shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

KB
kirsten b.
culemborg
24 okt 2023

winterjas bso maat klopt niet

Ik heb op 9 oktober 2023 besteld voor mijn bso. Ik heb eerst gemaild met shirt-discounter.nl om te vragen hoe nu precies zat met de maat. ik kreeg een korte berichtje terug dat ik van oksel tot oksel moest meten. ik heb dit gedaan en grotere maat besteld ivm met wintertrui er onder als ik met kinderen veel buiten ben. Helaas zit de jas bij de armen te strak .ik kan niks niks met deze jas jammer
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om dit verhaal te lezen! Ik zie dat wij voor uw review al tot een oplossing zijn gekomen; u heeft de jas gecrediteerd gekregen. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
9 sep 2023

Slechte levering en communicatie

Met name de communicatie is echt niet goed. Het pakket heeft bijna twee weken vertraging, wat in essentie niet erg zou zijn, maar er wordt helemaal niet meer op e-mails gereageerd, waardoor ik als klant niet weet waar ik aan toe ben. Inmiddels heb ik het pakket ook nog steeds niet ontvangen. Gezien bovenstaande graag het verzoek om het bedrag terug te storten.
21 aug 2023

Slechte service

Op de site word aan gegeven dat je binnen 1 tot 4 dagen je t-shirts krijgt. We zijn nu een haast 2 weken veder en heb nog geen shirts gezien. Erg jammer als je ze op tijd besteld en ze niet binnen hebt voor het moment dat je ze nodig hebt. Adverteer dan niet met iets wat je niet waar kan maken. En als je een mailtje stuurt krijg je geen reactie.
1 nov 2023
het lezen van het bericht wat erbij is gevoegd. hier had ik gevraagd om het logo niet in het wit maar in het zwart te drukken. als het niet mogelijk is ..... prima, maar geef dat dan door. nu heb ik 5 poetslappen in plaats van shirts wat echt veel te duur is. ik denk nu wel een 2e keer na alvorens bij jullie te bestellen.
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Ik zie echter dat hier geen contact over is opgenomen door u. Wij lossen ontevredenheden altijd graag op; maar als wij niets horen kunnen wij hier ook geen oplossing voor bieden. Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij helpen graag verder. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
De logo’s zijn niet goed, heb verschillende artikelen en bij de enne moest wel het achtergrond witte vlak weg en bij de andere niet. Heb nu donkergrijs mutsen met donkerblauw tekst, ook donkerblauw vesten met donkerblauw tekst, er is niet goed gelezen heb het ja gekeken en staat er duidelijk bij wat wel en wat niet moest.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan. Wij lossen dit soort problemen altijd graag op. Ik zie dat u hier ons nog niet over heeft gecontacteerd. Ik raad aan om dit te doen zodat wij uw probleem kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
26 aug 2023

Maken beloftes niet waar..

Telefonisch contact op maandag (voor de zekerheid nog gebeld) waarin wordt gezegd: ‘bestel nu maar, dan heb je het zeker vrijdag, uiterlijk zaterdag…’ uiteindelijk kwam het dinsdag daarna. We hadden het zondag nodig voor een feestje erna nutteloos… maken niet waar wat ze beloven en aftersales ‘0’ want ‘niemand thuis..’
25 jun 2023
Voldoen niet aan de leveringsvoorwaarden! Ruim op tijd besteld, geen communicatie, en gewoon te laat! In het weekend dat we ze nodig hadden, (bij de huldiging) hadden we dus geen shirts! Dinsdagochtend heel vroeg besteld, zou op vrijdag geleverd worden…… we kregen ze pas de week erna op dinsdag! Momentum is weg!
27 jun 2023
Hi Saskia, Wat vervelend om te horen! Ik ben even in uw order gedoken. Uw order is dinsdagochtend geplaatst en wij gaven op dat moment aan dat wij orders voor 13:30 geplaatst binnen 5 werkdagen verzenden. Dit zou betekenen dat wij uw order woensdag, donderdag, vrijdag, maandag uiterlijk dinsdag mogen verzenden. Ik zie dat uw order maandag is verzonden door ons, dit is binnen onze beloofde levertijd. Tip voor de volgende keer; vermeld even wanneer u de order nodig heeft dan kunnen wij inschatten of dit gaat lukken en er wellicht een spoed van kunnen maken! Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
23 jul 2023

NIET BESTELLEN!

De ontwerp tool komt niet overeen met de daadwerkelijke druk. Blijkbaar kan je een afbeelding max 28cm groot laten drukken en niet volledig over een shirt heen. Dan zoek je contact met de klantenservice en dan wordt daar heel nonchalant op gereageerd. Zit nu met 5 shirts waar ik niks mee kan.
28 jul 2023
Hi Tessa, Wat vervelend om te horen dat u onze service niet goed heeft ervaren. Ik zie terug dat wij hier contact over hebben gehad, waarna ik u heb uitgelegd waardoor dit komt en heb ik u voor het ongemak een korting aangeboden van 15%. Hier hebben wij verder geen reactie meer op vernomen. Met vriendelijke groet, Meghan Kelly Shirt-Discounter
3 sep 2023
Ik heb mijn bestelling niet mogen ontvangen en dus te laat voor het evenement waar het voor nodig was. Eeuwig zonde. Gemiste kansen voor mij. Pakker was wel aangemeld bij bezorgdienst maar er is geen fysiek pakketje. Vier dagen werd de levering telkens uitgesteld.
3 okt 2023

order nooit verwerkt

Mijn order is nooit verwerkt. Na 2 weken begon ik me toch echt af te vragen waar de mailtjes bleven over mijn order. Na bellen bleek deze nooit verwerkt te zijn. Jammer want er zijn nu al 2 gelegenheden waarvoor we de truien hadden willen gebruiken voorbij.
6 sep 2023

Afbeelding niet op juiste plaatst gedrukt.

De afdruk op de polo’s zijn niet helemaal geplaatst zoals ik wel had aangegeven bij de bestelling. Zou mee op de borst gedrukt mogen worden. Zit nu meer bij de oksel…dat is jammer. Levering is wel super netjes. Mooi optijd. Complimenten.
Opdruk was erg goed en helder. Tevreden. Alleen heb ik een vage baan die zichtbaar is aan de onderkant van de jas. Lijkt of heeft er een sticker op gezeten of is het een verkleuring door het liggen. Ik heb hierover gemailt.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw review. Wij zijn hier inderdaad over in contact, en zullen handelen naar de uitkomsten. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
24 jun 2023
Shirtjes vallen erg klein. Jammer want we hadden 2 shirtjes met naam erop besteld. Hebben dus nu 2 shirtjes die te klein zijn en waar we niets mee kunnen omdat er een naam op straat. Shirtjes zijn wel van mooie kwaliteit
27 jun 2023
Hi, Wat vervelend om te horen! Heeft u het maattabel geraadpleegd? Als deze afmetingen erg afwijken is dit fout gegaan in de fabriek, wij zouden dit dan graag met u willen oplossen! Wij horen graag of wij iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter

Kleuren

Een groen shirt besteld met tekst, bovenste deel van tekst is wit en onderste zwart. Op de telefoon bij bestellen zie je het zwart goed op groen. Bij binnenkomst T shirt is het zwarte erg moeilijk te lezen, helaas.
14 jan 2024

Bestelling te laat

Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen, is ondertussen al 2 weken onderweg. Ik begrijp dat jullie PostNL niet echt in de hand hebben maar mijn bezorger zou al een week onderweg zijn volgens de track en trace
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Helaas, zoals u zelf al aangeeft, hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Mocht het pakketje nog steeds niet geleverd zijn, neem dan vooral contact met ons op. Dan gaan wij een oplossing zoeken voor u! Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
30 sep 2023
De bedrukking ziet er mooi uit, maar voelt wel heel dik en stug aan. En een kleine tip: bestel je shirt een maatje groter dan je gewend bent. Bezorging was prima, pakje past door de brievenbus, wat ook fijn is.
11 okt 2023

Zeer slechte kwaliteit

Verkeerde kleur gedrukt, drukken ze er een andere kleur overheen. Pakketjes doen lang voordat het binnen is, scheef erop gedrukt. Tevens veel korreltjes in kleding bij gedrukte teksten??
Bestellen ging vrij makkelijk. Ruim assortiment en prima te customizen. Alleen de klantenservice is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Verzending is niet binnen 4 á 5 werkdagen.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring zo is verlopen. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 16:00. Ik zie inderdaad dat uw order niet binnen de afgesproken termijnen is verzonden, dat is niet hoe het normaal gesproken gaat. Mijn excuses voor dat ongemak. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
2 sep 2023
Beter naar de klant luisteren en duidelijker het maximale formaat aangeven van de bedrukking. Opletten dat de pers de kleding niet verbrand. Kleding voelt wel fijn aan
26 jun 2023
Slecht contact te krijgen, soms gewoon niet bereikbaar, denken niet mee en komen afspraken niet na. Ik zal echt 3x goed nadenken voordat ik hier weer zou bestellen.