shop.somfy.nl- Logo - Beoordelingen

shop.somfy.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden572 beoordelingen in totaal

Deskundige mensen aan de telefoon en geven het juiste advies. Be n prima geholpen en snelle levering.

Vermoedelijk ligt mijn klacht buiten jullie bereik. Maar mijn bestelde onderdeel is nog niet gearriveerd. DHL laat lang op zich wachten. Al meerdere malen hebben ze aangegeven dat ze onderweg zijn, maar einde van de dag staat er weer een melding dat de bezorger verhinderd is en dat het 1 a 2 dagen later komt. Ik heb mijn order vorige week vrijdag besteld. Reken zelf maar uit!

Beoordelingen voor shop.somfy.nl

Top klantenservice

We kwamen er na onze aankoop niet helemaal uit dus de klantenservice gebeld. Nou dat is pas een klantenservice waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Tot 2x toe perfect geholpen en er werd alle tijd voor genomen.
2 nov 2023
goed
31 okt 2023
Snel geleverd en niet duur
31 okt 2023
Was goedhelaas moest ik het terugsturen
24 okt 2023

Alarm installatie

Prima artikelen, eenvoudige te monteren .Duidelijke aanwijzingen waar te plaatsen. Activeren van het systeem ook eenvoudig . Nadeel alarm wordt weergegeven op email en niet op mijn handy
19 okt 2023

18 okt 2023
Onvolledige gebruiksaanwijzingen rookmelders. Geen reactie op gestuurde mail😡
18 okt 2023
Goed advies en snelle levering
13 okt 2023

Bestelling

Alleen een bestelling online gedaan, is geleverd dus prima.
7 okt 2023
Product uitstekend echter zou ik stoppen met bezorging door DHL, gewijzigd aflever adres doorgegeven en vind het later bij onszelf naast de voordeur in de regen.
6 okt 2023
Snelheid
5 okt 2023
Well done
4 okt 2023
De service nadien is TOP! We hadden wat moeite met instellen van de elektrische jaloeziën en gordijnen maar we zijn super geholpen. Echt heel fijn!
4 okt 2023
2 okt 2023
Het systeem werkt fantastisch. Gaandeweg steeds wat componenten bij besteld. Informatie over compatibele toebehoren en mogelijkheden is wazig en incompleet of op zijn best zeer moeilijk te vinden op de website, voor mij. Dit zou voor mij voor verbetering vatbaar zijn. Eenmaal deze vertraagde weg belopen, prima product.
2 okt 2023
Snel geleverd