lakshmishop.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
lakshmishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor lakshmishop.nl

Snelle service
Ik heb mijn bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen en krijg geen reactie op mijn bericht!!!
21 aug 2023

Bestelling niet leverbaar, niet het volledige bedrag retour gekregen

Bestelling geplaatst. Blijkt allang niet meer leverbaar. Niet mijn hele bedrag terug ontvangen. Dus het heeft mij geld gekost terwijl ik niets gekregen heb en ze allang weten dat het product niet meer leverbaar is. Ze geven geen reactie op mijn vraag wanneer de rest van mijn aankoopbedrag terug gestort wordt.
21 nov 2023
Op 11/11 een bestelling van € 106,35 geplaatst en op 21/11 nog niks ontvangen. Helaas ook geen reactie op mijn email.
Antwoord van lakshmishop.nl
Beste, de betaling is uw teruggedaan. Wegens het niet te leveren producten. Dit is u ook gemeld. Hopelijk bent u nu wel content en onze excuses voor het ongemak.