e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden652 beoordelingen in totaal

Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

3 okt 2024
Hoi Emiel bedankt voor je snelle feedback. Ik heb de radio tot nu toe alleen maar gebruikt in huis op een goede plek voor ontvangst. DAB zenders vallen soms plotseling weg, antenne is helemaal uitgetrokken en desondanks is na gebruik en volgende keer aanzetten weer wachten op ontvangst. Ligt dit aan de 2e kans of kan dat niet, overweeg om het anders te retourneren.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

3 okt 2024
Zeer attent naar de klant. Koerier had de bestelling verkeerd gesorteerd waar een vertraging dan onstond, kreeg wel direct een melding van dhl dat er vertraging is, maar estyle audio zelf had mij direct een antwoord gegeven op mijn emails en ook een telefoontje met een aanbieding om hetzelf afteleveren bij mij thuis als ik het echt nodig had. Dat is mooi vindt ik ;-)
JV
JPJ v.
Houten
25 sep 2024

Zeer, zeer tevreden...

Geweldig, ideale vervanging voor het gebruik van gehoorapparaat. Eenvoudige installatie +/_ 10 minuten. Fijne bediening dmv draaiknop. Communicatie over zending uitgebreid en duidelijk. Verpakking heel degelijk en tekenen voor ontvangst. Dank u wel, e-stylaudio.nl
4 okt 2024

Top service van E-Style Audio

Top service van Emiel. Deskundige en heldere uitleg. E-Style Audio biedt over haar producten een eerlijke prijs kwaliteit verhouding.
25 sep 2024
Een zeer behulpzame en vriendelijke man ,ondanks dat uiteindelijk mijn koop niet door ging , ga zoo door !
Heel snelle en correcte afhandeling.
1 okt 2024
Schitterende dienstverlening, had 's anderendaags mijn bestelling in huis. Absolute aanrader 👍
6 okt 2024

Geweldige site met scherpe prijzen

Geweldige site - scherpe prijzen en tijdige levering alles wat perfect
Ontzettend snelle verzending. Aangenaam verrast
9 okt 2024
6 okt 2024
28 sep 2024
Antwoord van e-styleaudio.nl
3 okt 2024
Ik zal u wel even bellen om het verder met u op te lossen! fijne middag.
15 sep 2024

Prettige bedrijf zeer klantvriendelijk

Een set Monitor Audio Bronze 100 speakers gekocht ben er content mee 👌. Een Zeer fijn bedrijf een bedrijf waar service hoog staat een prettige ervaring dus zal hier absoluut weer wat kopen.
12 sep 2024
Prima geholpen en zaken gedaan in een ontspannen sfeer. Goed geadviseerd ook. Niks mis mee!
19 sep 2024
27 jul 2024
Een 10 voor service! Gebeld voor een mooie radio die ik op het oog had, heb korting gekregen (nergens goedkoper gevonden) , besteld en volgende dag in huis . Bedankt E style audio Baarn 👍🏽👍🏽 Djeffy Oenbekna (Deventer)
7 aug 2024

Goede communicatie

Heel fijne en snelle communicatie nadat PostNL de bezorging niet correct heeft gedaan!
22 aug 2024

Goede service

Snel reactie bij een vraag over mijn bestelling. Snel geleverd en goede prijs.
4 aug 2024

Goeie service

Snelle verzending. Bij vragen ook snelle reactie.