e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
e-styleaudio.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij e-styleaudio.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

111 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 dec. 2021
Alles klopt bij Emiel. Het vriendelijke en uitgebreide ontvangst tijdens het luisteren, de know how en de after sales. Wij hebben de Kef LS50 Wireless 2 bij hem gekocht en zijn zeer tevreden. De volgende set zullen we zeker weer bij hem kopen. Kijk niet verder want dit is het adres waar je moet zijn! Dank Emiel voor de prettige koop.

19 okt. 2022
Door een fout in de advertentie is de order zonder overleg gecanceld. vervolgens wordt hetzelfde product toch aangeboden met korting, echter niet voor dezelfde prijs uit de advertentie. jammer dit.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

21 nov. 2022
Goed en vakkundig geholpen! Snelle levering, denken in oplossingen! Blij met de service en het geleverde product! Gelukkig zijn er nog mensen met kennis van zaken op dit gebied! Emiel, bedankt en ga zo door!!
Goede en betrouwbare site. Duidelijk qua structuur en informatie. Persoonlijke ondersteuning, zoals recentelijk met een DPD levering, wordt erg gewaardeerd. Top service !
19 nov. 2022
2de kans product besteld maar dit was niet meer beschikbaar , hiervoor een nieuw product gekregen voor de prijs van het 2 de kans product , perfect .
6 nov. 2022
L'envoi bien protégé et la rapidité d'envoi. Au vu du prix un peu excessif heureusement cela s'est très bien passé
20 nov. 2022
Goed geluisterd naar mijn vraag, wensen. Uitstekende service en hulp bij installeren!
The whole process was efficiently achieved. Nothing to add. Very good 👍
Goede deal, snelle reacties en vlotte leverin
7 nov. 2022
Snelle levering, netjes verpakt
8 nov. 2022
Super collectie en service
21 nov. 2022
5 nov. 2022
24 okt. 2022
Ik kocht een tweedekansje bij Emiel en eigenlijk snap ik niet waarom de vorige koper hem teruggestuurd heeft. Wat een heerlijk ding voor weinig geld! Het apparaat was zeer stevig verpakt en werd heel vlot verzonden. Zeer aan te bevelen!
1 nov. 2022
Bestelling van DAB-radio gedaan. Vooraf e-mail gestuurd en deze is keurig en vrij snel beantwoord. Hopelijk zijn ze net zo behulpzaam als er iets mis gaat. Maar het is een goed begin :-)
19 okt. 2022
Goede producten en goede prijs en ze doen precies dat wat ze adverteren. Op zondag besteld dus dinsdag de post met een pakje. Goed bezig, ga zo door!
3 nov. 2022
Klantenservice reageerde direct (binnen 5 minuten!) Nog nooit meegemaakt, positief verrast.
Antwoord van e-styleaudio.nl
3 nov. 2022
Goedenavond SN Boitelle, Wij vinden het erg vervelend dat u slechte ervaring heeft gehad. Kunt u ons aangeven wat voor u de reden is geweest om 1 ster te geven? Met vriendelijke groet, Emiel Pruim E-styleaudio.nl
23 okt. 2022
Vlotte afhandeling. Kortingscode