shop.somfy.nl- Logo - Beoordelingen

shop.somfy.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden572 beoordelingen in totaal

Deskundige mensen aan de telefoon en geven het juiste advies. Be n prima geholpen en snelle levering.

Vermoedelijk ligt mijn klacht buiten jullie bereik. Maar mijn bestelde onderdeel is nog niet gearriveerd. DHL laat lang op zich wachten. Al meerdere malen hebben ze aangegeven dat ze onderweg zijn, maar einde van de dag staat er weer een melding dat de bezorger verhinderd is en dat het 1 a 2 dagen later komt. Ik heb mijn order vorige week vrijdag besteld. Reken zelf maar uit!

Beoordelingen voor shop.somfy.nl

RL
René L.
Hoofddorp
24 mrt 2024
Artikelen zijn snel te vinden.
JD
John D.
Kudelstaart
20 mrt 2024
Redelijk goed Installeren okay maar niet zo makkelijk als ze zeggen
helaas duurt het heel lang ( meer dat 3 werkdagen) voordat jullie het geretourneerde product vervangen… het gaat hier om de nieuwe niet werkende ( internal error, vlgs jullie eigen telefonische tech storing dienst) connection-box !
Snel in huis. Toppie
Snelle en correcte levering. Artikel doet wat het moet doen. Installatie is eenvoudig.
Onze somfy schakelaar was snel geleverd. Eenvoudig te installeren. Alle digitale spullen zijn duur dus prijs laat ik even achterwege. Verlichting en rolluik van onze vleesverkoopruimte KOE-2-GO @Sanderkoe.nl kunnen nu met timer automatisch open en dicht/aan/uit, wat ideaal is! Top!!
FP
Frans P.
Middelburg
Snelle levering besteld onderdeel
Snelle service
Soepel bestellen op de site Afleveren was op tijd
Paste niet in frame, onduidelijk van de website wat nodig was om de verbinding in te stellen
13 jan 2024
Nvt. Snelle levering. Duidelijke info op site
Ik heb de zonnecel io besteld. Zowel het zoeken op de site als de levering gingen vlot. Mijn vorige zonnecel was door de regen na 6 jaar defect geraakt.
snelle levering

Heldere website, snelle levering, goede informatie

Heldere website om te bestellen, snelle levering en goede informatie voor montage.
Nog niets binnen en wel betaald