e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2020
e-styleaudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

13 jul 2023
Post nl heeft het pakket nog niet afgeleverd. wellicht een andere vervoerder gebruiken.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

Hele fijne Service van Emiel en goede producten.
Gewoon goed
20 jan 2024
Verwerking van mijn vragen zonder uitstel en volledig antwoord per e-mail. Zeer snelle levering, uitstekende verpakking.
11 feb 2024

besteld, betaald en geleverd

besteld, betaald en daarna werd het geleverd
7 jan 2024

Top service

Super snelle bezorging. Bestelde product was niet beschikbaar maar kreeg duurdere versie voor dezelfde prijs. Top service.
AV
Arie V.
Roermond
Dit was mijn eerste aankoop bij e-style audio en meteen een prima ervaring. Een prachtig product gekocht de Sonoro Elite so-911. Ook mijn vraag werd door eigenaar Emiel snel beantwoord. Kortom een aanrader.

Top service!

Voor de kerstvakantie een set Kef speakers besteld. Maar helaas toch niet op voorraad. Emiel bood zijn demo speakers aan om tijdens de kerstvakantie te genieten van deze geweldige speakers.

Persoonlijke service en mooi geluid

Super dat de speakers even gebracht zijn. Direct in gebruik genomen. Dank!
Snel geleverd en prima retour service. Vakkundig advies.
6 jan 2024
Goed advies, snelle levering
31 dec 2023
23 nov 2023

Na mijb bestelling werd er nog een korting toegevoegd.

Ik had mijn apparaat online aangeschaft. Ivm aankomende wijziging in prijs werd ik een dag later gebeld zodat ik ook mee kon genieten van aankomende aanbieding. Dus er werd wat van de prijs afgehaald. Daarnaast kon ik ook bellen als het installeren niet zou lukken. Heel aardig.

Wild van Tivoli radios leidt tot teleurstelling en opluchting.

Wild van Tivoli radios, zag ik bij Emiel er één staan voor een zeer schappelijke prijs - het was een tweede kansje. Echter het apparaat was een loeder. De presetknop deed het niet. Geen verkooppraatjes dat ik dit of dat, zus of zo moest doen. Terugsturen geen probleem en inmiddels een perfecte radio van Geneva in huis.
CD
Charlie D.
Bolsward
Super fijne hulp gehad over de telefoon buiten werktijd in de avonduren tijdens de installatie van nieuwe receiver/versterker. Top service!
HV
hanz v.
milano
Snelle persoonlijke service met uitstekende service . Ik kreeg wat ik wou op tijd en voor een mooie prijs ..toppers
Goede snelle service, communicatie en persoonlijke bezorging. Dat kan ik niet slecht beoordelen natuurlijk.