Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden997 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Totale proces goed verlopen
25 nov 2023
Mooi assortiment en vlotte levering
15 nov 2023
AG
15 nov 2023

Vogels blij, wij blij.

Snelle bezorging, goed verpakt. Het is een groot succes er komen veel vogeltjes eten ondermeer koolmees / pimpelmees / roodborstje / zwarte roodstaart en uiteraard musjes. Schitterend om deze van zo dichtbij te zien. We hebben inmiddels nog een besteld.
JL
Jel L.
Leudal
11 nov 2023
Product zoals omschreven, goed verpakt, snel geleverd.
5 nov 2023
Het verliep allemaal soepel
Adres beter aangeven. Moest 10 min. zoeken en tenslotte bellen om route te krijgen.
PB
paul b.
zwijndrecht ZH
2 nov 2023
Prima huisje voor mijn vogeltjes heel veel puttertjes en koolmezen .
2 nov 2023
Prima snel in huis goed verpakt
31 okt 2023
Snelle service
28 okt 2023
Goede en snelle service
14 okt 2023
Vorige was kapot gevallen, dus nieuwe gekocht. Ze zijn perfect
13 okt 2023
correcte en snelle levering
10 okt 2023
Snelheid
De hele tijd komen er vogeltjes in,prachtig
Topservice
29 sep 2023

Uitstekend!

Goede produkten en goede, vriendelijke communicatie.
3 okt 2023
Beste Susanne, Hartelijk dank voor je fantastische feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de producten die je hebt gekocht, waaronder de Wrap-around voederschaal en de Mix voor kleine vogels - Hi-Protein. Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze klanten blij zijn met hun aankopen. Daarnaast willen we je bedanken voor de vriendelijke woorden over onze communicatie. Klanttevredenheid en een goede ervaring bij Vogelhuisje.com staan bij ons hoog in het vaandel, en we streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben of meer producten nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling, en veel plezier met het voeren van de vogels in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
10 sep 2023
Het is een mooi degelijk huisje. Makkelijk op te hangen alleen gaat wat moeilijk open
3 okt 2023
Beste Marianne, Bedankt voor je review en feedback over de Nestkast Vail met invliegplaatje (32mm). We zijn blij om te horen dat je het huisje mooi en degelijk vindt, en dat het gemakkelijk op te hangen was. We waarderen je eerlijke opmerking over het openen van het huisje. We zullen deze opmerking meenemen en doorgeven aan de fabrikant. Jouw feedback is voor ons van onschatbare waarde om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat de vogels snel hun weg naar het nestkastje vinden en zullen gebruiken om erin te gaan schuilen en in de lente te gaan nestelen. Nogmaals bedankt voor je aankoop en review! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
1 sep 2023
26 aug 2023
Snelle verzending (zelfs in het weekend)
3 okt 2023
Beste Bastiaan, Dank je wel voor je tweede geweldige review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending van je bestelling, zelfs tijdens het weekend. Bij Vogelhuisje.com doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met onze winkel en service te delen. Als je in de toekomst nog meer vogelgerelateerde producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals bedankt voor het winkelen bij Vogelhuisje.com en veel plezier met je Vogellokfluitjes Audubon Bird Call. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com