riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.055 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

2 aug 2023
De pup ging er van aan de diaree ondanks het mengen
1 sep 2023
oeh jee. Dat is niet de bedoeling. Jammer dat het niet goed is gegaan.
19 okt 2023
Mijn katten lusten de variant tonijn niet.
25 okt 2023
Jammer om te lezen dat jouw katten geen fan zijn van onze blikjes natvoer met tonijn. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding waar ze wel van gaan smullen! Vriendelijke groet, Team Riverwood
AW
Anita W.
Duuven
16 dec 2023
Ik heb nog steeds niets gekregen
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hi Anita, dat is vreemd inderdaad en dat kan niet de bedoeling zijn! Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice dan kijken we graag even met je mee naar de status van jouw pakketje.
25 jun 2023
Nog niets ontvangen
6 jul 2023
Hoi Tania. Ik lees nu pas jouw beoordeling. Ik heb even teruggekeken naar je bestelling. Gelukkig hebben wij al contact met je gehad en is de bestelling aangekomen.