Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden322 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

MV
Michel V.
Den Helder
Prima webshop, grote collectie en snelle levering.
14 jan 2024
Zeer snelle levering, goeie prijs en service :)
17 feb 2024
Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, vanaf het moment van bestelling tot aan de levering. Het doet ons echt goed om te weten dat je blij bent met de snelheid van de levering, de prijs en de service die je hebt ontvangen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback, en als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
28 jan 2024
Snelle en correcte levering!
De snelle levering.
17 feb 2024
Je nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Dus wij zijn super blij om te horen dat je bestelling snel is bezorgd:) Bedankt voor het schrijven van deze review!
20 jan 2024
Super, top en snel
28 jan 2024
6 jan 2024
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je beoordeling!
15 sep 2023

Super ervaring bij Van Dael Schoenen in Arnhem!

30 sep 2023
Bedankt voor deze positieve en uitgebreide review! Heel leuk om te lezen:)
23 nov 2023
Heel mooie sneakers gekocht. De winkel ziet er op en top uit. De ontvangst met een heerlijke kop thee of koffie is heel gastvrij. Vooral de deskundige, vriendelijke hulp bij de keuze en aanschaf van de schoenen en de prettige sfeer in de winkel zorgen dat ik hier telkens weer terugkom!
24 nov 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had! Ik ben blij dat je niet alleen mooie sneakers hebt gevonden, maar ook hebt genoten van de warme ontvangst en de behulpzame service. Ons doel is altijd om een prettige sfeer te creëren, en het feit dat je telkens terugkomt is het grootste compliment dat we kunnen krijgen. Bedankt voor je mooie woorden en we kijken ernaar uit je bij je volgende bezoek weer te verwelkomen!
20 okt 2023

Helemaal naar verwachting

Bestelling keurig op tijd (volgende dag) geleverd. Schoenen zoals verwacht. Zat leuk, persoonlijk kaartje bij de levering. Erg attent en net wat meer dan de standaard (web)shop. Daarom ook de volle 5 sterren.
23 nov 2023
Wat geweldig om te horen dat je bestelling zo vlot is aangekomen en dat de schoenen aan je verwachtingen voldoen! We streven ernaar om net dat extra beetje zorg toe te voegen aan onze service. Bedankt voor de geweldige beoordeling en de volle 5 sterren! We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn:)
Dr Martens gekocht voor mijn moeder als verjaardagscadeau. Snelle levering (volgende dag thuisbezorgd). Schoenen van goede kwaliteit, tegen scherpe prijsje (black friday), dus ik ben er helemaal blij mee. 😍
Antwoord van Van Dael Schoenen
Wat geweldig om te horen dat je moeder blij is met haar verjaardagscadeau! Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Wij wensen je moeder heel veel plezier met haar nieuwe Dr. Martens! :)
16 nov 2023
Professioneel contact en bevredigende aankoop. Ik raad deze winkel aan. Ps. U kunt uw verpakking mogelijk verbeteren door karton te gebruiken in plaats van alleen papieren verpakkingen.
23 nov 2023
Bedankt voor je lovende woorden over onze service en je tevredenheid met je aankoop! We waarderen je feedback over de verpakking en zijn voortdurend bezig met verbeteringen. Wij verzenden diverse formaten schoendozen en hoewel we nog niet de ideale kartonnen doos (zonder loze ruimte) hebben gevonden, blijven we ons verpakkingsproces optimaliseren. Jouw suggestie om karton te gebruiken nemen we zeker mee voor toekomstige ontwikkelingen. Blijf op de hoogte van onze updates en we kijken ernaar uit je weer van dienst te zijn! Onze reden voor het gebruik van gerecycled papier: Al onze schoenen zitten in stevige dozen en kunnen hierin goed vervoerd worden. Dus waarom nog een doos eromheen? Wij hebben er voor gekozen om de schoenendozen in te pakken met gerecycled papier, zodat de schoenendoos beschermd is maar geen onnodige ruimte in beslag neemt. Elk jaar worden er steeds meer pakketten verzonden. Bestellingen worden onnodig in grote plastic zakken en/of dozen verstuurd met de nodige loze ruimte. Deze loze ruimte in verpakkingen zorgt voor onnodige CO2-uitstoot. Minder lucht in een pakket, zorgt ervoor dat er meer pakketten in één rit kunnen worden vervoerd, dus minder CO2-uitstoot! https://www.vandaelschoenen.nl/service/bestellen-en-bezorgen/
18 jul 2023
Snelle levering, keurige communicatie over voortgang. En bovenal; een persoonlijk boodschap om mij veel plezier te wensen met de aankoop. Zo word je nou vaste klant! Van Dael snapt het!
3 aug 2023
Wauw, wat een fantastische review! Ontzettend leuk om te lezen, dankjewel! Nogmaals heel veel plezier van je nieuwe schoenen en tot de volgende keer:)
12 sep 2023

Feestje

De gezelligheid die de winkel en het team uitstraalt, de klantvriendelijkheid, het assortiment kortom een feestje om naar Van Dael in Arnhem te gaan👍
13 sep 2023
Kijk dat horen we graag! Schoenen kopen is ook echt een cadeautje voor jezelf en daar maken we graag een feestje van:) Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide en enthousiaste review! Heel veel plezier van je mooie Floris van Bommel sneakers.
11 sep 2023

Top bedrijf

Zeer snel geleverd en nog een handgeschreven briefje met de complimenten erbij. Echt een bedrijf wat goed bezig is met de producten die zij verkopen.
13 sep 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten/diensten, dankjewel!