nordicnest.nl
Beoordelingen:

1.822 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.131 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(70)
(43)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Oogt betrouwbaar, kwalitatief okay, maar eigenlijk te duur.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geld gelijk retourneren na terugzending
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

wachttijd ???

bij bestelling stond levertijd 3-4 dagen. pas na iets meer dan 14 dagen werd het bestelde geleverd
Beoordeling melden
VB
vera b.
amsterdam
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De producten zijn zoals verwacht. De prijs is zeer aangenaam. Maar de levertijd is ongewoon lang.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd lang, reactietijd klantenservice lang.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Heel vreemd steeds uitstel van verzending tot ik na een paar maanden een klacht indiende, toen was het ineens de volgende dag verzonden.
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alleen per mail bereikbaar. Engelse conversatie.
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retouren via budbee vergemakkelijken Graag Helder en duidelijk op de website vermelden Telefonisch contact in het Nederlands
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur komt niet overeen met productfoto website .. retourneren verkoopt niet soepel
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product helpt onze klantenservice u graag verder. Mogelijk heeft u reeds contact met ons opgenomen, maar helaas kunnen wij geen mail vinden met uw bestelnummer. Laat u onze klantenservice weten door middel van een foto wat er niet klopt aan het product? Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar verbetering. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
NordicNest is telefonisch op de zogenaamde bereikbare uren, soms niet bereikbaar.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heeft lang op zich laten wachten en daar ben ik slecht over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hadden de producten die u besteld heeft al vorens een langere levering, dit stond aangegeven in de orderbevestiging. Ook hebben wij regelmatig informatie emails gestuurd om u op de hoogte te houden van de leveringstijd. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u slecht bent geïnformeerd. Wij nemen uw feedback serieus, en zullen onderzoeken of wij op een andere manier informatie kunnen delen. Mocht u nog advies hierover hebben hoor wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Ik wilde wat retourneren maar dat kost € 10,00 wat ik belachelijk vindt dus ik bestel niet meer bij jullie.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te zien onze hulp niet 5 sterren waard was. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen om dit beter te kunnen maken, mag u altijd onze klantenservice benaderen. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It took Customer Services 3 weeks to reply despite several reminders.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het zo lang heeft geduurd tot dat u daadwerkelijk geholpen bent. Wij hopen dat wij u de hulp hebben kunnen bieden die u nodig had. Voor de toekomst doen wij ons uiterste best u sneller te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering.. geen kontakt mogelijk.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden