Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.520 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

Zeer tevreden met kwaliteit en service

Erg goed geholpen door de klantenservice bij de vragen die ik had! Vervolgens bestelling geplaatst en zeer tevreden met de kwaliteit en service. Bestelling zelfs nog voor de kerst geleverd, en de prints hangen prachtig aan de muur!
FB
Fran B.
Ankeveen

Perfecte kwaliteit en service

Ik heb al vele bestellingen gedaan als foto kunstenaar en de fine art prints zien er altijd perfect uit! Ook als je vragen hebt kun je altijd bij ze terecht. Inlijsten of prints op dibond zijn prachtig. Topklasse!
DB
12 sep 2023
De constante kwaliteit. Dat is belangrijk. Mijn bedrijf Digital-Scan is gespecialiseerd in het digitaliseren van kunst. Hiervan moeten meestal reproducties worden gemaakt. Gallery Color doet dat bijzonder goed.
4 jul 2023
Prachtige mooie foto’s afgeleverd ! Goed verpakt zodat ze niet beschadigen tijdens de postzending ! Mijn advies is wel Heb je je foto’s echt nodig, haal ze dan zelf op want de bezorgdienst is niet betrouwbaar.
27 okt 2023
Netjes geholpen door service afdeling voor bestelling op maat, goed meegedacht met oplossingen en het eindresultaat én bezorging was uitstekend! Zeer persoonlijke service voor een onlinewebsite! Super
20 aug 2023

Museumkwaliteit!

Ik laat al jaren voor tentoonstellingen afwerken in museumkwaliteit door GalleryColor. Ze leveren niet alleen geweldige kwaliteit, maar ook de service en klantvriendelijkheid zijn van topkwaliteit.
8 nov 2023
Het zijn prachtige afdrukken geworden. Ik was wat gestrest omdat ik een deadline had waarop ik de drukken nodig had maar dit is heel fijn opgepakt met een hele fijne klantenservice.
16 okt 2023
Snelle levering, top kwaliteit! Na overleg heeft gallerycolor eerder kunnen leveren. Het resultaat was een prachtige foto op plexiglas. Heel tevreden, ga hier zeker weer bestellen.
19 sep 2023
Kwaliteit fotos is echt subliem. Heel snel geleverd. Jammer van de hoge verzendkosten, als je al voor €200,- aan foto's hebt besteld. Het past wel gemakkelijk in de brievenbus
16 aug 2023

Prachtig eindresultaat

Het product was prachtig. Het was mogelijk om na de bestelling , zonder problemen, toch nog iets te veranderen. Het pakje was zeer zorgvuldig ingepakt. Ik ben er erg blij mee

Wonder

Het is toch een wonder dat je met de huidige technieken, foto's en bestanden kunt oploaden, vanuit je luie stoel, en na slechts 2 weken het bestelde werk afgeleverd krijgt!
JD
Jolanda D.
Wadenoijen
29 jul 2023

Geweldige kwaliteit en prachtige kleuren

Iedere keer weer zó blij met de prachtige kleuren en de professionele kwaliteit van de prints! Vol vertrouwen lever ik m’n bestanden aan, ik ben nog nooit teleurgesteld.
ED
Erry D.
Sint-Oedenrode
2 nov 2023
De kwaliteit in fine art afdrukken is subliem. ik vind het fijn wanneer grote afdrukken niet in een koker opgerold verstuurd worden.Ik bestel altijd liggend.
EH
Elly H.
Leusden
5 okt 2023
Service staat voorop en altijd bereid om te helpen . Goed telefonisch bereikbaar. En wat vanzelfsprekend is voor gallery color: goede kwaliteit afdrukken !
Ik ben heel goed geholpen. De kwaliteit van mijn foto is zodanig opgewerkt dat ik nu een fantastische afdruk heb. De communicatie ging heel plezierig.
HK
De kwaliteit zoals verwacht. De dikte van het blok was beter dan die je op andere site kunt bestellen namelijk 30mm. Dit geeft een luxe uitstraling.
Prachtige producties, zeer capabele en prettige mensen, het hele team. Ik ben een professionele fotograaf en laat alleen hier mijn werk produceren.
PS
Patricia S.
Amsterdam
22 nov 2023
Het persoonlijke contact en de professionaliteit waarmee alles gehandeld wordt. Bovendien wordt alles tot in de perfectie afgedrukt. En afgeleverd.
27 mei 2023
Perfecte kwaliteit. Galeriewaardig! Mijn 1e ervaring maar zeker niet de laatste. Vriendelijke klantenservice. Zorgvuldig verpakt ter bezorging.
12 jul 2023
De communicatie was bijzonder goed en zo ook de kwaliteit van de afgeleverde werken. En zelfs een spoedopdracht kon worden gerealiseerd.