Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

26 aug 2023
Snelle verzending (zelfs in het weekend)
3 okt 2023
Beste Bastiaan, Dank je wel voor je tweede geweldige review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending van je bestelling, zelfs tijdens het weekend. Bij Vogelhuisje.com doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met onze winkel en service te delen. Als je in de toekomst nog meer vogelgerelateerde producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals bedankt voor het winkelen bij Vogelhuisje.com en veel plezier met je Vogellokfluitjes Audubon Bird Call. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
25 aug 2023

Toegevoegd aan favorieten!

Blij dat er minstens een webshop bestaat waar ik onderdelen kan vinden voor Wrap-around voedersysteem! Snel verzonden, goed verpakt, en mijn vogeltjes zijn gelukkig - een aanrader dus!
3 okt 2023
Beste Polina, Wat fijn om te horen dat je onze webshop hebt toegevoegd aan je favorieten! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service en het feit dat je onderdelen kunt vinden voor het Wrap-around voedersysteem. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en dat hun gevederde vrienden gelukkig zijn. Als je in de toekomst nog meer vogelgerelateerde producten of onderdelen nodig hebt, weet je ons te vinden. We staan altijd klaar om te helpen en zijn dankbaar voor jouw aanbeveling. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met het voeden en observeren van de vogels in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
12 aug 2023
Op tijd bezorgt, wat lastig om de bol in elkaar zetten, maar toch gelukt. Wacht nu op de vogeltjes die er gebruik van maken. Omdat de bol op het raam hangt, geen last van muizen en ratten die komen smullen.
3 okt 2023
Beste Clasien, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van onze service en het Birdfeeder Raamvoederhuisje! We zijn blij dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat je erin geslaagd bent om de bol in elkaar te zetten. Het is inderdaad een handige manier om vogels te verwelkomen zonder je zorgen te hoeven maken over ongewenste gasten. We hopen dat de vogeltjes snel je nieuwe voederhuisje ontdekken en je tuin vullen met hun gezellige gezang. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer producten nodig hebben om je vogelervaring te verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met het observeren van de vogels en geniet van de natuur in je eigen omgeving! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
10 aug 2023
alles perfect site mail levering
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je aankopen en met de service die je hebt ontvangen bij Vogelhuisje.com. Als je in de toekomst meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt over vogelverzorging, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We hopen dat de vogels in je tuin genieten van de Gevulde kokosnoot en de Energieblokken, en dat je kunt genieten van het prachtige vogelleven om je heen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
9 aug 2023
3 okt 2023
Beste C., Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat je een verscheidenheid aan vogeltraktaties hebt gekocht bij Vogelhuisje.com. Het is geweldig dat je onze producten waardeert. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, of als je meer vogelproducten nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren. We hopen dat de vogels in je tuin zullen genieten van de traktaties en dat je kunt genieten van het prachtige vogelleven om je heen. Nogmaals bedankt voor je aankoop en je positieve feedback. We waarderen je steun aan Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
FV
frans v.
Wassenaar
Makkelijk te bestellen via web en vloote afhandeling
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je 4-sterren shopreview! We zijn verheugd dat je het bestelproces via onze website gemakkelijk vond en tevreden was met de snelle afhandeling van je bestelling bij Vogelhuisje.com. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze en efficiënte winkelervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We stellen je steun aan ons bedrijf zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
30 jul 2023
Doen wat ze zeggen!
3 okt 2023
Beste Lidi, Bedankt voor je 4-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder van Vogelhuisje.com. Het feit dat we doen wat we zeggen, is voor ons van groot belang, en we streven er altijd naar om de verwachtingen van onze klanten waar te maken. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en om ervoor te zorgen dat je vogels en tuinplezier kunt blijven ervaren. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop bij Vogelhuisje.com. We waarderen je steun. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
28 jul 2023
snel en prima verpakking, voor mij is het goed zo
3 okt 2023
Beste Ria, Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling van diverse vogelproducten bij Vogelhuisje.com. Ons team doet altijd zijn best om bestellingen snel en zorgvuldig te verpakken, zodat ze in perfecte staat bij onze klanten aankomen. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je tuinvogels goed verzorgd worden. Nogmaals bedankt voor je loyaliteit en je aankoop bij Vogelhuisje.com. We waarderen je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
27 jul 2023
uitstekende service
22 jul 2023
Prima prijs en levertijd is kort.
21 jul 2023
16 jul 2023
zeker tevreden, maar een 10 geven doe ik niet snel!!
12 jul 2023
Is zeer geapprecieerd door familie egel.
9 jul 2023

Het bestelde raamvogelhuisje is heel leuk

Het bestelde raamvogelhuisje is helemaal goed. De levering duurde echter lang en werd niet aan huis gedaan, zoals ik verwachtte... mijn mindere sterren zitten m dan ook alleen in de DPD service. De.communicatie over de levering was minimaal en het pick up point ronduit rommelig en ongeordend...
6 jul 2023
De vogeltjes en eekhoorns zijn zeer blij met de voeding
JR
Jenny R.
HENGELO OV
5 jul 2023
Snelle bestelling en kan voortreffelijk aan het raam heel leuk
KH
Karst H.
Huizen
4 jul 2023
Vond het duur achteraf
13 jul 2023
Beste Karst, Bedankt voor je eerlijke feedback en je 3-sterren review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je het product als duur hebt ervaren en we willen graag wat meer inzicht krijgen in je specifieke zorgen of verwachtingen. Jouw tevredenheid als klant is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om onze prijzen zo eerlijk mogelijk te houden, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze producten. We willen graag meer informatie ontvangen, zodat we kunnen begrijpen waarom je de prijs als hoog hebt ervaren. Op die manier kunnen we ook kijken of er mogelijkheden zijn dit in de toekomst anders te doen. Als je verdere vragen, opmerkingen of suggesties hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om te luisteren en te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
1 jul 2023
Origineel cadeau. Redelijk vlotte levering.
13 jul 2023
Beste Truus, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review en je aankoop van de Boomkruiper nestbuidel, gemaakt van kreupelhout. We zijn blij dat je het een origineel cadeau vond! Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om unieke en bijzondere producten aan te bieden die niet alleen functioneel zijn, maar ook een esthetische waarde hebben. De Boomkruiper nestbuidel van kreupelhout is zeker een uniek item en een prachtige toevoeging aan elke tuin. We waarderen ook je feedback over de levering. We werken samen met DPD om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We zullen blijven streven naar een vlotte levering, zodat je snel kunt genieten van je aankoop. Als je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
1 jul 2023
29 jun 2023
13 jul 2023
Beste Els, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review als bedrijf! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met onze snelle levering te delen. Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en een snelle levering is daar een belangrijk onderdeel van. We begrijpen dat wanneer je een bestelling plaatst, je deze zo snel mogelijk wilt ontvangen, zodat je snel kunt genieten van je vogelproducten. Als je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com