riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.077 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

29 jul 2023
Mijn katten vinden de blikjes heerlijk, maar het droogvoer eten ze niet.
31 aug 2023
Zo te horen weten de katten precies wat ze lekker vinden :-) Gelukkig vinden ze de blikjes lekker.
1 jul 2023
Ik ben nog maar net begonnen met , dit product. Dus kan nog niet veel zeggen. Hopelijk over paar mnd wel.. het ziet er in ieder geval goed uit.
6 jul 2023
Goedemiddag Monique. Wij zijn heel benieuwd of het product in de smaak gaat vallen. Wij horen het graag van je.
25 jun 2023
Nog niets ontvangen
6 jul 2023
Hoi Tania. Ik lees nu pas jouw beoordeling. Ik heb even teruggekeken naar je bestelling. Gelukkig hebben wij al contact met je gehad en is de bestelling aangekomen.
HV
Han v.
Zwolle
18 mei 2023

Tevreden klant maar óók kritisch! Laatste aankoop onvoldoende!

Ik ben een tevreden klant en zeker onder de indruk van de glans van het merk. Het ambachtelijke ‘spat’ er af. En tóch: als ik relativeer en door de gewiekste marketing heen prik..mijn laatst bestelde product góéd beoordeel ook door Vos de hond..dan ben ik echt minder tevreden.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Goedemiddag Han, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je een tevreden klant bent. Uit nieuwsgierigheid zijn we erg benieuwd waarom je je laatste bestelling als minder hebt ervaren. Wellicht kunnen we samen kijken naar een oplossing! Je kunt ons bereiken op info@riverwoodpetfood.com Voor nu nog een fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Team Riverwood