FLYERALARM Nederland- Logo - Beoordelingen

FLYERALARM Nederland

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

14 dec 2023
Great stickers, with choice and for a low price, and good customer service. Ordered a few times and even if once there was a mistake in the order, they were pretty quick at handling it and sending me the right order. The only issue was that for a long time the website was crashing when trying to pay. But I finally managed again (I think they upgraded some stuff).

30 dec 2023
Het geleverde product is prima, bestellen is duidelijk en redelijk eenvoudig. Maar... Ze gebruiken UPS, die een van de slechtste bezorgers ter wereld is en geven niet de mogelijkheid om de levering bij een ophaalpunt te bezorgen bij bestelling. De klantenservice van Flyer service zelf, in geval van problemen, is erg slecht. Klachten worden nauwelijks behandeld. In een aantal gevallen zelfs nooit antwoord gehad.

Beoordelingen voor FLYERALARM Nederland

Telefonische hulpvaardigheid

Toen ik er zelf niet helemaal uitkwam, werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door een medewerker
CH
Christel H.
Amsterdam
28 mei 2024

Flyers busreis

Flyers voor een busreis besteld. Zien er prima uit. Netjes en goed verpakt bezorgd. Goeie prijs.
30 mei 2024
Snelle reactie als je mailt of belt en ze denken altijd mee. Super!
WS
Makkelijk bestellen, snel en goed leveren.
Altijd snelle en correcte levering !
Altijd correct en voordelig
25 mei 2024
Altijd goed
30 mei 2024
25 mei 2024
23 mei 2024
2 jun 2024
Ik was vergeten de kortingscode in te voeren, direct gemeld en dan krijg ik bericht helaas kunnen we dat niet meer in mindering brengen omdat het zogenaamd al bij de drukker lag.. binnen 30 min en ze zijn pas 12 dagen daarna geleverd? En dan ook nog van zeer slechte druk kwaliteit! Mij zie je hier nooit meer terug.
Antwoord van FLYERALARM Nederland
Hi Wendy, Onze webshop heeft een automatisch systeem, wat betekend dat wanneer een ontwerp is goed gekeurd het direct klaar staat om gedrukt te worden. Dit doen wij om zo snel mogelijk aan de slag te gaan voor onze klanten. Afgelopen maand hadden wij echter geen korting op stickers, dus de code had je sowieso niet kunnen gebruiken voor dit product. Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van je drukwerk. Je kunt altijd via je klanten account een klacht indienen en dan lossen wij het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Marco
29 apr 2024
De bestelling plaatsen ging heel makkelijk, was bezorgd op de verwachtte bezorgdatum. En het design stond supermooi op het bord. Niks te klagen, alles ging goed!
3 mei 2024

uitstekend bedrijf

eenvoudig bestellingen plaatsen via webshop. snelle en goede opvolging, bevestigingen en leveringen leveren van producten gaat snel.
JD
johan d.
HAAKSBERGEN
30 apr 2024
De klantvriendelijkheid was goed en er werd geljjk een oplossing geboden.
18 mei 2024

Als het niet lukt: snel telefonisch contact

Als het niet lukt Toch telefonisch contact Snel en behulpzaam
21 mei 2024
Duidelijke en makkelijke website. Goede kwaliteit en service.