MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.812 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

28 apr 2024
Bestelling nooit gekregen. Flut bedrijf
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat je bestelling is afgeleverd op 02/05/2024. Namens de vervoerder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Goede kwaliteit spullen.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het product. MVG

Zoals het geurt

Zoals het heurt

Gewoon kut

Onderdeel Nog niet binnen. Track en tracé werkt niet. Ze zouden het uit gaan zoeken en mij iets laten weten. Niet gehoord
27 apr 2024
Grote stock en vlugge verzending.
NM
N M.
Zeist
goed product, snel geleverd
25 apr 2024
24 apr 2024
24 apr 2024
Geleverde onderdelen zijn steeds van goede kwaliteit, ook nog nooit problemen gehad met de levering
23 apr 2024
Prima! zeer snelle levering! Zelfs sneller dan de geschatte leverdatum die gegeven was. Artikels klopte perfect en waren goed verpakt!

Carburateur Triumph Spitfire

Stond in beschrijving Carburateur wordt geleverd met bekabeling handchoke ; doch echter niet aanwezig in pakket !!!!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Kunt u ons de lengte van uw kabel doorgeven aub ? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG

Poor after sales service

Made a retour request for a part that didn't fit, but after 3 weeks it's still pending. Already sent a reminder email, but still no answer. Poor after sales service.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. U hebt het verzoek voor het incident ingediend op 14/04/2024 en mijn collega heeft u op 15/04/2024 een e-mail gestuurd over uw verzoek waarin hij aangeeft dat we foto's nodig hebben om de nodige actie te kunnen ondernemen. Kopie van het antwoord van mijn collega hieronder: "Hello Nico, Here is our customer service reply : Im sorry to tell you that we have not received the photos yet as soon as you sent us the photo we will proceed with your request. See you soon" MVG
22 apr 2024
22 apr 2024
Goed telefooncontact en snelle verzending.
BD
Bert D.