kadoshopdeduizendpoot.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2021
kadoshopdeduizendpoot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
Wel vaak een probleem met de zending. Wordt wel altijd opgelost. Verzending kan sneller. Een week geleden besteld, nog niks ontvangen. Postnl is ook niet snrl, maar het is ook niet snel verzonden.

Dit was mijn 1e bestelling, maar ook meteen de laatste. Bestelling was NIET compleet, terwijl alles wel betaald is. Heb bedrijf hier 3 emails over gestuurd, maar tot op heden nog géén reactie erop gehad. Erggg slordig en onprofessioneel.!!! Ga hier zeker niet meer bestellen, en zijn ze mij als klant nu kwijt.

Beoordelingen voor kadoshopdeduizendpoot.nl

TS
Perfect: Large selection of scented candles, clear ordering process, super fast shipping to Germany, very good quality.
Heerlijke geurwax. Fijn verpakt. Snelle levering.
3 mrt 2024
Snelle service. Er was een product niet maar werd gelijk op de hoogte gebracht en gevraagd of ik een ander product of mijn geld terug wilde.
JD
Jose d.
Naaldwijk
Het vriendelijke contact met de eigenaresse is een verademing
vlugge levering goed verpakt
vlotte levering
Geweldige webwinkel met uitstekende prijzen. Alles keurig verpakt en snelle verzending! Ook de service vanuit de webwinkel is fantastisch!
GZ

Top geholpen!

Goede communicatie naar aanleiding dat een product er niet meer was, goed alternatief gekregen en snelle verzending.
JD
Jose d.
Naaldwijk
Wat er echt uitspringt is het persoonlijk contact met de eigenaresse van deze shop Ze is in een woord een lieverd 🥰
De bestelling was even anders dan verwacht. Maar het is meer dan voortreffelijk opgelost! Nogmaals bedankt!
Veel keus in de winkel woonaccessoires en veel merken geur kaarsen goed geslaagd
TS
Great shop, wide range of Goose Creek candles, fast shipping to Germany.
Mooi assortiment, leuke prijzen en snelle verzending
prachtige spullen, goede kwaliteit, vlotte levering