riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.079 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

We bestellen regelmatig voor onze hond en zijn heel tevreden het zou leuk zijn als er een vaste klanten korting zou zijn!

Prima prijs kwaliteit

Het ruikt goed ,1 van de 3 moet nog wennen want dat is een moeilijke eetster maar de volgende dag ging ze tóch maar proberen en vondt ze het tóch wel goed
CS
Goede levertijd, vlees ziet er goed uit. Brokken worden met veel smaak gegeten. Ook verdragen mij cocker spaniels het zeer goed.

Eerlijk en heerlijk

Eerlijk, en heerlijk top product voor mijn hond met voedsel alergie kip en rund
Snelle levering en overzichtelijke website.
Keurige service Bestelling was niet compleet maar keurig opgelost
Snelle correcte service
Onze hond eet deze brokken met veel smaak op. Hoop dat zijn huidproblemen over een paar weken ook verminderen.
Eindelijk het juiste voer voor mijn boomertje gevonden. Dit was een behoorlijke puzzel. Maar sinds ze hypoallergeen krijgt is ze niet meer misselijk! Hondje blij, baasje blij!

Prima

Mijn Main Coon vind het heel lekker en gaat er goed op.

Snelle levertijd en goede kwaliteit

De bestelling is altijd op tijd binnen. Mijn hond is dol op de brokken en heeft geen last van haar huid meer.
Snel geleverd en Jopie vindt het erg lekker!
Goede service