budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

332 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

LM
De blaadjes vd kladblokjes laten erg snel los, als ik dat hd geweten had ik ze niet besteld
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review, maar wat jammer dat de kladblokjes niet zoals verwacht zijn. Ik vraag mijn collega Ilze even contact met u op te nemen om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u ons bereiken op +31 (0)570 - 54 44 70. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
ziet er goed uit, mooie grote en snelle service
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met het resultaat en onze service :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle levering en makkelijk benaderbaar
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en onze bereikbaarheid. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Het is heel aangenaam werken met jullie. Heel handig om via de links de offertes goed te keuren of de online betaling te doen. Voor extra vragen staan jullie altijd ter beschikking en jullie denken ook mee met de klant !
Antwoord van budgetgift.nl
Dat zijn mooie complimenten, dank u wel! We maken het bestelproces graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten, fijn om te horen dat u dit ook op deze manier heeft ervaren :) Bedankt voor uw positieve review en veel plezier met het uitdelen van de geschenken! Hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
De levering van onze wijnkoelers was erg snel en ze zijn van erg mooie kwaliteit. Wij kunnen dit met trots aan onze klanten cadeau geven.
Antwoord van budgetgift.nl
Kijk, daar doen we het voor :) Fijn om te horen dat de wijnkoelers helemaal in de smaak vallen. Bedankt voor uw mooie review en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

fijne ervaring

Via de website was alles makkelijk te doen, aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en de bedrukte rugtasjes zagen er erg netjes uit.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed te horen dat alles makkelijk ging en dat u tevreden bent met onze service en het resultaat, daar doen we het voor :) Veel plezier met het uitdelen van de rugtasjes en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Bidons zien er top uit. bestelde altijd bij pinkcube maar heb nu nieuwe leverancier ;-)
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Kijk aan, dat is mooi om te horen :) Fijn dat u tevreden bent met de bidons! Veel plezier met het uitdelen en heel graag tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Goed geholpen en snelle levering, super!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en dat de bestelling naar wens is geleverd :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

perfect

Alles is perfect verlopen en een snelle levering
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Perfectie, daar doen we het voor ;) Veel plezier met het uitdelen van de items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Goede opvolging van bestelling. Leveringstermijn oké. 100 procent tevreden op leveringstermijn.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de leveringstermijn :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
uitstekende service, vlotte levering en een mooi resultaat!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Top om te horen dat u zo blij bent met onze service, de levering en natuurlijk het resultaat :) Daar doen we het voor. Veel plezier met het uitdelen van de items en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Bedrukking zit er scheef op
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bedrukking scheef is gegaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik begreep dat mijn collega Ilze ondertussen contact met u heeft opgenomen om te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u verder vragen hebben, horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
Mij beviel in het bijzonder de duidelijke website en duidelijke mails.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de duidelijkheid van onze website en de e-mails. Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van ons bestelproces, dus het is fijn om te lezen dat dit voor u duidelijk was :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Perfecte kwaliteit tegen een betaalbare prijs en drukwerk bevoel vele male beter dan gedacht. Echt een top product en een aanrader!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat uw verwachtingen wat betreft het drukwerk zijn overtroffen. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Duidelijke website, bij het bestellen van samples kregen we telefoontje met enkele bijvragen zodat onze bestelling zeker in orde was. Aanleveren ook zeer gebruiksvriendelijk.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u onze website en onze service zo positief heeft ervaren. Daar doen we elke dag weer ons best voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Mooie kwaliteit bekers, betaalbaar en snel.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u blij bent met de kwaliteit, de prijs en de levertijd van de bekers. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bekers en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De snelheid. De leveringstermijn stond op een datum die voor ons te laat was. Arnoud heeft ervoor gezorgd dat de levering voor ons toch op tijd was.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u blij bent met de levering en fijn dat Arnoud u hierin heeft kunnen helpen :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl