e-styleaudio.nlBeoordelingen

e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen
e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl - Beschrijving

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt. Wij hebben een showroom geopend omdat dit een verlengstuk is van onze webshop. De klant staat bij ons centraal en krijgt advies op maat. Onze ervaring is dat we in een fysieke showroom nog een stap verder kunnen gaan in onze dienstverlening naar de klant toe. Wanneer klanten een product zelf kunnen vasthouden, of de geluidskwaliteit kunnen ervaren, geeft dat hen een prettig gevoel. Maar misschien wel de allerbelangrijkste reden voor het openen van een showroom is aftersales: service kunnen bieden aan klanten die reeds een product bij ons hebben gekocht. Denk hierbij aan het verkrijgen van extra gebruiksinformatie, of de mogelijkheid om een gekocht product in de winkel af te halen (komt u er niet uit, bel ons gerust op 06-14533191). Motto: SERVICE – KLANTGERICHTHEID - VERTROUWEN - KWALITEIT staan centraal.
E-styleaudio.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over e-styleaudio.nl

Beoordeling
Snel geleverd en goed advies voor een scherpe prijs!
I ordered a set of speakers that were "Tweedekans". I received them with the protective transport covers between the grills and the tweeter not well placed and the tweeters slightly squeezed in.
Via internet besteld, toch persoonlijk contact, advies, gehad. Ook nu weer zeer tevreden, net zoals bij vorige aankoop
Vriendelijke en vlotte afhandeling, uitstekende service.
Op voorraad, gister besteld, vandaag in huis
Hallo Betreffende de Ruark Audio R5: Heeft een mooi retro design en goede geluidskwaliteit. En een snelle levering van uit Nederland naar België. Dank u wel.
Mijn luidsprekers waren door een fout bij de post naar een ander land verstuurd. Contact gezocht met Emiel, en die heeft het direct uitgezocht en opgelost. Top service en ik weet zeker dat ik mijn andere luidsprekers die nodig zijn voor mij surround opstelling ook bij hem ga bestellen.
Goede producten voor een prima prijs en snel geleverd.
Ik vind de persoonlijke aanpak van Emiel prijzenswaardig. Bij een volgende audiovraag klop ik zeker weer bij hem aan.
Opdracht conform afspraak snel uitgevoerd/snelle verzending. Een "probleem" wat ontstond werd snel en adequaat opgelost. Buitengewoon tevreden mee. " ouderwetse" service. Koop zeker opnieuw.
Gewoon netjes en goed geholpen.
Uitstekend dienst!
verpakking van bestelling had beter gekund. Een kartonnetje en plastic is wel erg summier.
Gallo Acoustics A'Diva tafelstandaard wit ziet er erg mooi uit. Na uitstekende informatie van Emiel Pruim is deze koop tot stand gekomen. Door de Coronacrisis kon ik niet naar de winkel in Hilversum maar via de website.
Top service!
Alles naar wens geleverd en snel
Keurige levering, goed verpakt, goede service.
Product zoals omschreven. Andere dag in huis. Alles keurig ingepakt en vlot verstuurd. Echt keurig.
Top service!
Goede communicatie en snelle levering en daarvoor een dikke 10 als internet winkel met scherpe prijzen en daar als consument profiteren wij van .