pupa-makeup.nl- Logo - Beoordelingen

pupa-makeup.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9-4-2019
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
pupa-makeup.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij pupa-makeup.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9-4-2019
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor pupa-makeup.nl

19 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

mijn schoonheidsspezialiste gebruikt het al heel lang ,iedereen vindt het ,n goed produkt, het geeft ,n mooi effect en is huidvriendelijk.dus: ik ga er verder mee op m,n oude dag,van voor de oorlog. dank &groet ria &doggy orion!!!

Super mooie kleuren Maar de punt van de blauwe potlood was al gebroken, heb in al meteen moeten slijpen Groet Jolanda crielaard koudekerke

Beoordelingen voor pupa-makeup.nl

Top produkten
Ik ken alleen het oogpotlood en dat blijft mooi zitten de hele dag. De mascara een x geprobeerd maar die vind ik te dik, niet fijn
Precies wat ik wilde en snelke service...
Make-up was zeer goed verpakt, dus grote poederdoos bleef heel. Verzending volgens aangegeven tijd.
Grote doos .En dan door de brievenbus. Hoop dat de stiften van de potloden niet zijn gebroken
Antwoord van pupa-makeup.nl
Hartelijk dank voor uw review. Wij kiezen er bewust voor dit door de brievenbus te laten bezorgen, dit zodat u niet thuis hoeft te zijn wanneer het pakket geleverd wordt. Wij nemen per e-mail contact met u op.
Ik had mijn producten snel geleverd. Het is een fijne mascara die ik al jaren gebruik.
Fijne make-up. Enige make-up waarop ik niet allergisch reageer.
Probleemloos kunnen bestellen. Bericht over status verzending.
Prima producten en goede prijs/kwaliteit verhouding
kan niet anders zeggen gewoon goed
Snelle en goede service👍
Goed voor elkaar!
 Wordt beoordeeld
Levering te laat. Wel bericht, geen compensatie. Pas als ik mail een kortingsbon. Wel doen ze er een actie uit 2 gratis mascara bij bestelling 35 euro. Ik had 37 euro. Actie kon niet toegevoegd worden. Ook niet nagezonden worden. Voor mij was het mijn laatste bestelling.
Antwoord van pupa-makeup.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het vervelend te lezen dat u het zo heeft ervaren. Wij hebben per e-mail contact gehad en u heeft de geboden compensatie ontvangen, gelukkig gaf u zelf in de mail aan hier tevreden mee te zijn. Hopelijk tot ziens in onze Webshop!
Antwoord van pupa-makeup.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat vervelend, wij nemen per e-mail contact met u op. Onze excuses!
Ik heb een mini tester ontvangen die officieel niet eens verkocht mag worden. Veel voor betaald! Had ik niet door. Slecht!
Antwoord van pupa-makeup.nl
Hartelijk dank voor uw Review! Onze excuses, er moet iets verkeerd zijn gegaan met de verzending. Wij nemen per e-mail contact met u op voor een passende oplossing!