e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden599 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul. 2020
e-styleaudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 dec. 2023
Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

13 jul. 2023
Post nl heeft het pakket nog niet afgeleverd. wellicht een andere vervoerder gebruiken.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

11 feb. 2024

besteld, betaald en geleverd

besteld, betaald en daarna werd het geleverd
1 feb. 2024
7 jan. 2024

Top service

Super snelle bezorging. Bestelde product was niet beschikbaar maar kreeg duurdere versie voor dezelfde prijs. Top service.
20 jan. 2024
Verwerking van mijn vragen zonder uitstel en volledig antwoord per e-mail. Zeer snelle levering, uitstekende verpakking.
29 dec. 2023
Snel geleverd en prima retour service. Vakkundig advies.
6 jan. 2024
Goed advies, snelle levering
12 jan. 2024
9 jan. 2024
31 dec. 2023
4 dec. 2023

Wild van Tivoli radios leidt tot teleurstelling en opluchting.

Wild van Tivoli radios, zag ik bij Emiel er één staan voor een zeer schappelijke prijs - het was een tweede kansje. Echter het apparaat was een loeder. De presetknop deed het niet. Geen verkooppraatjes dat ik dit of dat, zus of zo moest doen. Terugsturen geen probleem en inmiddels een perfecte radio van Geneva in huis.
AV
Arie V.
Roermond
20 dec. 2023
Dit was mijn eerste aankoop bij e-style audio en meteen een prima ervaring. Een prachtig product gekocht de Sonoro Elite so-911. Ook mijn vraag werd door eigenaar Emiel snel beantwoord. Kortom een aanrader.
22 dec. 2023

Top service!

Voor de kerstvakantie een set Kef speakers besteld. Maar helaas toch niet op voorraad. Emiel bood zijn demo speakers aan om tijdens de kerstvakantie te genieten van deze geweldige speakers.
CD
Charlie D.
Bolsward
7 dec. 2023
Super fijne hulp gehad over de telefoon buiten werktijd in de avonduren tijdens de installatie van nieuwe receiver/versterker. Top service!
HV
hanz v.
milano
12 dec. 2023
Snelle persoonlijke service met uitstekende service . Ik kreeg wat ik wou op tijd en voor een mooie prijs ..toppers
15 dec. 2023
Goede snelle service, communicatie en persoonlijke bezorging. Dat kan ik niet slecht beoordelen natuurlijk.
9 dec. 2023
Namen contact op om voor te stellen van bezorgdienst te wisselen. Perfecte service!
22 dec. 2023

Persoonlijke service en mooi geluid

Super dat de speakers even gebracht zijn. Direct in gebruik genomen. Dank!
SB
16 dec. 2023