e-styleaudio.nlBeoordelingen

e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen
e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl - Beschrijving

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt. Wij hebben een showroom geopend omdat dit een verlengstuk is van onze webshop. De klant staat bij ons centraal en krijgt advies op maat. Onze ervaring is dat we in een fysieke showroom nog een stap verder kunnen gaan in onze dienstverlening naar de klant toe. Wanneer klanten een product zelf kunnen vasthouden, of de geluidskwaliteit kunnen ervaren, geeft dat hen een prettig gevoel. Maar misschien wel de allerbelangrijkste reden voor het openen van een showroom is aftersales: service kunnen bieden aan klanten die reeds een product bij ons hebben gekocht. Denk hierbij aan het verkrijgen van extra gebruiksinformatie, of de mogelijkheid om een gekocht product in de winkel af te halen (komt u er niet uit, bel ons gerust op 06-14533191). Motto: SERVICE – KLANTGERICHTHEID - VERTROUWEN - KWALITEIT staan centraal.
E-styleaudio.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over e-styleaudio.nl

Beoordeling
Product zoals omschreven. Andere dag in huis. Alles keurig ingepakt en vlot verstuurd. Echt keurig.
Top service!
Goede communicatie en snelle levering en daarvoor een dikke 10 als internet winkel met scherpe prijzen en daar als consument profiteren wij van .
Niks op aan te merken!
Top service en producten!
Behulpzaam en flexibel
goede en snelle service
Goed en snel
Fantastisch
Geweldige sercice
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Geweldige spullen, super service!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
super service uitleg en ervaring
Snel en klantvriendelijk
Helemaal top.
Snel en makkelijk
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Snelle levering en fijne contact
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Bestellen, betalen en leveren conform deopdracht. Alles binnen de gestelde tijd. What else dyou wan
super
Goede service!