Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.721 beoordelingen in totaal

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

9 okt 2024
3 okt 2024
Kut bedrijf, zeg maar airpods pro 2 case. De case is zo dik als een varken, en er zitten geen gaatjes in, ik heb de bestelling geretourneed, maar ze pakten 3 euro van mij, en mijn geld is nogsteeds niet terug. Ik wacht al 6 dagen.

Niet goed

Artikel komt later dan beloofd en is lelijk en van slechte kwaliteit, al eerder teruggestuurd denk ik.
Hoesje past niet en is ingedeukt Retour kosten zonder verwittigen
Geen product ontvangen na een week, geen van de status
30 sep 2024
24 aug 2024
Ik had een screenprotector besteld. Doekjes die erbij zaten waren uitgedroogd. Verzending verloopt heel vlot
21 sep 2024
5 sep 2024
Je wordt gebombardeerd met mailtjes na je bestelling. Dit is onnodig. Zodra de bestelling geplaatst is is een enkele mail met daarin de volgende onderwerpen: bedankt voor de bestelling, uw bestelling is verzonden, track & trace link. Kan allemaal in 1 enkele mail. Dank u.
17 sep 2024

wegwerpartikel

Geweldig hoesje, maar het is nog geen maand oud en de kleur laat al los bij alle hoeken en randen. Jammer dat alles tegenwoordig zo goedkoop moet zijn en dat het zo'n wegwerpartikel is.
3 sep 2024
Ik heb AirPods Pro 2. Daarvoor heb ik een case bij jullie gekocht maar die is te groot waardoor het geheel niet goed sluit. Miskoop dus!
3 sep 2024
Ik bestelde twee iPhone hoesjes en ik blijf er maar toekrijgen, niet normaal
21 sep 2024
Het beschermlaagje is erg dun en na 1 dag al beschadigd.
5 sep 2024
1 sep 2024
1 aug 2024

13" inch computersleeve is ruim 16" bagger

Bestelde een 13" inch computersleeve. Het ding is ruim 15" misleidende verkoop info. Je wilt het precies passend en geen flabber ding. Kortom product info zoals dimensies is zwaar onvoldoende. Maar ben bang dat ze alleen in en door verkopen maar niks checken of eigen artikel beschrijving. In ieder geval what you is not what it is or get
16 aug 2024
Een telefoonhoesje was defect wat ik heb gekregen.
10 aug 2024
30 jul 2024