Kunstgras de Veluwe- Logo - Beoordelingen

Kunstgras de Veluwe

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mei 2023
Kunstgras de Veluwe voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jun 2023
Hele goeie service, dachten met me mee, mocht de Iiedewij nog achteraf aanpassen en het werd super snel geleverd namelijk de volgende dag al.

15 sep 2023
Stank. ik heb drie rollen gekocht. 1 van de drie rollen stonk enorm en blijft helaas ontzettend stinken. Mijn hoop was dat het na een paar regenbuien wel zou wegtrekken, kattenplas of zo, of een egel of zo, maar dit is niet het geval. de lucht is niet te harden.

Beoordelingen voor Kunstgras de Veluwe

Antwoord van Kunstgras de Veluwe
15 sep 2023
Hoi Joeke, Goh, wat vervelend om te horen. Dit is voor het eerst dat we dit van je horen. De geur die je omschrijft die herkennen wij niet. Misschien een idee om even contact te hebben hierover? Groeten, Herbert
15 sep 2023
Weinig communicatie..hebben zelf 2 keer moeten bellen voor leveringsdata Lange levertijd
Antwoord van Kunstgras de Veluwe
4 okt 2023
Hoi Bob, wat vervelend om te horen. We vinden communicatie erg belangrijk en zijn bezig om dit te verbeteren. Bedankt voor je bericht hierover.