you-mobile.nl
Beoordelingen:

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75 beoordelingen in totaal  

4,34
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We zijn erg tevreden maar ik vraag me af of de batterij goed is. Mijn zoon moet de telefoon wel 3 x per dag opladen Wat kunnen we hiermee?

Meest relevante negatieve beoordeling

15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
I had a very frustrating and disappointing experience with YouMobile. Ordered a phone from them which should have been delivered the next day. The shipping company, GLS, lost/stole the package while it was registered as delivered. Spent a lot of time figuring out what happened by myself. Afterward, YouMobile promised to send me another phone immediately but did not, and only two days later told me they stopped working with GLS because many packages were disappearing. Then they promised to send me the refund the same day which also did not happen. The communication was terrible, every time I had to call them and ask what was going on. And every time they were very sorry and brought their sincere apologies, but please, just do your work properly, your apologies don't do any good.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor you-mobile.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(2)
(4)
Resetten
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen contact mogelijk met dit bedrijf, zovaak gebeld en e-mails gestuurd, maar geen reactie! Laatste keer dat ik wat bestel hier
Beoordeling melden
Antwoord van you-mobile.nl
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We hebben vandaag met elkaar gesproken en ik ben verheugd te kunnen melden dat u voorzien bent van een retourlabel. Hartelijk dank ook voor uw feedback; dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen voortaan extra aandacht besteden aan de bereikbaarheid en het tijdig beantwoorden van onze klantenservice. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, YouMobile
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op een beschermhoes en oplader waar ik voor betaald heb en nog steeds niks ontvangen
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel vertraging in levering
Beoordeling melden
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Never received a package and still wait for the refund, already for almost a month

I had a very frustrating and disappointing experience with YouMobile. Ordered a phone from them which should have been delivered the next day. The shipping company, GLS, lost/stole the package while it was registered as delivered. Spent a lot of time figuring out what happened by myself. Afterward, YouMobile promised to send me another phone immediately but did not, and only two days later told me they stopped working with GLS because many packages were disappearing. Then they promised to send me the refund the same day which also did not happen. The communication was terrible, every time I had to call them and ask what was going on. And every time they were very sorry and brought their sincere apologies, but please, just do your work properly, your apologies don't do any good.
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot tweemaal toe bij de buren aangebeld, terwijl ik thuis was. De eerste keer naar de vervoerder gebeld met het verzoek op het juiste huisnummer af te leveren. Tweede aanbieding bij de buren op de brievenbus gelegd. Af te leveren op nr 42A en niet op 42!!
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

oplader besteld, niet gekregen

oplader besteld bij de ipad en nooit gekregen, ook was de bestelling niet binnen gekomen op het afgesproken moment :(
Beoordeling melden
Antwoord van you-mobile.nl
30 nov 2023
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat de kabel en lader bij je bestelling ontbrak. We hebben hem zojuist opgestuurd en verwachten dat je hem morgen ontvangt. Ook zullen we in gesprek gaan met onze logistiek partner over de levering om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Wij wensen je veel plezier toe met je iPad. Team YouMobile
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden