Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.708 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Als hobby fotograaf bestel ik om de twee maanden altijd minimaal 10 afdrukken van 20x30 cm. Dit gaat nogal in de papieren lopen, en ik was opzoek naar een goedkoper alternatief. Toen ik bij Gallery Color kwam, viel meteen de prijs op. Na wat gelezen te hebben over het bedrijf wist ik al snel dat ze niet alleen scherpe prijzen hebben maar ook dat ze een zeer professioneel bedrijf zijn. Met zeer uiteenlopende klanten. De keus was snel gemaakt. De afdrukken zijn goed van kwaliteit en kleurecht. De volgende keer bestel ik weer bij Gallery Color.

4 jun 2024
Heel teleurgesteld in mijn allumium foto afdruk. Er zit een grote hap precies in het midden van het gezicht. Het ziet er echt niet uit. De klantenservice zegt dat dit inderdaad niet de beste foto is voor graveren op deze ondergrond en raad iets anders aan. Helemaal prima natuurlijk, alleen ben ik wel mijn geld kwijt voor de allumium afdruk want er staat op de site beschreven hoe het afgedrukt word. 1. Er is van te voren geen advies gegeven, het word gewoon afgedrukt wetende dat dit niet een goede foto is voor deze ondergrond. 2. Verantwoordelijkheid wordt bij de klant gelegd. 3. €45 de prullenbak in. Geen stijl. Bedankt voor niks.

Beoordelingen voor Gallery Color

HK
Hélène K.
Amstelveen
26 sep 2024

Zeer Goede service

Goede service. Ik had voor het bestellen wat vragen over het soort papier etc en of mijn foto's wel voldoende mbs hadden om af te drukken en deze vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Een van mijn foto's raakte buiten mijn schuld om beschadigd tijdens het verwijderen van de verpakking en deze foto is kosteloos nog een keer afgedrukt en verzonden.
uitstekende werk dat jullie hebben geleverd aangaande het meedenken, afdrukken en inlijsten van mijn opdracht. Ook de wijze waarop jullie de lijst verpakt hebben verdient een groot compliment en hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Perfect service & producten!

Gallery Color is al jaren mijn favoriet als het gaat om prints van mijn fotos & voor mijn klanten. Niet alleen zijn hun producten erg mooi(vooral op glas) maar ook hun dienstverlening is geweldig. Erg aardige & vakkundige mensen.

Top kwaliteit

Dit is mijn eerste bestelling bij Gallery Color. Heel tevreden over mijn bestelde print achter plexiglas. Prima kwaliteit.
6 okt 2024
Goede kwaliteit, en op tijd, dus dat is top. Ze kunnen alleen wel wat usb kabeltjes in de la leggen, da's handig.
7 okt 2024

TOP kwaliteit en service

Al 30 jaar! levert Gallerycolor kwaliteit en service! Ik ben zeer tevreden over deze hoogwaardige kwaliteit
5 okt 2024
Goede kwaliteit en super service. Erg tevreden met mijn eerste order van 8 grote Forex prints.
29 sep 2024
Een goede en prettige samenwerking met Alex en Dorith, degene die ik nu ken ;)
25 sep 2024
Prima kwaliteit en degelijke verpakking. Iets snellere levering zou fijn zijn.
Persoonlijk contact en meedenken is heel waardevol.

Excellent

Snelle service goed verpakt en hoge kwaliteit
Top service en top kwaliteit! Een aanrader!
9 okt 2024
Heel mooie print en goede service!
8 okt 2024
Prachtige prints en super service
Heel flexibel over levertijden
Perfect werk geleverd