surf-center.com/nl

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2022
surf-center.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Persoonlijk advies en de fun garantie zijn top. Ook de organisatie van evenementen is een dikke plus. Productinformatie in de shop kan soms beter.. Specificaties oa. Je moet vaak op web vd concurrentie omschrijvingen en/of uitgebreidere specificaties zoeken, omdat die er nietaltijd bij staan.. lijkt mij te gevaarlijk voor een webshop…

26 nov 2023
Het kopen verliep zonder problemen. De site zit goed in elkaar en werkt zoals elke site werkt. Na het kopen kreeg ik onmiddellijk een bevestigingsmail. Ze zorgen dat alles in orde is zonder me teveel lastig te vallen. Ik kreeg een extra mail omdat er een foutje was gebeurd. Deze was kort en met een paar taalfouten, geen groot probleem.

Beoordelingen voor surf-center.com/nl

Gemakkelijk besteld en snel verstuurd en ontvangen. Product is zoals verwacht. Top!
Snelle en betrouwbare partij
Helm kwam zonder enige tag of plastiek. Geen labels aan dus heel spijtig. Niks beschermd in de doos dus al wat beschadigd door transport.
Biedt goed alternatief als product niet voorradig is

niet geleverd

Er is een verkeerd artikel geleverd. Op mails hierover krijg ik geen enkele reactie.

Topsfeer en veel leuke activiteiten

23 jun 2023

Goed alternatief

Snelle levering. Ondanks dat het door mij bestelde product niet op voorraad was, kreeg ik een beter alternatief. De - beperkte- meerprijs is niet in rekening gebracht.
25 okt 2023

Snel en betrouwbaar

Naast dat het product snel en in perfecte staat was geleverd, zat er ook een zeer attent kaartje bij. Zo’n persoonlijke aanpak doet de klant goed!
18 jul 2023

Super goede service!!

Ik had perongelijk het verkeerde huisnummer op gegeven, maar binnen no-time hebben ze mijn pakket toch weer op kunnen sturen. Super goede service!

Goed geholpen en netjes geleverd.

2 zeilen besteld, heel netjes geholpen en ze zitten echt bovenop de levering. Erg blij...gebookmarked voor verdere bestellingen :)
10 okt 2023
Snel geleverd, product zoals omschreven. Nette prijs. Mogelijk via after pay. Alleen hoe nu te betalen is nog de vraag.
MM
Martij M.
Eelderwolde
15 nov 2023
Service&Fun! Super good service and very personal support. Great events and a driving force in the windsurfing scene
I bought kitesurfing gloves. They were delivered fast with a personal letter for me, which was really sweet.
16 nov 2023

Persoonlijk contact

Het team heeft persoonlijk contact en gevoel voor delen van de gemeenschappelijke passie centraal staan.
9 jun 2023
Snelle levering en de persoonlijke klantbenadering maakt surf-center voor mij de favoriete surf shop
Mooie en duidelijke website, redelijk snel bezorgd. Wel in hele grote doos, had kleiner gekund.
6 aug 2023
Top service. Top materiaal. Gemakkelijk bereikbaar voor vragen. Duidelijke communicatie.

Prima

Via internet besteld, en een paar dagen later in huis. Met een vrolijk kaartje erbij.
We hebben gekregen wat we hebben besteld zonder enige troubles. Hoe heerlijk is da 🤟