agrispeelgoed.nl- Logo - Beoordelingen

agrispeelgoed.nl

293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.063 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2019
agrispeelgoed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn goed spul en leuke leverancier die het kwam brengen. Maar dat mag ook voor 20 euro bezorgkosten ondanks je prijzige bestelling. Jammer dat 1 beschermkap aan een zijde bij de achterwielen wel lak beschadigingen had. Maar het zullen er nog wel meer worden hihihih. Vergeleken met andere sites zijn de prijzen van de producten wel hoger. Echter was de levering wel super vlot. En dat moesten we hebben alvorens sint weer het land uit moest. Onze dochter vind de Fendt te gek.

De kruiwagen was leuk, al moest ik het cado geven in een behoorlijk gedeukte en beschadigde doos. Het pakket zou zo van de kringloop kunnen komen. Als opa en oma schaamden wij ons dood om tegenover veel familieleden ons cado te moeten overhandigen. We vinden dit niet echt een positief visitekaartje van uw firma. Met vriendelijke groeten Fam. Ariëns

Beoordelingen voor agrispeelgoed.nl

Fijne webshop

Duidelijke webshop. Goed verpakt, ruimte in doos opgevuld met papier ipv plastic zakjes. Volgende dag al in huis, stuk goedkoper dan andere sites
JL
Jaap - L.
Helmond
Prachtig en zeer sterk speelgoed mijn kleinzoon van 3 speelt er dagelijks mee echt een aanrader.
Leuk speelgoed en goedkoper dan een andere webshop. Netjes binnen het tijdvak bezorgd.
Snelle levering en keurig verpakt, besteld via de webshop duidelijke communicatie!
Snelle service. Mooi , kwalitatief product Kinderkruiwagen viel goed in de smaak.
Snel geleverd en goede kwaliteit van het ontvangen speelgoed
30 mrt 2024
De snelheid van het leveren van de bestelde materialen. TOP
Werd gebeld voor levering! Top geregeld en snel ook!
Omschrijving en uitvoering waren heel duidelijk
Gewoon op tijd ontvangen wat ik besteld had.
Goed materiaal en snelle levering
Komt met de realiteit over
1 dag geleden