MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Poor after sales service

Made a retour request for a part that didn't fit, but after 3 weeks it's still pending. Already sent a reminder email, but still no answer. Poor after sales service.
Draden achterlicht waren verkeerd gekoppeld , waardoor bv het stoplicht begon te knipperen in plaats van de richtingaanwijzer … China brol

Gewoon kut

Onderdeel Nog niet binnen. Track en tracé werkt niet. Ze zouden het uit gaan zoeken en mij iets laten weten. Niet gehoord

Carburateur Triumph Spitfire

Stond in beschrijving Carburateur wordt geleverd met bekabeling handchoke ; doch echter niet aanwezig in pakket !!!!!
Andere vervoerder nemen. Pakket nog niet ontvangen
Bestelling nooit gekregen. Flut bedrijf
Ik heb mijn artikel niet ontvangen.
7 apr 2024
Te trage levering.
16 apr 2024
niks ontvangen

Bad service/mauvais service

Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat het pakket is geregistreerd als geleverd op 04/03/2024. Onze excuses voor het ongemak. MVG
Product was op voorraad en na bestellen opeens niet meer duurde lang voordat het binnenkwam dit keer , normaal alles top en prima
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat alles soepel is verlopen Maar namens de leverancier bieden we onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling en daar geen melding van gekregen. Zelf meerdere malen moeten vragen.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
20 mrt 2024
het boek is goed verpakt bij levering; leveringstijd is wel erg lang;
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. De leverancier was inderdaad te laat met het verzenden van de producten naar ons bedrijf. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
11 feb 2024
Gaf aan onderdeel is in voorraad, geen communicatie, geen reactie op e mail, komt 2 maanden later pas binnen
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend voor u kan zijn dat de leverancier de deadline niet heeft gehaald. Wat betreft onze antwoorden op uw e-mails, kan ik bevestigen dat dit inderdaad is gebeurd. Hieronder vindt u de data en de mensen die uw e-mails hebben beantwoord: 18/12/2023 => Ornella X1 19/12/2023 => Ornella X1 20/12/2023 => Philippe X5 21/12/2023 => Alba X2 05/01/2024 => Cyril X2 08/01/2024 => Philippe X2 16/01/2024 => Alba X1 MVG
3 feb 2024
Lang gezocht naar juiste artikel, en dan komt nog de verkeerde
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Mijn collega Alba heeft je een e-mail gestuurd over het product dat je hebt besteld. MVG
Lange levertijd en geen communicatie hierover
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. We zijn afhankelijk van de leverancier die helaas vertraging heeft opgelopen bij de levering. Helaas is het voor ons technisch onmogelijk om alle bestellingen door te nemen om te zien of de levertijd van de leverancier is vertraagd. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Informeren en leveren!!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle van je bestelling bleek deze te zijn geplaatst op 27/12/2023 om 12:46 uur en deze heeft ons bedrijf op dezelfde dag verlaten. Volgens de TNT tracking, op 29/12/2023 is het genoteerd : "Op verzoek van de klant, of omdat de klant op vakantie is, zijn de leveringsdatum en -tijd gewijzigd". En op 02/01/2023 staat er op de TNT tracking: "Zending afgezet op de aangegeven plaats zoals gevraagd". Het belangrijkste is dat je je bestelling hebt ontvangen. MVG