Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.520 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

Hartstikke mooi ,super !!!
GH
7 jan 2024
7 okt 2023

Fine Art Print op Dibond in Baklijst

25 nov 2023
Als hobby fotograaf bestel ik om de twee maanden altijd minimaal 10 afdrukken van 20x30 cm. Dit gaat nogal in de papieren lopen, en ik was opzoek naar een goedkoper alternatief. Toen ik bij Gallery Color kwam, viel meteen de prijs op. Na wat gelezen te hebben over het bedrijf wist ik al snel dat ze niet alleen scherpe prijzen hebben maar ook dat ze een zeer professioneel bedrijf zijn. Met zeer uiteenlopende klanten. De keus was snel gemaakt. De afdrukken zijn goed van kwaliteit en kleurecht. De volgende keer bestel ik weer bij Gallery Color.
19 sep 2023
Fantastische service! Ik had nogal speciale wensen betreffende het formaat van de drukwerken en vond het moeilijk om dit via de site goed te krijgen. Toen mocht ik de foto’s mailen en heeft iemand van gallery color alles voor mij op de juiste manier in bestelling gezet. Na korte tijd kreeg ik de bestelling thuis via de post. Heel goed en veilig verpakt . En het resultaat is echt fantastisch!!! Ik ben er super blij mee. Bedankt voor de goede en aardige assistentie!
10 mei 2023
Beoordeling 5 sterren omdat ik ontzettend goed en vriendelijk geholpen ben. De afmetingen die ik wilde kon ik niet aanklikken , maar stonden wel in de lijst. Ik moest de afmetingen en nummers van de foto op wetransfer zetten en hij zou er voor zorgen dat het in orde kwam. Een 5 tal dagen later kreeg ik de foto's die ik gevraagd had in de brievenbus. Dikke pluim voor deze persoon. Bestelling 000062658
7 nov 2023
Ik heb een aantal kritische prints laten maken bij Gallerycolor waarbij het echt aan kwam op veel subtiele details in de donkere partijen. Ik was zeer tevreden over het resultaat. Toen ik ze ging ophalen ontdekte is overigens dat ze ook veel afwerkingstechnieken bieden, iets dat ik voor toekomstige tentoonstellingen zeker in gedachten houd.

Uitstekende kwaliteit

Foto laten afdrukken en plakken op dibond met laagje satijn laminaat. Uitstekend van kleur en scherpte en geen hinderlijke glans. Kleuren komen overeen met de door mij bewerkte foto. Mooi ophangsysteem aan de achterkant. Ook nog eens goed verpakt. Voordeel van Gallery Color is dat je de bestanden in TIFF kunt uploaden. Dikke pluim!
1 okt 2023
Prachtige resultaten ik vind ze super goed (ik ben een professionele fotograaf)! Vakkundige harde werkers en prettig en meedenkend. Hooguit zou het bestel programma op de website ietsje sneller en makkelijker kunnen werken. Vanuit Amsterdam rij ik speciaal naar dit lab toe omdat ik zo blij ben met hun producties. Aanrader!
15 jul 2023
Een absoluut prachtige print met een zijdeglans plexiglas laag er overheen, en in een mooie en stevige baklijst er omheen. En dan verpakt op zo'n manier dat er zelfs een vrachtwagen overheen kon rijden. Kon er weinig meer van verwachten, en degene die de print kreeg als cadeau was er ontzettend gelukkig mee.
2 okt 2023
Als fotograaf werk ik al jaren samen met Gallery Color. Je kunt merken dat je met vakmensen te maken hebt. De kwaliteit van de afdrukken is top en de foto's worden altijd goed verpakt. Daarnaast zijn de medewerkers ook zeer klantgericht en als er een keer iets echt spoed heeft, wordt het altijd geregeld.
26 nov 2023
De afdruk op Maxima HD papier is werkelijk schitterend en overtrof mijn verwachtingen. Het inlijstwerk is ook zeer netjes gedaan. Het geheel straalt kwaliteit uit. Ben er zeer, zeer blij mee. Enigste minpuntje was dat ik geen bezorglink had ontvangen. Hier had ik graag van op de hoogte geweest.
30 dec 2023

Altijd al goed geweest

Al vaak wanddecoratie besteld op plexi met anti-reflexi, dat is een mooie afwerking die niet overal verkrijgbaar is en ook de mogelijkheid om buiten de standaard formaten een gepersonaliseerde afmeting te kiezen is een groot pluspunt om voor gallery color te kiezen
8 sep 2023
Wij zijn erg blij met gallery color. De prints zijn uitstekend, service fijn en jullie denken erg goed met ons mee. Jullie kennis en vriendelijkheid is erg goed en de kwaliteit uitmuntend. Wij kunnen jullie alleen maar aanbevelen!