Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden415 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

28 jun 2024
3 jul 2024
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.

Perfecte klantgerichte service!!

Snelle en nette levering, met een persoonlijke touch, maakt het uitpakken een plezier! En last but not least, de twee paar schoenen voldoen aan al onze verwachtingen. Chapeau van Dael !!
22 jun 2024
Wat een prachtige review, bedankt! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en nette levering, de persoonlijke touch en natuurlijk de schoenen. Veel plezier met je nieuwe paren en tot de volgende keer!
MV
Michel V.
Den Helder
23 jun 2024
Prachtig mooie Harris schoenen besteld en ze lopen geweldig. Snelle levering en indien nodig snelle retourbetaling
26 jun 2024
Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je Harris schoenen en dat ze geweldig lopen. Onze snelle levering en het gemak van retourbetalingen zijn belangrijke aspecten voor ons, en het is fijn dat je dat waardeert. Veel plezier met je schoenen en tot de volgende keer!
21 jun 2024
Ze geven je echt de tijd om de schoenen uit te proberen en zien meteen als je ze toch nodig hebt. Top!
22 jun 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de begeleiding bij het passen en aanschaffen van je nieuwe schoenen. We staan altijd klaar om te helpen en hopen je snel weer te zien!
23 jun 2024
Een persoonlijke geschreven boodschap met een kleinigheidje is echt heel lief Hartstikke leuk 👍
26 jun 2024
Dankjewel voor je hartverwarmende feedback! We zijn blij dat je de persoonlijke boodschap en het kleinigheidje leuk vond. We streven ernaar om elke bestelling speciaal te maken en waarderen je positieve woorden enorm. Hopelijk tot de volgende keer:)
19 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt met handgeschreven kaartje erbij. Heel attent.
22 jun 2024
Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de verpakking en het handgeschreven kaartje. Veel plezier met je aankoop!
HH
H. H.
Augsburg
13 jun 2024
Gute Qualität, sorgfältig verpackt, schneller Versand. Bin sehr zufrieden.
22 jun 2024
Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung! Es freut uns sehr, dass Sie mit der Qualität, der sorgfältigen Verpackung und dem schnellen Versand zufrieden sind. Wir hoffen, Sie bald wieder bedienen zu dürfen!
6 jun 2024
Kwaliteit/ prijs. Snelle bezorging. Alles prima. Voor herhaling vatbaar.
22 jun 2024
Bedankt voor je positieve woorden! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit, prijs en snelle bezorging. We kijken ernaar uit je weer van dienst te mogen zijn!
24 jun 2024
Mooie en ruime collectie schoenen. Snelle levering met leuke attentie.
26 jun 2024
Bedankt voor je geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze ruime collectie schoenen en de snelle levering. We zijn blij dat je de attentie hebt gewaardeerd.
7 jun 2024
Snelle levering met een persoonlijk kaartje. Heel klantvriendelijk.
22 jun 2024
Wat fijn dat je onze snelle levering en het persoonlijke kaartje waardeert! Bedankt voor je complimenten over onze klantvriendelijkheid. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
15 jun 2024
Super, heel leuk met het kaartje en presentje in de schoenendoos
22 jun 2024
Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij dat je het kaartje en het presentje in de schoenendoos leuk vond. Hopelijk geniet je van je nieuwe schoenen en tot de volgende keer!
15 jun 2024
Hele goede en vriendelijke begeleiding bij het ruilen ivm maar
22 jun 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de begeleiding bij het ruilen van de maat. We staan altijd klaar om te helpen en hopen je snel weer te zien!
21 jun 2024
Snel geleverd met persoonlijk kaartje echt top
22 jun 2024
Dankjewel voor je positieve review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het persoonlijke kaartje. We hopen je snel weer te mogen helpen!
TA
Tom A.
'S-HERTOGENBOSCH
8 jun 2024
Snelle levering met persoonlijk kaartje erbij!
22 jun 2024
Dankjewel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het persoonlijke kaartje. Veel plezier met je aankoop!

Snel en goed

Snel geleverd en fijne communicatie
22 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de communicatie. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!
12 jun 2024
Vlotte verzending
22 jun 2024
Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met de vlotte verzending en hopen je snel weer te mogen helpen!
MK
Michelle K.
Spijkenisse
27 mei 2024
Goeie service
22 jun 2024
Dankjewel voor je korte maar krachtige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en hopen je snel weer te zien!
6 jun 2024
Supersnel
22 jun 2024
Dankjewel voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service. Hopelijk zien we je snel weer!
25 jun 2024
26 jun 2024
Dankjewel voor je prachtige review! We hopen je snel weer te mogen helpen.
25 jun 2024
26 jun 2024
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent.