geraakt bij de post. Gebeld en ik kreeg gelijk 2 nieuwe die wel goed aankwamen Kosteloos. Echt goede service. Producten zijn ook van zeer goede kwaliteit. Tot bedrijf!
25 jun 2024

Goede service, wel lange verzendtijs

Mooie houten blokken met fotos erop. Ze zij van goede kwaliteit en scherp afgedrukt. De verzendtijd (inclusief fabricage) is wel enkele werkdagen. Dit wordt ook duidelijk aangegeven, maar goed om rekening mee te houden.

Ik vond het proefpakket geweldig en zeer handig

Ik vond het proefpakket geweldig, zo kon ik 3 goedkope afdrukken bestellen en kan nu uitvogelen welke professionele prints ik wil bestellen, dit alles heeft me t.n.t. alleen maar verzendkosten gekost
FB
Fran B.
Ankeveen
1 jul 2024

Track & Trace

Het zou handig zijn als je via je bestelling op de website kunt zien wanneer er geleverd gaat worden, een track & trace.
18 jun 2024

Mooie kwaliteit

Duurt even weekje voor klaar is maar mooie kwaliteit, goed verpakt en eigen ophaaladres in Amsterdam handig/ betrouwbaar
Prima kleuren en mooi papier voor de reproduktie van mijn schilderij. Zeker voor herhaling vatbaar.
2 jul 2024

Top kwaliteit en snelle service

Al een aantal keren vergrotingen besteld. Mooie consistente kwaliteit en goede service.
27 jun 2024
perfect uitgevoerde order. duratrans zag er zeer goed uit.
Supermooi materiaal en snelle verzending.
25 jun 2024
Kwaliteit is altijd zoals verwacht. Top !
23 jun 2024
Goede kwaliteit en met zorg verpakt.
Topservice en super producten!
19 jun 2024
Op tijd, mooi en goed advies
TD
Ton D.