riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.058 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Ik vind de brokken wat klein de hond van mij kauwt er niet op jammer hij vind ze wel heerlijk
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Christy, ik kan uit je review niet opmaken welke variant je momenteel voert, maar we hebben ook een speciale large breed variant in ons assortiment waarbij het formaat van de brokken groter is. Mocht je willen dat we even met je meekijken dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice! :)
25 nov 2023
Wij zijn opzoek naar voer /koekjes voor onze labrador waar hij minder jeuk van.heeft?
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Marco, welke snacks geschikt zijn voor jouw gevoelige viervoeter is afhankelijk van de oorzaak van de jeuk bij jouw hond. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag even met je mee!
4 sep 2023

Rust in de buik

Onze Shiba Inu heeft sinds wij overgegaan zijn naar Riverwood geen onrustige buik meer
5 sep 2023
Dat is goed nieuws. Zo zie je maar wat een invloed voer kan hebben. Fijn om te horen.
8 aug 2023
Katten vinden dit lekker maar ik vraag mij af of tonijn wel gezond is voor katten?
1 sep 2023
Tonijn is heel erg gezond voor de katten. Het bevat belangrijke vetzuren die de vacht en huid verbeteren. Daarbij is tonijn koolhydraatarm en een rijke bron van eiwitten en omega-3.
1 jul 2023
Was er relatief snel, enkel een exacte leveringsdatum krijgen zou handiger zijn
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling. Bestellingen gemaakt voor 16:00 uur gaan dezelfde dag nog mee met onze vervoerder. Wij hopen natuurlijk dat de bestellingen de volgende dag geleverd worden. Echter zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder. Via de track en trace code kunt u uw bestelling altijd in de gaten houden. Zo weet u wanneer ze de bestelling komen bezorgen.

Heelijk

Hij vind de puppy brokken en de snacks heerlijk. Na lang zoeken iets gevonden
31 aug 2023
Fijn! Met een tevreden klant zijn wij ook tevreden.
het extraatje wat bij de bestelling gepakt was. Hond is er gek op.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat jouw viervoeter het presentje kon waarderen! Bedankt voor je mooie waardering. We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
10 aug 2023
De blikjes vinden onze katten heel lekker. De brokjes wat minder.
1 sep 2023
Bedankt voor de 4 sterren Jose.
16 jul 2023
Moeilijke Ragdoll eter, maar voorlopig eet ze dit natvoer wel.
31 aug 2023
Wat goed om te horen dat het natvoer in de smaak valt!
16 jul 2023
Snelle levering.. Diertje is dol op haar nieuwe brokken.
31 aug 2023
Fijn om te horen dat je tevreden ben Henny!
AV
Ad V.
Middelburg
11 jul 2023
Prima voer. Maar voor een smalle beurs wel duur.
13 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling.
9 jul 2023
Prima start pakket, de hond vindt t erg lekker
13 jul 2023
Wij zien je graag terug in onze webshop Danielle.
16 nov 2023
Snel geleverd, hondjes vinden het erg lekker.
17 nov 2023
Super om te horen! Bedankt voor je mooie review.
11 okt 2023

Goed verpakt verzonden, tijdige levdering
11 okt 2023
Bedankt voor je mooie waardering, fijn dat je tevreden bent! Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Team Riverwood
BR
Bianca R.
Nootdorp
16 jul 2023
Snelle levering, hond vind het heerlijk
31 aug 2023
Bedankt voor de goede beoordeling
Makkelijk bestellen en snelle levering.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en over onze service. Tot ziens in onze webshop!
7 sep 2023
Dat mijn hond het lekker vind tot nu toe
3 okt 2023
Fijn om te horen dat jouw viervoeter smult van onze producten Marian :) Vriendelijke groet, Team Riverwood
18 aug 2023
Snelle levering mag wel goedkoper worden
Bedankt voor jouw beoordeling Sabina
18 aug 2023
Correcte levering en een tevreden hond
5 sep 2023
Dat is wat wij graag horen. Bedankt voor jouw reactie
24 nov 2023
De katten vinden de caviar lekker.
24 nov 2023
Jammie! Lekker smullen!