agrispeelgoed.nl- Logo - Beoordelingen

agrispeelgoed.nl

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.066 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2019
agrispeelgoed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn goed spul en leuke leverancier die het kwam brengen. Maar dat mag ook voor 20 euro bezorgkosten ondanks je prijzige bestelling. Jammer dat 1 beschermkap aan een zijde bij de achterwielen wel lak beschadigingen had. Maar het zullen er nog wel meer worden hihihih. Vergeleken met andere sites zijn de prijzen van de producten wel hoger. Echter was de levering wel super vlot. En dat moesten we hebben alvorens sint weer het land uit moest. Onze dochter vind de Fendt te gek.

De kruiwagen was leuk, al moest ik het cado geven in een behoorlijk gedeukte en beschadigde doos. Het pakket zou zo van de kringloop kunnen komen. Als opa en oma schaamden wij ons dood om tegenover veel familieleden ons cado te moeten overhandigen. We vinden dit niet echt een positief visitekaartje van uw firma. Met vriendelijke groeten Fam. Ariëns

Beoordelingen voor agrispeelgoed.nl

Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste Fam. Ariëns, Bedankt voor uw feedback over uw recente aankoop van de kruiwagen. Het spijt ons om te horen dat het pakket beschadigd is aangekomen en begrijpen de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We willen graag benadrukken dat de schade aan de doos hoogstwaarschijnlijk is veroorzaakt door transportschade. Hoewel we ons best doen om pakketten goed te beschermen voor verzending, kunnen er helaas gevallen zijn waarin pakketten schade oplopen tijdens het transport, buiten onze controle. We nemen uw feedback serieus en zullen ons best doen om onze verpakkings- en verzendprocessen te verbeteren om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Als u nog verdere hulp nodig heeft of aanvullende feedback heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team Agrispeelgoed
bij verzending afgebroken uitlaat.
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons te horen dat uw uitlaat tijdens verzending is beschadigd. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u moet zijn. We willen graag benadrukken dat we ons inzetten voor de tevredenheid van onze klanten en dat we ons uiterste best doen om eventuele problemen op te lossen. Op basis van uw feedback lijkt het er echter op dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen om dit specifieke probleem te bespreken. Om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden, willen we graag meer details krijgen over de schade aan de uitlaat. Daarom nemen we vandaag direct contact met u op. Ons doel is om uw zorgen serieus te nemen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. We kijken ernaar uit om samen met u een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
13 jan 2024
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de snelle levering! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service. We begrijpen dat u ons drie sterren heeft gegeven en willen graag begrijpen wat we kunnen doen om uw ervaring in de toekomst te verbeteren. Uw input is van onschatbare waarde voor ons streven naar continue verbetering. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw verwachtingen volledig te overtreffen. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
17 nov 2023

Niet in een doos ivm tijd van Sint

Het is Sinterklaas tijd en het speelgoed word niet in een doos geleverd dus mijn zoon zag wat het was Dit stond namelijk op zijn verlanglijstje Ik ben nooit van het zeiken of zeuren maar vind dit best een kwalijke zaak! Heel jammer en de hijskraan die ik erbij had bestelt tegelijk met de zandbak zat wel in een doos
21 nov 2023
Beste klant, allereerst willen we u bedanken voor uw eerlijke feedback, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt tijdens de Sinterklaasperiode. We begrijpen hoe belangrijk het is om de verrassing te behouden, vooral tijdens Sinterklaas. Het spijt ons te horen dat het speelgoed niet in een doos werd geleverd, waardoor uw zoon al kon zien wat er op zijn verlanglijstje stond. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern onderzoeken waarom het ene product wel in een doos werd geleverd en het andere niet. We zullen stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We willen we graag iets voor u doen om het ongemak te compenseren. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed

terug sturen van een product

Ik heb iets fout besteld en dat wilde ik terug sturen maar na bellen met jullie bleken jullie geen antwoordnummer te hebben dus dit heeft mij 7.50 gekost. Verder bestel ik altijd bij jullie omdat jullie veel producten hebben en het altijd netjes op tijd word bezorgt.
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, bedankt voor het delen van je ervaring en het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden bij het retourneren van je bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en willen ons verontschuldigen voor eventuele ongemakken. Wat betreft de kosten voor de retourzending, we willen benadrukken dat deze informatie is opgenomen in onze retourvoorwaarden. Het spijt ons als dit niet duidelijk was en tot verwarring heeft geleid. We raden onze klanten altijd aan om de retourvoorwaarden zorgvuldig door te lezen voordat ze een product retourneren, om onaangename verrassingen te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we waarderen je feedback om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
15 mei 2023

Onvolledig pakket

De kruiwagen die we bestelden moest nog in mekaar gezet worden , hetgeen niet moeilijk was , ware het niet dat er enkele bouten en moeren tekort waren. Omdat we snel het kruiwagentje in orde wilden, hebben we de ontbrekende delen zelf gekocht 🥴
24 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling van de kruiwagen. We begrijpen dat het erg vervelend is om ontbrekende bouten en moeren aan te treffen, vooral wanneer u het product snel in elkaar wilt zetten. Het spijt ons dat u genoodzaakt was om de ontbrekende onderdelen zelf te kopen. We streven ernaar om een probleemloze ervaring te bieden. We willen graag de nodige stappen ondernemen om deze kwestie recht te zetten. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via onze klantenservice, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden? We staan klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. We hopen snel van u te horen en kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
De bestelling is niet compleet. Op mijn account kan ik mijn order niet inzien. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege de feestdagen. Maar ook geen info over nazenden oid
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste Klant, bedankt voor uw feedback. Tijdens uw bestelling was volgens ons systeem het product nog op voorraad, deze is daardoor aangemerkt als behandeld en verstuurd alleen bleek er een fout in de voorraad en was deze helaas toch niet voorradig en daardoor niet verstuurd. Helaas hebben wij geen contact met u kunnen opnemen omdat wij niet vernomen hebben dat er een fout in het systeem had plaatsgevonden. Helaas komt er weleens een fout voor maar ook systemen zijn niet altijd 100% correct en ook daar kan het soms mislopen. Wij doen ons uiterste best om dit niet voor te laten komen en streven naar een foutloze service. Wij hebben contact met u opgenomen met een voorstel en horen graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Agrispeelgoed
9 nov 2023

Alles goed en heel aangekomen, sloop je niet zomaar, alleen wel jammer dat je eerst nog alles in elkaar moet zetten met n slechte handleiding
9 nov 2023
Beste klant, Fijn om te horen dat alles goed is aangekomen en bedankt voor uw feedback! Mijn excuses voor het ongemak met betrekking tot de montagehandleiding. Het is spijtig dat de instructies niet duidelijk zijn. Wat betreft het verzenden van het pakket als geheel, helaas is het niet mogelijk om grote items al in elkaar gezet te versturen. Ik begrijp dat het in elkaar zetten wat tijd kost, maar het helpt bij het minimaliseren van schade tijdens de verzending en het waarborgen dat alles compleet en intact aankomt. Mocht je specifieke vragen hebben over de montage of als er iets is dat we kunnen doen om te helpen, laat het ons dan weten. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
7 apr 2024
Mss wat lange levertijd, of ik moest vroeger bestellen Verder niks op aan te merken
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, Dank u voor uw feedback met betrekking tot de levertijd van uw recente bestelling. Normaal gesproken streven we ernaar om bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen bij onze klanten te bezorgen. Echter, tijdens drukkere periodes zoals rond Pasen, kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan gebruikelijk. We zijn dan afhankelijk van onze transportpartner, wiens diensten ook beïnvloed kunnen worden door de drukte. Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
3 okt 2023
Meer dan een week geleden iets besteld nog steeds niet ontvangen
3 okt 2023
20 sep 2023
21 sep 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen feedback van onze klanten enorm. We begrijpen uit de review dat er ruimte is voor verbetering, en we zijn altijd bezig om onze producten/diensten te optimaliseren. Als je specifieke feedback hebt over wat je niet beviel of als er problemen waren die je hebt ondervonden, zouden we het op prijs stellen als je deze met ons zou willen delen. Dit zal ons helpen om gerichte stappen te ondernemen om de situatie te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je tijd en feedback en hopelijk tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
20 jul 2023
25 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor het delen van je feedback over de montage-instructies. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele problemen die je hebt ondervonden bij het in elkaar zetten van het product. We begrijpen dat duidelijke en gemakkelijk te volgen instructies van groot belang zijn voor een prettige monteerervaring. We nemen je feedback serieus en zullen dit doorgeven aan de fabrikant. We hopen dat je uiteindelijk tevreden bent met het eindresultaat van het product. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Agrispeelgoed