nordicnest.nl

1.836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.125 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

9 jun 2023

Mijn retouren werden pas na drie weken bevestigd aan klarna

Mijn bestelling werd netjes verpakt en bezorgd , echter was het niet zoals ik had verwacht ( het servies was mat in plaats van glans ) dus heb ik mijn retour aangemeld en kwamen ze het ook netjes afhalen ( het was een zwaar pakket dus dat was handig ) helaas kreeg ik van klarna herinneringen omdat mijn retour niet was bevestigd , dus moest ik gaan bellen met klarna en daarna met nordic nest ! Daarna was het snel opgelost !
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u niet tevreden was met uw geleverde artikelen en dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas wat langer, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Fijn om te horen dat wij u, nadat u contact met ons heeft opgenomen, snel hebben kunnen helpen! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Goede producten, levering slecht

De producten zijn goed maar de leveringen zijn ellendig. De bestellingen waren allemaal op voorraad en zouden snel geleverd worden. Maar het duurde weken! 'Out of stock', werd gezegd, toen weer dat er iets was misgegaan. Eenmaal waren ze een ontbrekend deel van onze bestelling (serviesgoed) gewoon vergeten na te sturen. Uiteindelijk kwam alles binnen, maar ik kijk nu eerst verder voordat ik weer hier bestel.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat jammer om te horen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dit is absoluut niet de bedoeling en de service die wij willen geven. Ik kan helaas geen mailcontact hierover vinden, maar wil dit graag verder onderzoeken zodat wij hier intern mee verder kunnen gaan. Ik stuur u direct een mail, dan kunt u hopelijk een beetje uitleggen wat er is gebeurt. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
7 jul 2023

Onbetrouwbare pakjesbesteldienst

Product in overeenstemming met verwachtingen maar absoluut niet tevreden over levering. 2 maal ander tijdstip voor levering ontvangen. Vervolgens mededeling dat we product zelf moesten ophalen en dat locatie nog meegedeeld zou worden en uiteindelijk hebben ze product gewoon aan de deur achtergelaten op een moment dat niet afgesproken was en wij al op verlof vertrokken waren
21 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28 jul 2023
we hebben de bestelling nooit ontvangen! Het duurde veel te lang voordat we geleverd zouden worden, maanden! Vervolgens is er gewoon niet geleverd. Het is een business adres, en er wordt in de avond of weekend geleverd. We hebben tot op heden niets meer ontvangen. Het is super slechte service. We zullen een refund aanvragen.
8 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen (1 aug) inzake een vervangend artikel. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt 2023
18 glazen voor onze koffiebar besteld en 3 glazen geleverd. Na twee keer mailen (en pas reactie na een paar dagen) kregen we te horen dat er nog 3 opgestuurd zouden worden. Aangegeven dat het om 15 glazen ging en weer pas na een paar dagen reactie. Uiteindelijk, precies 1 maand na bestelling, zijn de glazen binnen.
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering van de glazen voor uw koffiebar. We betreuren het dat er aanvankelijk slechts 3 glazen werden geleverd en dat de communicatie en correctieprocedure langer duurden dan verwacht. We begrijpen hoe belangrijk het is om een bestelling tijdig en volledig te ontvangen, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw geduld. We nemen uw feedback serieus en zullen onze interne processen bekijken om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze dienstverlening en hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen dat de glazen uiteindelijk naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
21 mei 2023

Communicatie

Ik heb een deel van de bestelling nog steeds niet binnen .Besteld op 26 maart. Heb nu te horen gekregen binnenkort, terwijl op de site destijds 2-3 weken was aan gegeven. Hierover geen enkele informatie ontvangen, heb twee keer moeten bellen. Was fijn geweest als ik informatie had gekregen over de vertraging.
22 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten om het laatste deel uit uw bestelling te ontvangen en dat wij niet genoeg informatie hierover hebben gegeven. Uiteraard is dit niet de bedoeling, en normaal sturen wij per mail updates, mocht een bestelling vertraagd zijn. Wij nemen uw feedback serieus en proberen ons hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 mei 2023

Mooie producten, snelle levering, maar het retourproces is heel slecht

De levering van twee orders was perfect. Snel en een fijne vervoerder. Ook de retour pick-up was goed geregeld van de order die ik terug wilde sturen. 2 mei zijn deze artikelen echter opgehaald en ik wacht nu (27 mei) nog steeds op de terugbetaling. Over het retourbeleid ben ik daarom minder te spreken.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat het zo lang heeft geduurd voordat u uw terugbetaling heeft ontvangen! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour iets langer dan wanneer een retour binnen Nederland wordt gestuurd, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023

Niet professioneel, niet sustainable, non communicatief

-betere klantenservice -sneller verzenden, of anders daarover sneller contacten. -indien bestelling incompleet is, eerst daarover contact opnemen voordat u verstuurt naar het buitenland. Vooral als het gaat over het aantal meters gordijnstof - sneller crediteren - het juiste bedrag crediteren -
19 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en het spijt me om te horen over uw recente ervaring met onze service. Ik wil graag op uw zorgen ingaan: Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen hiermee. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn actief bezig met het aanpakken van deze kwesties om onze service te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 jun 2023

Product defect, nog geen oplossing geboden

Product defect. Mail geastuurd en zou opgelost worden. Inmiddels zijn er 11 dagen verstreken en ik heb nog niks vernomen over de oplossing die geboden is. Tot dusver loze woorden zonder daardwerkelijk overgaan tot actie. Het betreft een brabantia bo prullenbak met defecte deksel.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een defect product ontvangt en daarna zo lang moet wachten om een oplossing te ontvangen. Inmiddels is mijn collega ermee bezig en is de vervangende bestelling onderweg naar u, alvast veel plezier ervan! Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 jun 2023
Lange wachttijd van wel 6 maanden. Besteld op 29 nov 2022. Na 3 maanden heb ik contact opgenomen. Bestelling zou geleverd worden midden maart 2023. Geen levering in maart,april gelukkig wel in mei. Ik heb als compensatie wel een mooie korting gekregen welke ik enorm geapprecieerd heb.
Het duurde heel lang voordat het pakje er was, (ongeveer 20 dagen)het kwam in een budbee box en om het naar huis te laten komen zou het nog extra geld kosten terwijl ik al € 4,90 aan verzendkosten had betaald. Eerste keer iets besteld maar weet niet of ik het nog een keer zou doen.
8 sep 2023

Dure zware vazen echt slecht verpakt

3 zware vazen en bloempot van Serax besteld. Artikelen zijn onvoldoende beschermd en onhandelbaar samen in één grote doos verpakt. Was niet te tillen. Hierdoor is tijdens transport de doos en de inhoud gesneuveld. Vergoeding ging wel oké, maar was natuurlijk niet de bedoeling.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Bij dit soort producten is het altijd lastig de juiste keuze te maken in de juiste verpakking. Er wordt altijd geprobeerd het product zo goed mogelijk te verpakken zodat er geen schade ontstaat bij de transport. Helaas komt het alsnog voor dat breekbare producten niet goed genoeg worden ingepakt voor de lange reis die ze maken. Ik stuur uw feedback door naar het magazijn zodat wij blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Slechte levering bestelling

Leuke webshop, maar helaas is bestelling nooit bezorgd. Kreeg mail dat bestelling vertraagd was en later geleverd zou worden. Pas na paar weken en nog eens checken bleek dat bestelling terug naar afzender was gegaan zonder bezorgpoging. Wel netjes geld teruggestort gekregen.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze webshop. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd en u uiteindelijk uw geld hebt teruggekregen. Onze excuses voor het ongemak dat deze vertraagde levering heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en waarderen uw geduld. Het lijkt erop dat er iets is misgegaan met het bezorgproces, en we willen dit graag nader onderzoeken. Ik neem graag persoonlijk contact met u op om de details van uw bestelling te bespreken en te begrijpen hoe we u beter van dienst kunnen zijn. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zullen er alles aan doen om dit goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we stellen uw begrip zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 okt 2023
Retourafhandeling duurt gemiddeld 4 weken, in die tijd geen enkele reactie over ontvangst of status afhandeling. Zelf mailen naar klantenservice duurt dan ook nog erg lang voor je reactie ontvangt. Ik bestel alleen nog maar als ik zeker weet dat product goed gaat zijn.
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u nog een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Ook onze excuses voor de langere antwoordtijd van onze klantenservice. Mocht u dringende vragen hebben mag u ons altijd bellen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
17 nov 2023
Product is goed. Alleen de bezorger waarmee jullie werken, Budbee, is een ramp. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, hebben een slechte klantcontact, ze lossen mijn probleem niet op terwijl ze er verantwoordelijk voor zijn. Nordic ga niet in zee met Budbee
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen. Echter, we betreuren het ten zeerste om te vernemen over de moeilijkheden die u hebt ondervonden met onze bezorgpartner, Budbee. Uw ervaring met hen voldoet niet aan de normen die we nastreven, en we bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen het belang van betrouwbare en responsieve bezorgdiensten, daarom bieden we alternatieve opties voor verzending aan. In het afrekenproces kunt u DHL selecteren als uw voorkeursvervoerder als u in de toekomst liever niet met Budbee wilt werken. We willen ervoor zorgen dat u van begin tot eind een positieve ervaring hebt, inclusief het bezorgproces. Nogmaals onze excuses voor eventuele frustratie of ongemak, en we waarderen uw feedback. Als er nog iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
19 mei 2023

Waardeloos

Trage bezorging en slechte communicatie tijdens bezorg traject. Bestelling uiteindelijk niet ontvangen. Na bellen met klantenservice geen reactie meer gehad. 21 dagen na bestelling ook nog geen geld retour, behoorlijk waardeloos
22 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad en dat uw bestelling niet is geleverd. Ik zie dat mijn collega contact heeft met DHL hierover, maar ik neem zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30 jun 2023

Slechte service

Ik heb op 29 mei besteld en heb mijn pakket nog steeds niet binnen. Budbee helpt niet en bij Nordic Nest hebben ze te maken met een onderbezetting. Communicatie is slecht en daardoor wordt mijn mening niet beter.....
HJ
Henny J.
Almere
23 jun 2023

Gebroken pot geretourneerd maar geld niet terug ontvangen. …

Ik heb op 21 mei 2023 een wandpot besteld en betaald en die is gebroken aangekomen. Op 26 mei is de pot opgehaald door Budbee. Het is nu 24 juni en ik heb de betaling van E 21,90 nog steeds niet retour ontvangen.
27 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer om te horen dat de wandpot gebroken is aangekomen, uiteraard is dit niet de bedoeling. U had de pot niet terug hoeven te sturen, deze moet namelijk helemaal naar ons magazijn in Zweden worden verstuurd, en daardoor is de verzendtijd iets langer, maar als wij kapotte artikelen niet retour nemen kunnen wij het milieu ook een beetje besparen. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice, dan helpen wij u graag verder met een oplossing. Ik heb het bedrag nu direct teruggeboekt naar uw bankrekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023

Retour na 1 maand nog steeds niet betaald

15/8 pakje retour. Opgehaald door Budee. Terugsturen kosten hoog met Budee €10 of postnl €23 Nog steeds na 1 mnd retour geld niet ontvangen. 7/9 mail gestuurd, geen reactie ontvangen. Ik bestel hier nooit meer
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Uiteraard doen wij ons best om uw retour zo snel mogelijk af te handelen zodat u uw geld zo snel mogelijk van ons terug ontvangt. Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
17 nov 2023
I took very long (29 days) for the package to arrive. Several conversation with help desk and every time they came with different explanations… Also some things arrived broken, atm no response regarding refund.
Antwoord van nordicnest.nl
Dear Customer, Thank you for taking the time to leave us feedback! We sincerely apologize for the delay you experienced in receiving your package. We understand how frustrating this must have been, especially after several conversations with our help desk where different explanations were provided. This is not the level of service we strive for, and we regret the inconvenience caused. Regarding the damaged items you received, we want to assure you that we took your report seriously, and we have since dispatched replacement items. We hope these new items have arrived in good condition. If not, or if there are any further issues, please let us know so we can take immediate action. Once again, we apologize for the inconvenience you have experienced. We appreciate your patience and understanding. Best regards, Nordic Nest