innofique.com- Logo - Beoordelingen

innofique.com

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden146 beoordelingen in totaal

De lamp die ik heb gekocht is heel mooi qua design. De ventilator die op de lamp zit werkt ook heel goed en is super fijn door de verschillende standen. De hoeveelheid licht die de lamp afgaf was genoeg om iets te zien maar net te weinig om echt goed dingen te kunnen doen als schoonmaken of wat dan ook. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf en zij hebben mij fantastisch geholpen met een andere kap voor om de lamp heen. Dit hebben zij kosteloos voor mij gedaan en heb in het contact alleen maar klantvriendelijke reacties gehad. Ook was de levertijd heel erg snel dus dat is heel fijn. Kortom super bedrijf

18 jul 2023
Je bestelt een ventilator met een lamp daarin , sturen ze de lamp en de ventilator komt eind augustus . Kan je beter in een keer sturen wat moet je met een lamp het gaat om het geheel. Maar wel het hele bedrag betalen !!!

Beoordelingen voor innofique.com

29 mei 2024

Erg blij met mijn aankoop

Inmiddels twee ventilator lampen in mijn bezit. De eerste lamp die ik had gekocht bleek te wiebelen. Tijdje aangekeken maar voelde niet veilig. Na contact op te hebben genomen en wat te hebben uitgetest heb ik een nieuwe module ontvangen. Toen meteen ook de tweede lamp (gen2) besteld. De nieuwe module bleek de oplossing te zijn en heb zelfs de gen2 ontvangen ipv het oudere model. Erg blij met deze service, ze reageren ook snel. Nu kan ik volop van een fris windje in mijn slaap en woonkamer genieten. Niet twijfelen, gewoon doen!
21 mei 2024
Ventilator lamp besteld 2 stuks; 1 hangt inmiddels. En ik ben zeer tevreden. Geruisloos, heerlijke verkoeling, met afstandsbediening. En de lamp is ook nog eens dimbaar!
22 mei 2024

Top service en kwaliteit plafondlampen

Heel erg service gericht: Je krijgt snel een reactie. Het laten monteren van de lamp is op korte termijn en je hoeft daardoor niet lang te wachten. Kwalitatief goed materiaal en mooi design: De lampen zijn van degelijk materiaal en het design is heel erg modern en spreek iedereen aan.
20 mei 2024

Prima service en support 🙏

De lamp en ventilator heb ik nog niet werkend gezien. Maar gezien de kwaliteit van de diverse onderdelen heb ik daar alle vertrouwen in. Vooral de service en support is heel erg goed. A.s. woensdag komen ze hem in elkaar zetten (wordt geleverd als bouwpakket) en ophangen.
JP
Jeffrey P.
Zaandijk
14 mei 2024

Plafond ventilator

Na de ventilator ontvangen te hebben, bleek de motor niet optimaal te werken, contact opgenomen en zonder enkel probleem de motor omgeruild, goed en snel contact, en ik ben zeer tevreden over het product! Werk super en het design is prachtig. Jeffrey Penning
16 mei 2024
Goede en fijne communicatie, snelle levering. Alles naar wens en ziet er top uit. Enige is dat het licht niet fel genoeg is op hoogste stand. Perfect voor sfeer maar onvoldoende voor echt goed kunnen kijken, bijv in spiegel.

Geweldige service!

Bij het afleveren vh pakket door DHL waren er tot 2x toe problemen. Innofique maakte er geen probleem van om direct weer een lamp te sturen terwijl de ander nog niet retour was. Geweldig!! Wat een service van ze. TOP!

Snelle levering binnen 2 dagen

Snelle levering en de onderdelen waren erg goed ingepakt. Met de beschrijving makkelijk inelkaar te zetten. Mooi design en geruisloos Ben erg blij met mijn ventilatorlamp
27 mei 2024
Superblij mee!! De lamp hangt prachtig, de ventilator is heerlijk verkoelend en superstil. Het in elkaar zetten en het ophangen stelde weinig voor. Zin in de zomer!! ☀️😊
Prachtige plafondlamp met ventilator gekocht. Helaas werkte een deel niet maar even een telefoontje en mailtje, alles opgelost. Hij werkt perfect :-) zeer blij mee.

Prachtige ventilator lamp

Mooie designlamp met ingebouwde ventilator. We hadden er al een voor de slaapkamer en nu hangt er ook een in de woonkamer. De service is overigens ook uitstekend.
26 mei 2024

Heel tevreden

Snelle levering, compact verpakt en heel makkelijk te monteren. Mooie stijlvolle lamp met dimbaar licht. Wij zijn heel tevreden. Laat de zomer maar komen
17 mei 2024
Lamp gekocht, goed ingepakt, duidelijke beschrijving hoe in elkaar te zetten en wat ik echt leuk vond was de persoonlijke geschreven tekst op een kaart.
30 mei 2024
Mooi design van de ventilator.fijn dat de ledlamp verschillende standen heeft. De ventilator is erg stil. Goed verpakt. Duidelijke handleiding.

Super ventilator/lamp

Goed verpakt, duidelijke handleiding, geen herrie ook op standje 4. Lekker windje. Goed afzonderlijk te bedienen met afstandbediening
CT
Het contact was deskundig en vriendelijk, de verpakking werkelijk perfect en vlotte verzending.
DH
Djina H.
Oudewater
16 mei 2024
Hele leuke lampen/ventilatoren. Super blij mee. Werken perfect. Makkelijk in elkaar te zetten
27 mei 2024
Snelle levering; mileu vriendelijke verpakking en eenvoudige/duidelijke montage handleiding.
29 mei 2024
Mooi artikel ,en goed verpakt en duidelijke beschrijving en is net zo mooi als op de foto
30 mei 2024

Top product en top service!

Prachtige lamp/ventilator besteld en meteen volgende dag in huis, super!!