Markberg

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2022
Markberg voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hele bestelproces en levering zeer correct en snel verlopen. Ook de feestelijk verpakking viel in de smaak. En, niet geheel onbelangrijk, de tas is als cadeau een shot in de roos.

8 aug 2023
Nog steeds geen bestelling binnen nu 1,5 week aan het wachten!

Beoordelingen voor Markberg

Alles goed en netjes, zonder problemen afgeleverd.
16 apr 2024
Goede service reageren snel.
Heel netjes verpakt!
3 mrt 2024
Mooie kwaliteit producten. Precies zoals ik op de foto's heb gezien. Snelle levering. Ik ben er blij mee!

best bags ever

Ik ben super blij met deze hoge kwaliteit tassen! Ze zijn super trendy en gaan lang mee
mooi product
Top winkel

Bestelproces en levering zeer correct en snel

28 jan 2024
Mooi leer, hier en daar wat krasjes.
Perfect tasje: details, het leer.
Mooi product, snelle levering
28 jan 2024
Mooie tas en snel geleverd
28 okt 2023
Schitterende collectie, heldere website, goede communicatie 👍 geen suggesties voor verbetering. Heel blij met gekochte crossover tas, meteen in gebruik genomen, erg praktisch!
31 okt 2023
Hi Ada, Thank you for your review and your kind words. We are looking forward to see you again. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg

Prima klantenservice

Eerste zending van het pakket misgegaan. Na contact met de klantenservice snel opgelost. Thanks Camilla. Tas binnen twee dagen ontvangen. Prachtige zacht leren tas.
Antwoord van Markberg
Hi Sandra, Thank you for your review. You are welcome. I hope you will enjoy your new bag. Just let me know if you need my help another time. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg
2 aug 2023
Shopervaring is goed, pakket redelijk snel geleverd en goed verpakt. Tas was echter niet zoals ik verwachtte. Heb dat dus op de site onvoldoende kunnen inschatten.
3 aug 2023
Dear Stella, Thank you for your review. I'm glad that you had a great buying experience. However, I'm sad to hear that the pictures of the bag didn't represent it good enough. I will send you an email since I would like to find out more about which pictures are missing in your opinion. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg
Goede service en bereikbaarheid. Antwoorden op mijn mail. En de handschoen is kwaliteit!!🤗
Antwoord van Markberg
Hi Mirjam, Thank you for your review. We are glad that you are satisfied with the service you received. We hope you will love your new gloves. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg
18 jul 2023

Snel en betrouwbaar

Makkelijke transactie, snel verstuurd en ontvangen.
25 jul 2023
Hi, Thank you for your review. We are glad that your order arrived quickly. We hope you will love your new BlairMBG Slingbag. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg
4 aug 2023
Goed verpakt en vrij vlug toegekomen.
22 aug 2023
Hi Caroline, Thank you for your review. We are glad that your parcel arrived quickly. We hope you are enjoying your new AubreyMBG Bag. Have a nice day! Best regards, Camilla, Markberg