you-mobile.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75 beoordelingen in totaal

22 apr 2024
We zijn erg tevreden maar ik vraag me af of de batterij goed is. Mijn zoon moet de telefoon wel 3 x per dag opladen Wat kunnen we hiermee?

I had a very frustrating and disappointing experience with YouMobile. Ordered a phone from them which should have been delivered the next day. The shipping company, GLS, lost/stole the package while it was registered as delivered. Spent a lot of time figuring out what happened by myself. Afterward, YouMobile promised to send me another phone immediately but did not, and only two days later told me they stopped working with GLS because many packages were disappearing. Then they promised to send me the refund the same day which also did not happen. The communication was terrible, every time I had to call them and ask what was going on. And every time they were very sorry and brought their sincere apologies, but please, just do your work properly, your apologies don't do any good.

Beoordelingen voor you-mobile.nl

12 jul 2024
Eerlijk is eerlijk het is een mooie nette telefoon die uitstekend werkt en er ook nog is netjes uit ziet en de prijs is goed
3 jul 2024
Mijn aankoop was snel verstuurd en werkt perfect
5 jul 2024
Goede service mooie iPhone
9 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met zowel onze service als de iPhone. We blijven ons inzetten om je de beste ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, YouMobile
8 jul 2024
10 jul 2024
Beste, Hartelijk dank voor uw gewaardeerde beoordeling van vijf sterren! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service/product. Uw feedback is erg waardevol voor ons. Als er in de toekomst iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Ghais
2 jul 2024
9 jul 2024
Geen contact mogelijk met dit bedrijf, zovaak gebeld en e-mails gestuurd, maar geen reactie! Laatste keer dat ik wat bestel hier
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We hebben vandaag met elkaar gesproken en ik ben verheugd te kunnen melden dat u voorzien bent van een retourlabel. Hartelijk dank ook voor uw feedback; dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen voortaan extra aandacht besteden aan de bereikbaarheid en het tijdig beantwoorden van onze klantenservice. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, YouMobile
31 mei 2024

Service is top!

Ik had helaas niets aan de telefoon die ik gekocht had. Terug gestuurd en terug betaald. Super snel geregeld allemaal. Ik zal sowieso weer gebruik maken van jullie assortiment mocht t nodig zijn!
8 jun 2024

Goede service en kwaliteit

Ik had een foutje gemaakt,er werd direct contact met me opgenomen, en het werd besteld,snelle levering, mooi product ontvangen.
18 jun 2024
De iPhone herkent niet de nieuwe batterij met als gevolg dat er altijd 1 melding bij instellingen blijft staan. Jammer!
9 jul 2024
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback en beoordeling op onze website. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring met uw refurbished toestel. Wij begrijpen dat u een foutmelding heeft ontvangen met betrekking tot de batterij van uw toestel. Graag willen wij u geruststellen en enige opheldering geven over dit proces. Wanneer wij een toestel refurbishen, wordt deze grondig gecontroleerd op 52 verschillende punten om te verzekeren dat het voldoet aan onze strenge kwaliteitsnormen. Indien tijdens deze controle blijkt dat een onderdeel niet aan deze normen voldoet, wordt het vervangen. In uw geval bleek de batterij van het toestel niet aan onze kwaliteitsstandaard te voldoen, waardoor wij deze hebben vervangen. Na het vervangen van de batterij wordt er via Apple een melding gegeven in de instellingen van het toestel dat de batterij is vervangen. Deze melding is puur informatief en heeft geen invloed op de prestaties of de kwaliteit van de nieuwe batterij. De nieuwe batterij is van dezelfde hoge kwaliteit als de originele en voldoet aan alle specificaties van Apple. Wij begrijpen dat dergelijke meldingen verwarrend kunnen zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij staan klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw begrip en uw feedback. Wij streven er altijd naar om de hoogste kwaliteit en service te bieden en waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, YouMobile
24 jun 2024

Snelle levering toestel in goede staat

Snelle levering Geen originele iphone betterij en geen origineel iphone scherm. Dat is jammer
9 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We begrijpen je bezorgdheid over de onderdelen van de iPhone die je bij ons hebt gekocht. Bij onze refurbishprocessen worden alle onderdelen zorgvuldig gecontroleerd en vervangen indien nodig, om te voldoen aan onze kwaliteitsnormen. In jouw geval hebben we specifiek de display en batterij van de iPhone vervangen. Het is belangrijk om te weten dat wanneer onderdelen zoals deze worden vervangen, dit kan worden opgemerkt door Apple's diagnostische tools. We willen je ook laten weten dat op dit toestel een garantie van 2 jaar van toepassing is. Mocht er iets met het toestel aan de hand zijn, dan kun je aanspraak maken op deze garantie. We staan klaar om je verder te helpen als dat nodig is. Als je nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, YouMobile
20 jun 2024

Top

To! Bestelling was snel binnen en product helemaal netjes.
20 jun 2024
14 jun 2024
7 jun 2024
10 mei 2024
Dit bedrijf is echt super , foutje gemaakt bij bestellen , men beld terug met oplossing Echt een super bedrijf . voelt erg goed ga er zeker terug , hier wordt ik echt BLIJ van
HB
3 mei 2024
Hebben erg goed meegedacht om bedtelling op tijd bij mij te krijgen eat erg belangrijk was.