Lucardi Juwelier Zwolle

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

Fijn geholpen met uitzoeken horloge voor m'n kleindochter. Medewerkster trok alle tijd er voir uit heel geduldig.
Jullie waren erg vriendelijk, en behulpzaam. Zeker omdat ik niet erg snel kan handelen.
10 mrt 2024
Aardig personeel, nemen de tijd voor je en behandelen je goed. Top locatie!
Gezellige collega’s, mooie sieraden voor goeie prijs

Mooie collectie

Veel leuke oorbellen en een erg leuke kidscollectie.
Aardig personeel en werd snel en goed geholpen
Fijn geholpen door een aardige medewerkster.
vriendelijk personeel en erg behulpzaam
Snelle hulp bij uitzoeken ketting.
De vriendelijkheid van het personeel
Nieuw batterij, snel en vakkundig
Korting op welke producten beter weergeven
17 feb 2024

Tevreden over gaatje schieten oor

Werd goed de tijd genomen om het gaatje te schieten bij mijn dochter. Daarna goede uitleg gekregen over hoe de komende weken het behandeld moet worden. En fijn dat het per oorbel gekocht kan worden wanneer het om 1 gaatje bijschieten gaat.

Helemaal goed

Mooie winkel ook goede klant vriendelijkheid. Ook een fijne sfeer en wordt goed geholpen. Ik zou er zeker nog een keer komen. Ik heb deze ketting gekocht voor een vriendin en ik vind hem mooi en subtiel.
10 feb 2024
Als ik vraag kan dit met water dan kan en dat is ook echt waar. Daar ben ik heek blij mee en ze zijn nog mooi ook die sieraden
Super fijn geholpen! Er werd de tijd genomen met gaatjes schieten en op haar gemak gesteld. Alles werd goed uitgelegd.