nordicnest.nl

1.825 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Eigenlijk wilde ik 4,5 sterren geven, maar dat lukte niet. De halve die ik open liet, is, omdat ik sommige dingen in de communicatie wat onduidelijk vind. Dit betreft onder andere het bonus spaarsysteem; want waarom geen stukje tekst met uitleg op de website hierover? En daarnaast bij het gebruik maken van Klarna weet ik nu nog steeds niet of ik zelf of Nordic Nest een retour bij Klarna aan moet geven. Dat soort onduidelijkheden geeft soms een gevoel van gebrek aan overzicht, terwijl ik denk dat het prima is op te lossen met een beetje meer uitleg op de website. In al het overige vind ik Nordic Nest een hele fijne webwinkel. De producten zijn over het algemeen van hele hoge kwaliteit en de medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam als er zich een probleem voordoet. Ik ben een tevreden klant.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

29 sep 2023

Lange levertijd

Er lange levertijd en weinig communicatie over de levering
18 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 sep 2023
Veel te lange levertijden
3 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat de levertijd van uw bestelling te lang was. Ik zie hier dat wij u in uw orderbevestiging hebben meegedeeld dat uw product een langere levertijd had van 4-5 weken. Onze excuses als de orderbevestiging niet duidelijk genoeg was en als dit enige verwondering of misverstand heeft veroorzaakt! Hopelijk is het artikel naar wens. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023

Niet professioneel, niet sustainable, non communicatief

-betere klantenservice -sneller verzenden, of anders daarover sneller contacten. -indien bestelling incompleet is, eerst daarover contact opnemen voordat u verstuurt naar het buitenland. Vooral als het gaat over het aantal meters gordijnstof - sneller crediteren - het juiste bedrag crediteren -
19 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en het spijt me om te horen over uw recente ervaring met onze service. Ik wil graag op uw zorgen ingaan: Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen hiermee. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn actief bezig met het aanpakken van deze kwesties om onze service te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
12 sep 2023
Heel lange wachttijd klantenservice
18 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback over de wachttijd bij onze klantenservice. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We streven er voortdurend naar om onze klantenservice te verbeteren en te zorgen voor snellere responstijden. Uw opmerkingen zullen zeker worden meegenomen bij ons streven naar verbetering. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023

Dure zware vazen echt slecht verpakt

3 zware vazen en bloempot van Serax besteld. Artikelen zijn onvoldoende beschermd en onhandelbaar samen in één grote doos verpakt. Was niet te tillen. Hierdoor is tijdens transport de doos en de inhoud gesneuveld. Vergoeding ging wel oké, maar was natuurlijk niet de bedoeling.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Bij dit soort producten is het altijd lastig de juiste keuze te maken in de juiste verpakking. Er wordt altijd geprobeerd het product zo goed mogelijk te verpakken zodat er geen schade ontstaat bij de transport. Helaas komt het alsnog voor dat breekbare producten niet goed genoeg worden ingepakt voor de lange reis die ze maken. Ik stuur uw feedback door naar het magazijn zodat wij blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023
Product -tafellamp-gestuurd wat niet werkte-klantenservice gebeld; moest mailen- na 3 dgn antwoord dat ik ook kan bellen. Ca 3 weken moeten wachten op credit!
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wanneer een lamp niet werkt, moet dit via onze claims afdeling worden afgehandeld, en vaak hebben wij dan een filmpje of foto nodig van de lamp om naar de leverancier te sturen. Het spijt ons als wij dit telefonisch niet duidelijk hebben gemaakt en dat u een tijd heeft moeten wachten. Fijn dat het bedrag inmiddels is teruggeboekt. Ik neem contact met u op om u nog verder te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Retour na 1 maand nog steeds niet betaald

15/8 pakje retour. Opgehaald door Budee. Terugsturen kosten hoog met Budee €10 of postnl €23 Nog steeds na 1 mnd retour geld niet ontvangen. 7/9 mail gestuurd, geen reactie ontvangen. Ik bestel hier nooit meer
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Uiteraard doen wij ons best om uw retour zo snel mogelijk af te handelen zodat u uw geld zo snel mogelijk van ons terug ontvangt. Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep 2023
Retourgeld ontvangen duurt weken en moet je echt heel over mailen. Vervolgens storten ze nu te weinig terug.
4 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Ook is retouren niet geheel gratis bij ons. Dit kost €10 wanneer wij de retour voor u regelen en word van de terugbetaling afgetrokken. Het spijt me als deze informatie niet duidelijk staat aangegeven op onze website. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep 2023
Wacht nog steeds op geld
6 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We betreuren het ten zeerste te vernemen dat u geen positieve ervaring met ons heeft gehad. Bij controle blijkt dat er geen retouraanmelding voor deze specifieke bestelling is ontvangen, maar we zien wel dat u eerder een andere bestelling hebt geretourneerd. We begrijpen dat ons retourbeleid mogelijk iets langer lijkt dan wat u gewend bent, gezien ons internationale karakter en het feit dat retouren terug moeten worden gestuurd naar ons magazijn in Zweden. Uw feedback is van groot belang voor ons, en we streven ernaar om ons serviceproces te verbeteren. We blijven werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30 aug 2023
Kwaliteit van de spullen is niet wat het lijkt
31 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van uw bestelde artikelen. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
21 aug 2023
Duidelijke informatie over de levering
LG
Lisa G.
Utrecht
18 aug 2023
Retourgeld is na een maand nog niet terugbetaald. Artikel is met de door nordic nest geadviseerde service geretourneerd. Heb er al 3 keer naar gevraagd, krijg enkel belachelijke mailtjes terug.
28 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Inmiddels zie ik dat het bedrag is teruggeboekt naar uw bankrekening. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 aug 2023
Ik vind het slecht, want ik heb bijna 4 weken geleden een retour gedaan en heb nog steeds niks gehoord en ook nog steeds m'n geld niet terug gehad.
28 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad. Inmiddels zie ik dat u via de klantenservice in contact bent geweest met een van mijn collegas, en u bent hiermee geholpen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag opnieuw contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 aug 2023
Retour duurt nu al 23 dagen. Nog steeds niets ontvangen. Ook niet uit zichzelf aangegeven dat ze pakket wel retour hebben gekregen. Geld nog niet gezien.
28 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retour had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Inmiddels zie ik dat u het bedrag retour heeft ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Via onze klantenservice helpen wij u graag verder en doen er alles aan om een juiste oplossing voor uw situatie te vinden! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 aug 2023
Pakketje nooit afgeleverd
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Volgens de tracking code in uw verzendbevestiging is het pakket op 2023-07-07 (18:32) afgeleverd. Ik heb geen bericht van u gezien dus ik stuur u gelijk even een mailtje! Ik kijk graag even met u naar uw specifieke situatie! Mocht het van toepassing zijn, stuur ik een vervangende order! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 aug 2023
Iets retourneren kost €10,-. Schandalig!
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Of u een bijdrage voor de retourkosten betaald hangt af van de reden voor het retourneren. Op https://www.nordicnest.nl/klantenservice/retourbeleid/ kunt u lezen wanneer dat van toepassing is. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! U mag altijd even contact met ons opnemen, dan kijken we graag naar uw specifieke situatie! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Slecht

Ik heb het item een maand geleden terug gestuurd. Na een email verstuurd te hebben nog steeds niet vernomen
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! In de Budbee app kunt u de retourzending volgen met het zelfde trackingnummer in uw verzendbevestiging. Ik zie dat mijn collega op uw bericht heeft gereageerd. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Ik stuur u ook nog even een mailtje waar u op mag reageren wanneer u nog vragen heeft! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
PB
Pietsje B.
Drachten
28 jul 2023
Ik heb nog niks
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat we u op 27-06 al een verzendbevesting hebben gestuurd! Ik neem via de mail gelijk even contact met u op! Mocht u het nog niet ontvangen hebben, zorg ik er voor dat we uw bestelling nog maal versturen! Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28 jul 2023
we hebben de bestelling nooit ontvangen! Het duurde veel te lang voordat we geleverd zouden worden, maanden! Vervolgens is er gewoon niet geleverd. Het is een business adres, en er wordt in de avond of weekend geleverd. We hebben tot op heden niets meer ontvangen. Het is super slechte service. We zullen een refund aanvragen.
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen (1 aug) inzake een vervangend artikel. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon! Met vriendelijke groet, Nordic Nest