e-styleaudio.nlReviews

e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen
e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl - Beschrijving

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt. Wij hebben een showroom geopend omdat dit een verlengstuk is van onze webshop. De klant staat bij ons centraal en krijgt advies op maat. Onze ervaring is dat we in een fysieke showroom nog een stap verder kunnen gaan in onze dienstverlening naar de klant toe. Wanneer klanten een product zelf kunnen vasthouden, of de geluidskwaliteit kunnen ervaren, geeft dat hen een prettig gevoel. Maar misschien wel de allerbelangrijkste reden voor het openen van een showroom is aftersales: service kunnen bieden aan klanten die reeds een product bij ons hebben gekocht. Denk hierbij aan het verkrijgen van extra gebruiksinformatie, of de mogelijkheid om een gekocht product in de winkel af te halen (komt u er niet uit, bel ons gerust op 06-14533191). Motto: SERVICE – KLANTGERICHTHEID - VERTROUWEN - KWALITEIT staan centraal.
E-styleaudio.nl
Koninginneweg 78