MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.812 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Betrouwbaar. Product klopt met hetgeen er besteld is. Levertijd was wel vrij lang
JA
jarno a.
eibergen
3 feb 2024
Snelle levering ondanks het uit Frankrijk moet komen en een duidelijke dite
10 feb 2024
Tolga B.
Hoofddorp
21 jan 2024
28 aug 2023
Revisieset carburator aan goede prijs Duidelijke website met goed overzicht. Verzending naar België gaat niet zo snel, wat ook duidelijk aangegeven is op de website.
11 jul 2023
Het product werd snel geleverd, helaas is mijn motor storing lampje op het dashboard niet uit gegaan. Mogelijk nog te vroeg om daar resultaat mee te hebben. Ook mogelijk dat er een defect is, waar het product geen resultaat voor biedt.
23 sep 2023

goede winkel wel duur.

Ze hebben de originele onderdelen vaak op voorraad of een uitstekend vervangend onderdeel. Is vaak wel aan de prijzige kant. Verzenden is zeer snel ookal is het een buitenlandse winkel. De onderdelen worden goed verpakt bezorgd.
31 dec 2023

Found a rare part!

I am very glad they could supply me with a part that is very tough to find. They did however take a long time to ship without informing me that they are waiting on stock.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat u het onderdeel waarnaar u op zoek was, hebt kunnen krijgen. Na controle van uw oorspronkelijke bestelling van 06/12/2023 werd vermeld dat product C111571 niet onmiddellijk beschikbaar was en dat er bij ons een doorlooptijd van 21 dagen was. MVG
31 dec 2023
produkt is okee maar ik zou gratis verzenden hebben maar bij bestellen bleef de verzendkosten (bijna 9 euro ) er steeds bijgerekend ! NIET LEUK !
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Tot nu toe zijn er geen bestellingen met gratis verzending. MVG

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Goede prijzen vergelijken met Nederland. Bezorg tijd was redelijk snel vanuit Frankrijk. Ik zou zeker hier nog eens bestellen
30 jul 2023
Goede beoordeling maar er zijn hackers die beweren dat je pakket niet kan worden afgeleverd en terug naar distributeur moet
4 nov 2023

Betrouwbare winkel

Verzending redelijk snel, het komt wel uit Belgie, dus houdt rekening met de verzendkosten.
25 sep 2023
Snelle verzending! Goeie kwaliteit, helaas waren alleen benzineslang klemmen niet na wens
23 aug 2023

As it should be

It would be nice to get a tracking code of the shipment. Otherwise absolutely satisfied.
het betaalbaar stellen van de bestelling ging wat lastig, verder helemaaL TEVREDEN !