kadoshopdeduizendpoot.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden190 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2021
kadoshopdeduizendpoot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
Wel vaak een probleem met de zending. Wordt wel altijd opgelost. Verzending kan sneller. Een week geleden besteld, nog niks ontvangen. Postnl is ook niet snrl, maar het is ook niet snel verzonden.

Dit was mijn 1e bestelling, maar ook meteen de laatste. Bestelling was NIET compleet, terwijl alles wel betaald is. Heb bedrijf hier 3 emails over gestuurd, maar tot op heden nog géén reactie erop gehad. Erggg slordig en onprofessioneel.!!! Ga hier zeker niet meer bestellen, en zijn ze mij als klant nu kwijt.

Beoordelingen voor kadoshopdeduizendpoot.nl

My order was missing an item and included an incorrect item. I emailed the company and have not received a response. Their website also states free shipping to Germany on orders over €90 however I was still charged shipping costs.
Antwoord van kadoshopdeduizendpoot.nl
ik had u een bericht gestuurd en het geld terug gestort 7,20

Bestelling niet compleet, wel alles betaald.!!!

Antwoord van kadoshopdeduizendpoot.nl
goedemiddag Silvia Ik had een nieuw ander email adres wellicht dat u het naar het andere heeft verstuurd en heb ik het niet gezien en zoals op de website staat als er iets is bel dan gewoon en los ik het op u kan mij alsnog bellen of mailen kadoshopdeduizendpoot@hotmail.com
23 jun 2023
Zit al 4 dagen te wachten maar nog niets gehad