Murale.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

20 apr 2024
Meer dan 100% tevreden met Mutmrale.nl Nadat het doek was afgeleverd, was deze veel donkerder dan verwacht. We hebben contact gezocht via de app en er is super snel gereageerd. Na het toesturen van foto's, kregen wij binnen 5 dagen een nieuw doek kosteloos toegestuurd. Hoe fijn is dat. Wij raden iedere nieuwe klant Murale.nl aan.
20 apr 2024
Hoi Leen, Super om te horen dat het netjes is opgelost. Daar staan we natuurlijk voor! Heel graag tot ziens op Murale.nl!

Een echte eyecatcher !!!

Het filmpje van het monteren klopt helemaal, maar je moet wel je best doen om het schilderij in het frame te krijgen. Nadat dat gelukt is, is het heel simpel om het schilderij op te hangen. Wij zijn blij verrast en heel erg bij met het resultaat 🥰
Antwoord van Murale.nl
Hoi Ton, Dank voor deze mooie review. Heel blij mee. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. We zien je uiteraard graag terug op Murale.nl

Kwaliteit en service

De kwaliteit van de print, het doek en de lijst. De eenvoudige instructie om het in elkaar te zetten, de video is makkelijk te volgen. De service toen bleek dat het pakket nog niet was ontvangen. Kortom, ben zeer tevreden.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Gonnie, Super om te horen! Fijn dat het helemaal in orde is gekomen. We zien je graag terug op Murale.nl
Heel erg tevreden. Super mooie kwaliteit en eenvoudig in elkaar te zetten. Fijn contact met een medewerker via WhatsApp voor een prachtig voorbeeld. Wij zijn overtuigd, gaan zeker meer bestellen de komende tijd.
Hoi Anja & Eric, Super om te horen! Heel graag tot ziens op Murale.nl
23 apr 2024

Service top.

Er was een verkeerde afmeting lijst bezorgd bij mijn bestelde doek. Super snel reactie op mijn verstuurde mailtje. Heb een nieuwe lijst gekregen en mocht de eerste houden. Ook daar heb ik een doek voor besteld.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Saskia, Dank voor deze review. fijn dat het snel is opgelost. We hopen je snel weer terug te zien op Murale.nl
Helemaal happy met onze Murale. Verliefd geworden op de prachtige kleuren. Mega goede service waar je blij van wordt. Snel geleverd en in een piep in elkaar gezet. Wij zijn verkocht! Super bedankt Team Murale
Prachtige kwaliteit. Haarscherp geprint en de kleuren van het werk komen erg mooi naar voren. Wij hebben gekozen voor een zwarte lijst. Dit matched mooi met ons muur. Heel erg tevreden
19 apr 2024

Dé eyecatcher in onze woonkamer!

Genoeg keuzemogelijkheden waarbij we uiteindelijk op “gezicht op Olinda” van Frans Post zijn uitgekomen. Snelle levering en topkwaliteit. Ongelooflijk blij mee. Michel en Heidi
20 apr 2024
Hoi Michel & Heide, Dank voor deze mooie woorden. wat een eyecatcher is het geworden. Heel graag tot ziens op Murale.nl

Schitterend

Mijn murale is echt heel erg mooi! Ben er echt blij mee. 1 klein minpuntje zou zijn het labeltje dat goed zichtbaar is.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Wieteke, dank voor deze mooie review. Het labeltje zit eraan gemaakt, zodat je haar makkelijk kan wisselen. Eventueel kan je haar heel voorzichtig eruit knippen :) Heel graag tot ziens op Murale.nl
Prachtig exemplaar, erg blij mee! Na aankoop ook goed bereikbaar om een vraag te beantwoorden. Keurige service.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Danny, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
27 apr 2024
Uitstekende service. Advies op maat. Alles volgens afspraak. De canvassen zijn van zeer goede kwaliteit.
Hoi Eveline, Dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
25 apr 2024

Snel & vriendelijk

Snelle, behulpzame en vriendelijke reactie om keuze te maken
Antwoord van Murale.nl
Hoi ChrisTine, Hartelijk dank voor deze mooie review! Heel graag tot ziens op Murale.nl
19 apr 2024
Snelle levering. Product ziet er heel mooi uit.
20 apr 2024
Hoi Marieke, Super om te horen! Hopelijk krijgt ze een prachtig plekje. Graag tot ziens op Murale.nl
24 apr 2024
Schilderij is prachtig. Wordt er blij van.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Karrie, Wat tof om te horen! Wat een beauty! Heel graag tot ziens op Murale.nl
Snelle reactie op mijn vraag.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Nicole, Dank voor deze mooie review. Horen we graag. Heel graag tot ziens op Murale.nl
Super mooi!
Uitstekend!
Hoi Geertje, Super bedankt! Graag tot ziens op Murale.nl
1 mei 2024
Uitmuntend
Hoi Friso, Wat super om te horen! We zien je graag terug op Murale.nl
20 apr 2024
Hoi Elena, Dank voor deze mooie review. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op murale.nl

Onscherp

Ik vind het jammer dat de afbeelding van het grote formaat van 120 x 120 cm niet scherp is.