e-styleaudio.nlBeoordelingen

e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen
e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl - Beschrijving

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt. Wij hebben een showroom geopend omdat dit een verlengstuk is van onze webshop. De klant staat bij ons centraal en krijgt advies op maat. Onze ervaring is dat we in een fysieke showroom nog een stap verder kunnen gaan in onze dienstverlening naar de klant toe. Wanneer klanten een product zelf kunnen vasthouden, of de geluidskwaliteit kunnen ervaren, geeft dat hen een prettig gevoel. Maar misschien wel de allerbelangrijkste reden voor het openen van een showroom is aftersales: service kunnen bieden aan klanten die reeds een product bij ons hebben gekocht. Denk hierbij aan het verkrijgen van extra gebruiksinformatie, of de mogelijkheid om een gekocht product in de winkel af te halen (komt u er niet uit, bel ons gerust op 06-14533191). Motto: SERVICE – KLANTGERICHTHEID - VERTROUWEN - KWALITEIT staan centraal.
E-styleaudio.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over e-styleaudio.nl

Beoordeling
Geweldige service, ik had per ongeluk verkeerde huisnummer opgegeven. Met Whatsapp geappt en ze hebben het onmiddellijk gecorrigeerd.
Ik ging voor tweede kans boxen maar kreeg voor hetzelfde geld nieuwe geleverd.
Niks op aan te merken zo hoort het !!!!!!!!
Helemaal prima
Fijne zaak waar je goed wordt geholpen.
Prachtig setje PC-speakers, snel verwerkt en bezorgd. Lekker, niet bestellen via één van de online-giganten maar bij een zaak met verstand van zaken.
Prima alles
Zeer netjes geholpen.
Goede service leverancier
Buitengewoon snelle en goede service, zeer behulpzaam in het vinden en opsturen van speakers die op dat moment niet bij E-styleAudio zelf niet op voorraad waren.
absolut Top
De verzending en de levering zijn perfect. Ik ben alleen nog zoekende waarom ik de transmitter elke keer er opnieuw moet inzetten om de surround speakers te laten werken als het systeem uitgeschakeld is geweest.
Great to deal with.
Heel tevreden, aanrader.
Supersnelle levering, top service!
Snelle communicatie en verzending.
Erg goede service!! Specifieke center speaker bleek niet op voorraad en erger nog, niet meer leverbaar bij de fabrikant. Hemel en aarde werd bewogen om het artikel wel te kunnen leveren. Uiteindelijk heeft men de speaker via een andere dealer ingekocht zodat ze mijn bestelling compleet konden uitleveren. Waar zie je dat nog. Top service!
prima radio
prima