Lucardi Juwelier Zwolle

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden256 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

17 jun 2023
Super goed geholpen door een medewerker in Zwolle, ons meisje is heel blij met haar k3 regenboog ring en k3 regenboog ketting.😍😍

Geweldig 🥰

Super vriendelijk personeel, en goed geholpen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van een prachtige ketting.
7 okt 2023
Klantvriendelijk. Het personeel is behulpzaam. Zeer mooie nieuwe winkel. Snelle service en oplossingsgericht.
5 jul 2023
Aardige medewerkers, mooie sieraden en hele goede kwaliteit! Ook fijne ervaring met een helix laten zetten!
22 okt 2023

Geduld en vriendelijk

Goed geholpen, veel geduld met dochter om passend sieraadje uit te zoeken. Heel vriendelijke verkoopster.
Goeie sieraden! En goed bedrijf mooie winkel. Al m'n sieraden kom hier vandaan. Aanrader voor iedereen.
LK
Loes K.
Zwolle
15 okt 2023
Vandaag een dames horloge gekocht was te groot de dame heeft het mooi op maat gemaakt super geholpen
zo leuk geholpen, zo veel gezelligheid en humor. wij vonden het echt geweldig en komen zeker terug.
Veel ervaring ,kocht vandaag een ring ,zonder te meten wist ze gelijk de juiste maat ,ervaring
17 aug 2023
Erg persoonlijk en de dame ging erg leuk met mijn dochtertje om. Een fijne ervaring!
26 aug 2023
Fijne service... personeel neemt veel tijd, om de juiste maten te zoeken met je!
AM
Amely M.
Staphorst
23 dec 2023
Super aardige werknemers, leuk dat vaste klanten standaard 10% korting krijgen.
Je word heel snel geholpen, vrolijk medewerkers ik vindt het een leuke winkel
19 aug 2023
Mevr was erg behulpzaam en klantvriendelijk en daar wordt ik blij van .👍
8 sep 2023
Goede Service, vriendelijk personeel,schone en overzichtelijke winkel
12 jul 2023
Goed geholpen door de verkoopster, prima prijs/kwaliteit verhouding
5 jul 2023

Top!

Uitgebreid, mooi assortiment en vriendelijk, behulpzaam personeel!
31 aug 2023
Het is heel fijne service, en altijd hele leuke sieraden😍😍😍
Behulpzame verkoopsters, leuke prijzen e aanbiedingen
14 jun 2023
Sieraden koop ik het beste Lucardi mooi en goedkoop💯👌