Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
9 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Wel vaak een probleem met de zending. Wordt wel altijd opgelost.
Verzending kan sneller. Een week geleden besteld, nog niks ontvangen. Postnl is ook niet snrl, maar het is ook niet snel verzonden.
Dit was mijn 1e bestelling, maar ook meteen de laatste. Bestelling was NIET compleet, terwijl alles wel betaald is. Heb bedrijf hier 3 emails over gestuurd, maar tot op heden nog géén reactie erop gehad. Erggg slordig en onprofessioneel.!!! Ga hier zeker niet meer bestellen, en zijn ze mij als klant nu kwijt.
My order was missing an item and included an incorrect item. I emailed the company and have not received a response. Their website also states free shipping to Germany on orders over €90 however I was still charged shipping costs.
Beoordeling melden
Antwoord van kadoshopdeduizendpoot.nl
18 mrt 2024
ik had u een bericht gestuurd en het geld terug gestort 7,20
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet, wel alles betaald.!!!
Dit was mijn 1e bestelling, maar ook meteen de laatste. Bestelling was NIET compleet, terwijl alles wel betaald is. Heb bedrijf hier 3 emails over gestuurd, maar tot op heden nog géén reactie erop gehad. Erggg slordig en onprofessioneel.!!! Ga hier zeker niet meer bestellen, en zijn ze mij als klant nu kwijt.
Beoordeling melden
Antwoord van kadoshopdeduizendpoot.nl
7 feb 2024
goedemiddag Silvia
Ik had een nieuw ander email adres wellicht dat u het naar het andere heeft verstuurd
en heb ik het niet gezien en zoals op de website staat als er iets is bel dan gewoon en los ik het op
u kan mij alsnog bellen of mailen
kadoshopdeduizendpoot@hotmail.com
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben super blij met mijn bestelling iedere keer. Maar ik heb al 2x een e-mail gestuurd met de vraag waar ik mijn opgebouwde punten kan vinden in mijn account zodat ik deze een keer kan inwisselen. Helaas geen reactie terug op mijn vraag…
Beoordeling melden
Antwoord van kadoshopdeduizendpoot.nl
7 feb 2024
Hallo Carla
hoe je de spaarpunten kan inzien staat bij de beschrijving van de spaarpunten
inloggen en dan zie je de spaarpunten
gebruik je een telefoon hou die dan horizontaal
lukt het niet bel of email me kadoshopdeduizendpoot@hotmail.com
30 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Foute levering
Ze hebben niet geleverd wat ze moeten leveren. Ik heb een mail gestuurd maar nog niets gehoord. Retourlabel gevraagd en het juiste leveren. Of geld terug natuurlijk.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.