riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.058 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

13 jun 2023
Weet namelijk niet of de brokken echt biotisch vlees bevatten . Heb altijd Orijen Tundra gegeven. Deze is overgenomen door Mars en aan de hondenbeten merken dat er iets veranderd is in de samenstelling . En hopelijk is Riverwood een goede vervanger maar ik ga eerst nog alles uitzoeken . In namiddag krijgen ze altijd vers vlees . De brokjes zeggen omdat ze anders te lang een lege maag hebben . En gal spuwen . En dan is een hand brokken ook lekker makkelijk . Maar wil wel een goede brok .
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Anita, onze brokken zijn niet biologisch maar bevatten vlees van vrije uitloopdieren. Daarnaast zijn onze brokken krokant. We adviseren normaliter niet om krokante brokken te mengen met vers vlees, omdat beide voedingen anders verteerd worden in het lichaam van de hond. Dit kan resulteren in maagdarmproblemen. Hopelijk is dit bij jouw honden niet het geval en gaat het goed. Mocht je nog vragen hebben of advies willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@riverwoodpetfood.com. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Team Riverwood
CO
Carla O.
Apeldoorn
15 okt 2023
Ze vinden hier het blikvoer lekker. Ik heb 2 verschillende zakken met brokken gekocht in de hoop dat er een kleinere brok tussen zat want voor Chihuahua’s vind ik de brokken te groot. De tweede zak die ik later kocht was helaas nog groter als de eerste. Vandaar mijn 4 sterren ipv 5 voor de rest tevreden. Hoop dat het het juiste vier is voor mijn hondjes. En ik hoop dat jullie er misschien in de toekomst een kleinere brok bij doen?
25 okt 2023
Goedemiddag Carla, Bedankt voor je bericht. Wij hebben helaas geen speciale small breed variant in ons assortiment. Op de webshop tussen de afbeeldingen staan foto's van de brokken met het formaat erbij vermeld. De Hert/Lam/Konijn brokken of de Zalm/Witvis/Haring brokken zijn het meest geschikt voor kleinere hondenrassen. Fijn om te horen dat onze natvoedingen in de smaak vallen! Vriendelijke groet, Team Riverwood
20 jun 2023

Een tevreden gebruiker...

Het ziet er goed uit, heel natuurlijk. Mijn hond vindt het heerlijk. Wij gebruiken beloning brokjes. En hij doet er graag zijn best voor. Omdat we het nu met het warme weer fijn vinden als hij het water ingaat, stimuleert een brokje om wat dieper het water in te gaan. Jammer is wel dat sommige brokjes niet drijven en andere wel. We voeren dus ook de vissen...
4 jul 2023
Wat een goed idee om zo uw hond lekker het water in te laten gaan! Misschien kunt u de snacks van lamslong of runderlong eens proberen? Deze zijn lichter en zullen dus niet zo snel zinken.
4 aug 2023
Goede middag, hetgeen waar ik me toch wel serieus in ergerde was dat eerst de bestelling zaterdag zou aankomen. Wij planningen afgezegd en thuis gebleven. Toen kregen we de melding dat het plots dinsdag zou aankomen. De dag nadien versprong het naar maandag en maandag vroege avond stonden ze er mee aan de deur.🤷‍♀️ de berichtgeving vind ik niet top….😔
1 sep 2023
Ik snap jouw ergernis helemaal. Het is helemaal niet leuk als je ook nog je plannen hebt moeten aanpassen. Helaas is dit een probleem dat ligt bij de vervoerder. Wij hebben geen enkele invloed op de levering zelf.
8 jun 2023
Top voer, mijn beide honden doen het er erg goed, en eten het graag. De meeste gezonde snacks/traktatie koekjes willen ze helaas niet eten. Alleen de qual with ostrich vinden ze wel lekker. Al de andere soorten kunnen zo de kliko in. Tevens erg fijn dat de bestellingen zo snel geleverd worden. Met vriendelijke groet, M.Jager
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Mario. Jammer dat niet alle snacks een hit zijn, maar gelukkig heb je iets kunnen vinden wat wel in de smaak valt! Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier voor jouw honden. Vriendelijke groet, Team Riverwood
16 nov 2023
snelle en adequate beantwoording van mijn vragen per email helder en op een aangename toon. En welkom om nog eens wat te vragen. Ongeveer drie maand geleden een keer gebeld, het advies om nog even de brokken van dat moment (ander merk) uit te proberen gaf ik vertrouwen
17 nov 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Marjan. We helpen je graag :) Bedankt voor je mooie review!
4 jul 2023
Mijn kat vindt het heerlijk nu eet ze haar bord leeg. Wat ik alleen jammer vind is dat het proefpakket maar uit 1 vlees of vis product met div. toevoegingen bestaat. Zo weet ik niet of mijn kat de andere smaken ook lust. Want mijn kat is nogal kieskeurig.
6 jul 2023
Hoi Katja. Wat fijn dat de kat al iets gevonden heeft wat ze lekker vind. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle smaken in een proefpakket te stoppen. Wij hebben ook kleine zakjes van 300gr. Dit is een kleine hoeveelheid. En zo kan je ook uitproberen of te kat het lekker vind.
5 sep 2023
Aangeraden door holistische dierenarts ivm verschillende allergieen van mijn Maine Coon. Acceptatie is in ieder geval heel goed. Over het verhelpen van haar allergieen nog niets te zeggen. Snelle levering, alleen duur in verzendkosten.
3 okt 2023
Jeetje, wat een heftige foto's Manouk. We schrikken ervan! Hopelijk heb je met onze voeding de oplossing gevonden voor jouw kat en kan hij lekker smullen van onze voedingen zonder last te krijgen van zijn allergieën. Voor wat betreft de verzendkosten; vanaf €49 verzenden wij gratis. Vriendelijke groet, Team Riverwood
Kan er nog niet zo veel over zeggen Guus krijgt het voer nu 5dagen en vindt het lekker ontlasting is goed maar ik als baasje ben heel tevreden alles ziet er goed uit en ben heeeel goed geadviseerd en daarvoor dank
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Graag gedaan! Fijn om te lezen dat je vooralsnog tevreden bent. Veel smulplezier voor Guus!
Samenstelling lijkt goed te zijn voor de prijs die je betaald. Beide zéér kieskeurige katten eten het en nu enkel benieuwd naar de effecten op maag/darm stelsel. Voor nu (week gebruik) ben ik erg positief!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn wat we jouw fijnproevers hebben kunnen overtuigen van onze heerlijke voedingen, Valéry! Bedankt voor je mooie waardering.
3 okt 2023

Veel verschillende soorten snacks voor honden.

De verschillende soorten snacks en de grootte van de snacks zijn heel fijn. Voor grote honden als ook kleine honden is er wat. Waarom dan geen 5 sterren, omdat ik sommige snacks aan de dure kant vind.
11 okt 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het aanbod van onze snacks, Pascalle! Vriendelijke groet, Team Riverwood
17 okt 2023
Mijn labrador gaat hier goed op na vele soorten geprobeerd te hebben maar helaas best prijzig en niet echt in de buurt verkrijgbaar. Zie ook nooit aanbiedingen of spaaractie zou leuk zijn.
25 okt 2023
Bedankt voor je mooie waardering, Léontine. We doen ons best om Riverwood op zoveel als mogelijk plekken beschikbaar te maken :) Gelukkig kan je ook online bestellen op onze webshop, dan wordt het tot aan de voordeur bij je afgeleverd. Voor kortingsacties kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief; zo ben je altijd als eerste op de hoogte mochten we een leuke actie organiseren! Vriendelijke groet, Team Riverwood
De bestelling is correct afgeleverd, op tijd en keurig optijd afgeleverd door de chauffeur, dat mag ook wel eens gezegd worden, alleen jammer van de bestelkosten, verder alles goed.
1 sep 2023
Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor jouw reactie.:-)
21 aug 2023
Super verzorgd pakket ontvangen. Wat het daadwerkelijk met Willow gaat doen weet ik nog niet. Het valt me wel op dat ze veel overgegeven het maar dat kan toeval zijn.
5 sep 2023
Bedankt voor jouw reactie Jolanda. Wat vervelend dat Willow veel overgegeven heeft. Ik hoop dat het toeval is geweest en dat het nu goed gaat.
7 sep 2023
Hond vind het voer heerlijk, hij weigert oude voer nog te eten. Blikvoer vond hij ook heerlijk maar voor de vissnacks haalde hij zijn neus op. Stonken enorm!
3 okt 2023
Leuk om te horen dat we jouw fijnproever hebben weten te overtuigen van onze overheerlijke brokken en natvoer Wilma! Er zit inderdaad een sterk luchtje aan de vissnacks ;) Vriendelijke groet, Team Riverwood
2 jun 2023
Zowel de pup als onze oudere hond vinden de brokken lekker. Onze oude hond krijgt sinds enkele maanden ook brokken van Riverwood en ze vind het heerlijk.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Oh wat een lieve foto van jouw twee viervoeters, Anneke! Super fijn om te horen dat beide honden smullen van onze voedingen. Bedankt voor je mooie waardering, we zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
27 jun 2023

Berner sennen vind deze brokken heerlijk

Onze berner sennen vind deze brokken heerlijk. Ook qua formaat brok is het perfect. Want te grote brok eet ze weer niet. En goede ontlasting.
23 aug 2023
Proefverpakking voor de kat was netjes verpakt met een boekje erbij voor alles wat er is met duidelijke beschrijving en ingrediënten
5 sep 2023
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zo tevreden zijn. Bedankt Bianca
26 okt 2023
Mijn 5 katten en 4 poezen eten het allemaal, ze moesten er wel even aan wennen. Over smaak valt zeker wel wel te twisten .
1 nov 2023
Katten kunnen inderdaad behoorlijke fijnproevers zijn, Samantha. Fijn om te lezen dat we jouw kieskeurige katten hebben kunnen overtuigen met onze overheerlijke voedingen!
6 aug 2023
Goed voer, ik zou alleen meer omega 3 in het voer willen. Nu voer ik het zelf bij, wat het extra duur maakt.
1 sep 2023
Bedankt voor de goede beoordeling Petra. Onze voer is een compleet voer. Daar zit voldoende Omega 3 in. Mocht je toch nog extra Omega 3 willen dan kan je ook onze variant van vis nemen. Deze bevat meer natuurlijke omega 3.