esvocampingshop.com

441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

5 mei 2024

Snelle levering maar…

Snelle levering. Bij het plaatsen van bestelling er is iets fout gegaan en hiervoor de bestelling was aan de ene kant goed en die ander niet. Als gevolg hiervan krijg ik een automatisch bericht dat de levering wordt geannuleerd terwijl de betaling was afgerond.
4 mei 2024
Zeer mooi stof...ik heb er hoezen voor mijn scootmobiel gemaakt die achter op de camper moet. Zeer goed gelukt erg fijn stof om mee te werken. Dus met al geweldig.
4 mei 2024

Omvangrijk assortiment; snelle orderverwerking en aflevering

Goed en ruim assortiment. Soepelheid wanneer je, na bestelling, nog wijziging wilt aanbrengen. Snelle orderafwikkeling
ES
Eddy S.
Ekeren
20 mei 2024

De beste winkel voor tentdoek en toebehoren

Zoals altijd eerste kwaliteit tentdoek en een lage prijs. Een winkel die op de eerste plaats staat voor dit materiaal.
Fijne webwinkel, heb er vaker besteld. Goede kwaliteit spullen, nette prijzen en vlotte verzending.
10 mei 2024
Snel bezorging. En werd netjes gebeld omdat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt tijdens invullen.
20 mei 2024
Goede website, snelle levering en vriendelijk telefonisch advies: wat wil een mens nog meer!
20 mei 2024
Snel verzonden en bezorgd. Fijn dat je gewoon nog onderdelen kunt kopen voor een oude tent!
14 mei 2024
Bestelling werd vastgehouden voor nabestelling. Dus daarvoor geen verzendkosten. Geweldig
communicatie over het aflevermoment kan beter. Voor de rest is materiaal en zending ok
De snelle levering, de onderdelen voor de tent, die verkrijgbaar zijn.
AB
Arjan B.
NAARDEN
13 mei 2024

Snelle service

In het weekend besteld en maandag eind van de ochtend lag het al klaar.
Net als mijn vorige bestellingen verzorgd en van goede kwaliteit.
20 mei 2024
Gewoon netjes en vlot geleverd. En voor een nette prijs.
Ouderwets ambachtelijke kwaliteit en persoonlijk advies.
Super snel bezorgd. En product voldoet aan verwachting
4 mei 2024
telefonische ervaring goede uitleg van het product !
16 mei 2024
Vlotte afhandeling en precies wat er gevraagd is.
17 mei 2024
Goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering.
14 mei 2024
Snelle levering, goeie kwaliteit en goedkoop