shop.somfy.nl- Logo - Beoordelingen

shop.somfy.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden565 beoordelingen in totaal

1 mei 2023
Een week geleden de Somfy TaHoma met 3 slimme rookmelders besteld. Bestellen en het betalen ging makkelijk. Goed op de hoogte gehouden over de levering, ook door DHL Parcel met een vlotte levering. Het activeren/instellen van de switch ging, zoals in meerdere reviews te lezen, erg makkelijk en zonder problemen. De 6 aanwezige zonnescreens met Somfy IO konden zeer eenvoudig aangemeld worden evenals de rookmelders. Mijn eerste ervaring met "domotica" is erg prettig en vlot verlopen. Alles goed in te app te zien en mee te werken. Een handige toevoeging voor de rookmelders: bij een test de app laten melden dat een rookmelder wordt getest. Ik weet nu niet of een rookmelder in de schuur op 15 meter afstand wel of niet verbonden is/blijft.

15 mei 2023
Is het nu een vraag over het product of over de site? Het is me niet duidelijk. Hierbij over beide mijn mening + Somfy protect app. Het gebruikersgemak van de site is slecht. Vooral als je via je mobiel aan het rondneuzen bent voor Somfy producten of juist iets wilt zoeken/filteren. Via pc heb ik het niet geprobeerd. Dit kan ongetwijfeld vele malen beter, vooral voor zo'n grote naam. Maar als we over de producten praten en het gebruikersgemak daarvan, dat is dan weer fantastisch! Laat dat duidelijk zijn! ;) Alleen de bouwkwaliteit van de Somfy buitencamera vind ik erg onder de maat. 1 klein slap ontworpen plastic beugeltje houdt de hele camera bij elkaar. Zodra die loskomt of afbreekt is de verbinding met je camera weg en hangt het alleen nog aan 1 schroefje. En aangezien dit een buitencamera is, die in weer en wind staat, geloof ik niet dat deze lang heel blijft. De app werkt wel super fijn en de setup is geweldig makkelijk.

Beoordelingen voor shop.somfy.nl

De beschrijving , klopt niet , Als je Google raadpleegt voor een raampje van het schakelmateriaal voor een schakelaar van een comfo fan s, kom je op het raampje van Somfy uit , uiteindelijk past het niet , verder goed en snel bezorgd, ik had alleen het verkeerde,
Ik had gebeld voor informatie en werd keurig te woord gestaan en goede advies kreeg en daardoor het product heb aangeschaft wat aanbevolen werd.
RZ
Ronald Z.
Alphen aan den Rijn
Snelle en correcte levering. Product werkt lekker eenvoudig.
30 mrt 2024

Afsluit dekplaatje werkt met Gira samen met de gira adapter.

Prima verzorgd.

Snel verstuurd. Duidelijke communicatie.
Beloftes waargemaakt snelle verzending
Juiste levering en op tijd.
31 mrt 2024
Zeer snelle levering
13 apr 2024
Vermoedelijk ligt mijn klacht buiten jullie bereik. Maar mijn bestelde onderdeel is nog niet gearriveerd. DHL laat lang op zich wachten. Al meerdere malen hebben ze aangegeven dat ze onderweg zijn, maar einde van de dag staat er weer een melding dat de bezorger verhinderd is en dat het 1 a 2 dagen later komt. Ik heb mijn order vorige week vrijdag besteld. Reken zelf maar uit!
Onze somfy schakelaar was snel geleverd. Eenvoudig te installeren. Alle digitale spullen zijn duur dus prijs laat ik even achterwege. Verlichting en rolluik van onze vleesverkoopruimte KOE-2-GO @Sanderkoe.nl kunnen nu met timer automatisch open en dicht/aan/uit, wat ideaal is! Top!!
Snelle en correcte levering. Artikel doet wat het moet doen. Installatie is eenvoudig.
JD
John D.
Kudelstaart
20 mrt 2024
Redelijk goed Installeren okay maar niet zo makkelijk als ze zeggen
Super geholpen via de chat en uiteindelijk bestelling geplaatst
RL
René L.
Hoofddorp
24 mrt 2024
Artikelen zijn snel te vinden.
Zeer snelle verzending
Snel in huis. Toppie