e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2020
e-styleaudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

13 jul 2023
Post nl heeft het pakket nog niet afgeleverd. wellicht een andere vervoerder gebruiken.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

SB
16 dec 2023
Goede snelle service, communicatie en persoonlijke bezorging. Dat kan ik niet slecht beoordelen natuurlijk.
HV
hanz v.
milano
Snelle persoonlijke service met uitstekende service . Ik kreeg wat ik wou op tijd en voor een mooie prijs ..toppers
Namen contact op om voor te stellen van bezorgdienst te wisselen. Perfecte service!
CD
Charlie D.
Bolsward
Super fijne hulp gehad over de telefoon buiten werktijd in de avonduren tijdens de installatie van nieuwe receiver/versterker. Top service!

Wild van Tivoli radios leidt tot teleurstelling en opluchting.

Wild van Tivoli radios, zag ik bij Emiel er één staan voor een zeer schappelijke prijs - het was een tweede kansje. Echter het apparaat was een loeder. De presetknop deed het niet. Geen verkooppraatjes dat ik dit of dat, zus of zo moest doen. Terugsturen geen probleem en inmiddels een perfecte radio van Geneva in huis.
23 nov 2023

Na mijb bestelling werd er nog een korting toegevoegd.

Ik had mijn apparaat online aangeschaft. Ivm aankomende wijziging in prijs werd ik een dag later gebeld zodat ik ook mee kon genieten van aankomende aanbieding. Dus er werd wat van de prijs afgehaald. Daarnaast kon ik ook bellen als het installeren niet zou lukken. Heel aardig.
17 nov 2023
correcte levering - perfecte timing levering -kreeg zelfs een telefoon voor opvolging
14 nov 2023
Na bestelling gebeld of ik wist hoe de apparatuur werkte. Had een 2e kans product besteld. Deze was er niet meer en werd dus gewoon een nieuwe. Alles netjes de volgende dag in huis. Alles naar wens maar ben ervan overtuigd dat als ik vragen heb of ik ervaar problemen dat dit wordt opgelost. Je merkt dat ze service belangrijk vinden.
14 nov 2023
Uitstekende service! Snel geholpen en snel bezorgd. Service zoals het hoort.
Luidspreker standaards besteld. Uitstekende service en snelle levering
12 nov 2023
12 nov 2023
Korting aangeboden, sneller dan t licht geleverd.
2 nov 2023
Snelheid en vooral prijs / kwaliteit.
31 okt 2023
Snelle en nette bezorging
28 okt 2023
Betrouwbaar, eerlijk en neemt zo nodig zelf contact met je op. Aan te bevelen!!