Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

29 jun 2023
13 jul 2023
Beste Els, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review als bedrijf! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met onze snelle levering te delen. Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en een snelle levering is daar een belangrijk onderdeel van. We begrijpen dat wanneer je een bestelling plaatst, je deze zo snel mogelijk wilt ontvangen, zodat je snel kunt genieten van je vogelproducten. Als je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
28 jun 2023
20 jun 2023
Materiaal knapt gauw, meer uitstraling geven. Wat klein.
13 jul 2023
Beste Ans, Bedankt voor je eerlijke feedback en je 3-sterren review van het Birdfeeder Raamvoederhuisje van Born in Sweden. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het materiaal van het vogelvoederhuisje niet aan je verwachtingen voldeed en dat je het graag meer uitstraling zou willen geven. We zullen je opmerkingen zeker ter harte nemen bij het evalueren van onze producten. Daarnaast begrijpen we dat je het vogelvoederhuisje misschien wat klein vindt. We bieden een breed scala van raamvoederhuisjes aan en als je op zoek bent naar een groter formaat, kunnen we je wellicht andere opties aanbevelen die beter aan je behoeften voldoen. We waarderen je feedback enorm, omdat het ons helpt om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
15 jun 2023
13 jun 2023

Super !

Zéér correcte en snelle levering ; artikel tegen zeer goede prijs gekocht
13 jul 2023
Hallo Danny, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van het Aniculis MultiChoice Vogelbad. We vinden het belangrijk om onze klanten de beste kwaliteit en service te bieden, en we zijn dan ook trots op het feit dat je onze levering en prijs als zeer goed hebt beoordeeld. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je nieuwe vogelbad en dat je veel vogels zult kunnen verwelkomen in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
10 jun 2023

Betrouwbaar en vriendelijk

Bij een defect aan een product werd het aankoopbedrag meteen vergoed. Vogels zijn gek op het voer!
8 jun 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je positieve review en je aankoop bij Vogelhuisje.com! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat er een defect was aan een van de producten die je hebt ontvangen, maar we zijn blij te vernemen dat we het aankoopbedrag meteen hebben vergoed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en eventuele problemen snel en naar tevredenheid op te lossen. Het is geweldig om te horen dat de vogels dol zijn op het voer! We hopen dat de Traktatie met bessen helpt een waar vogelparadijs in je tuin te creëren. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
6 jun 2023
En dat ze zowaar onmiddelijk ingenomen worden. De mooiste beelden van onze natuur.
8 jun 2023
Beste Sonja, Hartelijk dank voor je fantastische 5 sterren review en je aankoop van de Nestkasten voor Spechten! We zijn verheugd te horen dat de nestkasten direct in gebruik zijn genomen en dat je kunt genieten van prachtige beelden van de natuur in je omgeving. We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Het is altijd geweldig om te zien hoe onze producten bijdragen aan het creëren van een gastvrije en veilige omgeving voor vogels, en het geeft ons veel voldoening om te weten dat jouw nestkasten met succes bewoond zijn. We zijn ook zeer nieuwsgierig of je beelden hebt vastgelegd van de activiteit bij de nestkasten. Als je het leuk vindt, zouden we graag foto's van de vogels in/bij de nestkasten ontvangen. Het delen van deze beelden stelt ons in staat om de schoonheid en het belang van vogelbescherming met anderen te delen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Als je nog verdere vragen hebt of als we je kunnen helpen met andere vogelproducten, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
3 jun 2023
snel, goed verpakt en kwaliteit
8 jun 2023
Beste MHG, Bedankt voor je 4-sterren review en je trouwe klantschap! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt en zijn blij dat je tevreden bent met je recente aankoop van de Traktatie met meelwormen, Traktatie met insecten en Traktatie met bessen. Het verheugt ons te horen dat je de levering als snel hebt ervaren en dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je er snel van kunt genieten. Daarnaast zorgen we er altijd voor dat de producten zorgvuldig en goed verpakt worden, zodat ze in optimale staat bij je aankomen. We willen je bedanken voor je voortdurende steun en vertrouwen. We streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren en jou als gewaardeerde klant tevreden te stellen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je review en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
3 jun 2023
2 jun 2023
Goede kwaliteit producten, snelle levering
8 jun 2023
Beste Relinde, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Gedroogde meelwormen en de Traktatie met insecten van 12,55 kg. Het doet ons goed te weten dat je de kwaliteit van onze producten als goed hebt ervaren. We streven ernaar om alleen de beste kwaliteit aan onze klanten te leveren, zodat je de vogels in je tuin optimaal kunt verwennen. Ook zijn we blij dat je de levering als snel hebt ervaren. We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je snel kunt genieten van de producten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en zorgen ervoor dat je een positieve ervaring hebt bij Vogelhuisje.com. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je vertrouwen in ons. We wensen je veel plezier bij het voeren van de vogels en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
2 jun 2023
Snelle levering, goed verpakt
8 jun 2023
Beste Lieve, Hartelijk bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Traktatie met meelwormen. Het is fijn om te weten dat je bestelling snel is geleverd en goed verpakt was. We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten, zodat ze veilig bij jou aankomen en je er direct van kunt genieten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en een uitstekende winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. We hopen dat de Traktatie met meelwormen een groot succes is bij de vogels in jouw tuin! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
31 mei 2023
Goede omschrijving, snelle bezorging.
8 jun 2023
Beste Henk, Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de omschrijving van de hangende vogelvoederschaal en dat de bezorging snel was. We doen ons best om gedetailleerde informatie te verstrekken, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken bij je aankoop. Ook streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen of als je nog vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en je een uitstekende winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. We wensen je veel plezier met de hangende vogelvoederschaal en hopen dat je er veel mooie vogelmomenten mee zult beleven! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
28 mei 2023
Goeie service, fijn contact, snelle levering. Goede producten want de hier bestelde vogelvoederhuisjes van 2 jaar geleden zijn zo in trek dat ik er nu extra heb bijbesteld.
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Angelique, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service, het fijne contact en de snelle levering van de Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder en de BirdSwing Vide - Raamvoedertafel. Het doet ons goed te vernemen dat de vogelvoederhuisjes die je twee jaar geleden bij ons hebt besteld zo populair zijn bij de vogels, dat je nu extra exemplaren hebt bijbesteld. We streven ernaar om hoogwaardige producten aan te bieden die niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk voor de vogels. Mocht je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en je een uitstekende klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel plezier met de nieuwe vogelvoederhuisjes! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
26 mei 2023
Correcte levering
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Hans, Dank je wel voor je positieve 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levering van de Pindakaaspothouder met beschermkooi (hangend). Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om onze klanten een goede service te bieden, inclusief een correcte en tijdige levering. Het doet ons dan ook veel plezier dat dit in jouw geval goed is verlopen. We hopen dat de Pindakaaspothouder met beschermkooi aan je verwachtingen voldoet en dat je er veel plezier aan zult beleven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of extra ondersteuning nodig hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
JH
José H.
Den Haag
23 mei 2023
De snelle levering en duidelijke website
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste José, Bedankt voor je positieve 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als de duidelijke website. Bij Vogelhuisje.com streven we er altijd naar om onze klanten een prettige winkelervaring te bieden, vanaf het moment van bestellen tot aan de levering. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat de Egel voederbakjes van keramiek goed van pas komen en dat ze bijdragen aan het welzijn van de egels in je tuin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve review en we wensen je veel plezier met de Egel voederbakjes! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
19 mei 2023
Prima verzending. Goed ingepakt. Het vogelhuisje zelf had een net iets te smal kijkglaasje waardoor hij uit de sleufjes kan. Ik heb het met tape vast gemaakt.
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Nineke, Dank je wel voor je 4-sterren review en je feedback. We zijn blij om te horen dat de verzending naar wens is verlopen en dat het pakket goed was ingepakt. Onze excuses voor het ongemak met het kijkglaasje van het vogelhuisje. We zullen dit doorgeven aan de fabrikant, zodat zij dit kunnen verbeteren. Het is goed om te horen dat je zelf een oplossing hebt gevonden door het met tape vast te maken. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat de vogels veel plezier zullen beleven aan de Observatie nestkast San Francisco! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
17 mei 2023
Makkelijke site, snelle verzending, kortom prima
17 mei 2023
Beste Ruud, Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterren review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze website en de snelle verzending van de traktatie met bessen. We streven er altijd naar om het winkelen zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk te maken, en het doet ons goed te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebben, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
15 mei 2023
De vogeltjes zijn er blij mee en ik ook
17 mei 2023
Beste Conny, Bedankt voor je fantastische 5-sterren review en de mooie foto die je hebt gedeeld! We zijn blij te horen dat zowel de vogeltjes als jijzelf tevreden zijn met het Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder. Het is geweldig om te zien dat je tuin een waar vogelparadijs kan worden. We hopen dat je nog veel meer plezier zult beleven aan het observeren van de vogels en het genieten van de levendigheid die ze brengen. Mocht je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebben, dan staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
15 mei 2023
17 mei 2023
Beste Betty, Hartelijk bedankt voor je positieve review en je aankoop van onze Traktatie met meelwormen en Traktatie met bessen! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat de traktaties in de smaak vallen. We streven ernaar om hoogwaardige producten aan te bieden die de vogels in je tuin zullen verwennen. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt, staan we altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com